Stel je persoonlijke vraag #57

Ik heb een heel klein tasje van lv daar zit mijn portemonnee in. Ik had daar eerst een andere variant van en die ben ik 3 keer kwijtgeraakt en altijd weer gevonden. Tot de 4e keer toen niet meer terug gevonden of gekregen. Heb nu een nieuwe maar ook die ben ik al 2 keer vergeten ergens :sob: heb er een airtag in zitten dus dat maakt het iets makkelijker.

Ben nu op een punt dat ik bewust de deur uitga zonder dat ding omdat ik die stress gewoon niet wil voelen

2 likes

Zou jij een vloer uitzoeken op basis van een foto online?

Mijn vriend appte me net 5 laminaat vloeren van ‘een vloeren mannetje die de vloer gaat leggen boven’

• Nee
  • Ja
  • Misschien

0 stemmers

1 like

Nee want ik ben altijd als de dood dat hout of hout-look grijs-achtig koel uitvalt in het echt en dat vind ik echt zo ontzettend afschuwelijk lelijk, dat zou ik mezelf niet kunnen vergeven.

30 likes

Maar ik moet zeggen dat wij een vloer hebben uitgezocht op basis van zo’n plaat van een halve meter en eenmaal gelegd vind ik het echt heel lelijk

En ik kan me helemaal voorstellen dat je je spul liever thuis laat dan steeds te checken waar is het, hartstikke onrustig weggaan ook

3 likes

Ja ik vooral voor dat grijze!! Dat vind ik zo vreselijk. Echt een trauma uit mijn jeugd, mijn ouders hebben dat boven laten leggen na een lekkage en dat heeft mijn kamer echt verpest.

4 likes

Vind ik net zo lelijk als de kleur “antraciet”. Iehhhlll word er gewoon onpasselijk van haha. Ik wilde zwarte deuren en die schilder: dit is een populaire antraciet-kleur, wil je dit?! Nee!!! Ons huis is wit geschilderd van buiten en het advies van de schilder was onderaan een donkerdere rand van een paar bakstenen hoog tegen viezigheid, zei die weer: de meeste mensen kiezen voor deze antraciet-kleur. Nee!!! Ik wilde een zwarte keuken met houtnerf, kwamen ze ook in die keukenzaak weer met zo’n koel antraciet-voorbeeld aan. :hot_face:

1 like

Ja is dat iets limburgs ofzo?? Zijn ook mega veel huizen met rolluiken in die kleur :face_vomiting:

En inderdaad witte huizen met zo’n grijze accenten

1 like

Mijn telefoon of portemonnee vind ik doorgaans wel weer, sleutel zat laatst ineens aan de binnenkant van de deur die ik dicht had getrokken :sob: ben nu ziek gefocust op mijn sleutels de hele tijd

5 likes

Ik heb gekozen op basis van zo’n vierkant voorbeeldplankje van 15 bij 15 maar geen flauw idee hoe dat er uit gaat zien, had best een foto willen zien

1 like

Wauw dat is echt ongelooflijk :flushed:

2 likes

In ons huis lagen al van die houtlook grijsachtige plavuizen :face_vomiting:. Die zou ik het liefst vervangen maar dat doe je ook niet zomaar even, jammer genoeg. Wil onder de eettafel en in zitgedeelte nog vloerkleden leggen maar vindt dat ook weer moeilijk kleuren combineren met die grijze ondertoon van de vloer zelf.

2 likes

Niet ik die 3 losse planken uit de winkel mee naar huis mocht nemen van de lieve medewerker omdat ik ook als de dood was voor een koele grijze toon ahahah

6 likes

Omdat dit mij net iets te vaak gebeurde hebben we de sloten in huis vervangen waarbij de deur nog gewoon open kan als de sleutel aan de andere kant er in zit. Na een keer via de tuin van de buren klauteren en een keer een ladder van buren lenen om door een raam boven naar binnen te kunnen was het wel genoeg geweest haha :sweat_smile:. Echt een stressfactor minder in mijn leven nu.

3 likes

Haha ik ben dus samen met mijn vriend sinds mijn 15e maar het is echt insane hoe sterke mening mensen hierover hebben. Als het ter sprake komt (er wordt bijvoorbeeld gevraagd hoe lang ik al een relatie heb) wordt er echt in 90% van de gevallen zoiets gezegd als dat mensen dat zelf never nooit zouden kunnen, dat het dan vast lastig is om jezelf te ontwikkelen en zelfs: oh dat lijkt me echt vreselijk, dan leer je toch niks over relaties en jezelf als je zo lang met iemand bent. Terwijl juist het tegenovergestelde waar is: als ik en hij zich niet juist enorm zelf hebben ontwikkeld in die twintig jaar hadden we nooit meer bij elkaar geweest natuurlijk. Ik vind er overigens ook niets romantisch aan haha, het is gewoon wat er kan gebeuren als je elkaar leuk blijft vinden

31 likes

Indien van toepassing.

Veeg jij (of iemand anders van jouw huishouden) je stoepje schoon van sneeuw?

• Ja
  • Nee

0 stemmers

Oeps, per ongeluk anoniem. Even opnieuw

3 likes

Kijk jij sport op tv?

• Nee nooit
  • Ja één sport
  • Ja een paar sporten
  • Ja veel sporten en kijk hele toernooien enzo

0 stemmers

1 like

Eigenlijk nooit, een heel enkele keer een Olympische sport die ik leuk vind of als iemand me uitnodigt om ergens Nederland op EK/WK voetbal te kijken ofzo.

Maar deze kerstvakantie zijn mijn vriend en ik een soort van toevallig het WK darten gaan volgen, haha. Echt vanaf het begin. Wel leuk nu met een Nederlander in de finale!

2 likes

Dat heeft de buurman voor me gedaan :sweat_smile:

1 like

Durf jij auto te rijden als er sneeuw ligt?

• Ja, geen probleem
  • Alleen als het écht moet
  • Nee
  • Ik heb geen rijbewijs/auto

0 stemmers

4 likes

Ik durfde het altijd, maar 2 jaar geleden een aanrijding gehad met/door sneeuw en gladheid en sindsdien zie ik er tegenop om te rijden met dit weer. Helpt ook niet mee dat we dit bijna nooit hebben, dus doe ik t niet genoeg.

1 like