Ik heb geen band, we hebben geen contact. Niet door ruzie of iets, gewoon geen match. Totaal andere leefstijl, normen en waardes en interesses.
Mijn schoonfamilie woont gelukkig 187381km verderop.
Nou ja en nee. Met de helft wel en met een zelfs een hele goede band.
Band zou ik het niet echt noemen. We zien elkaar op feestdagen en dan is het gezellig maar we hebben eigenlijk nooit een op één contact.
Hoe heb je spijkerbroeken in je kledingkast
- Hangend
- Liggend/ opgevouwen
- Anders:
0 stemmers
ik ging een keer sinterklaas vieren met ex schoonfamilie toen ik ze één keer had gezien daarvoor. kreeg ik een heel gedicht over dat ik moest opletten wat ik facebook likete/commentte omdat zij alles zagen en over dat ik met hun zoon wel erg veel naar festivals en dansfeestjes ging en van âhet wilde levenâ hield en dat ze hoopten dat dat wat rustiger kon voor hun zoon. mind you ik ontmoette hem OP een festival.
ik voelde me echt teringongemakkelijk en het was echt vernederend achteraf gezien. ik kende die mensen amper, ik was pas 1 keer eerder bij ze gaan eten, dus je voelt je al verlegen als je sinterklaas met nog vrij onbekende schoonfamilie gaat vieren, en dan wordt er iets voor me geschreven dat ik zelf voor hun neus moet voorlezen waarin eigenlijk de boodschap was dat ik in hun ogen een of andere losgeslagen wildebras ben en ze vrezen voor mijn invloed op de gezondheid van hun zoon. echt lowkey gemeen om dat als volwassen mensen bij een meisje van 21 te doen.
Probeerden ze het ook âgrappigâ over te laten komen terwijl ze het wel echt meenden? Heb echt een hekel aan dit soort dingen
ja soort van luchtig en een beetje hi ha ho eromheen maar het stond er wel vrij direct en ze meenden het gewoon hartstikke natuurlijk
Ja tijdens het golfen hahahahah
Zân moeder is wel low key jaloers op mij denk ik wel eens, maar dan niet op mij als mens maar wel als belangrijke vrouw in het leven van haar zoon. Ze ging ook een keer onder een foto van hem op Instagram commenten âdit is van mij
â ![]()
Ahhh neee wat gĂȘnant ![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
In her defense, ze zijn niet Nederlands en âisto Ă© meuâ klinkt wel iets beter haha
Mijn portemonnee zat tussen flappen in mijn tas dus uit mijn beeld echt een hartverzakking had ik đ«Ł
Wat geeft jou de grootste schrik als je denkt aan dat je het kwijt bent?
- Portemonnee
- Telefoon
- Sleutels
- Een ander item
0 stemmers
Ik doel dus echt op spullen, een dier of kind niet kunnen vinden wint natuurlijk altijd zoân poll
Ik heb drie sleuteladressen en maar 1 mobiel.
Het is mij alle drie al een keer overkomen en bij mn telefoon had ik echt paniek.
Gelukkig alle drie wel weer terug gekregen zonder dat ik dingen hoefde te blokkeren ofzo.
Mijn telefoon is mijn portemonnee. Dus dat zou het ergste zijn want ook id kaart en rijbewijs en alles kwijt. De telefoon zelf boeit mij niet zo. Die kan ik vanaf afstand laten blokkeren en dan weer deblokkeren als ik hem heb.
Ik weet niet of het getoleerd word om allerlei exen verhalen te vertellen maar zo kreeg ik (op mijn 15e!) de schuld van de scheiding tussen de ouders van mijn toenmalige vriendje. Omdat hij en ik zo âgelukkigâ waren met elkaar hebben hun gerealiseerd dat ze uit elkaar wouden? En die pa is toen uitgevallen op mij? Nu, dik 15 jaar later, denk ik nog altijd âWTF bezielde die 2?â. Ik ben die pa nog eens tegengekomen een aantal jaar geleden en toen leek hij me alsnog kwaad aan ![]()
dat is GESTOORD
Oh ja dat kan ook nog, ik heb het zelf apart dus vind mijn portemonnee erger want wat je zegt, alles kwijt en vervangen ![]()
High school sweethearts?
- Romantisch
- NMSVPE
0 stemmers
Gaat het de laatste twee dagen te veel over het leven als stel en de gevolgen ervan
- Nee is juist leuk
- Nee moet meer
- Ja klopt
0 stemmers