Stel je persoonlijke vraag #57

Ik ben blij met hoe m’n eigen leven wat dat betreft gelopen is (geen highschool sweetheart), maar m’n oudste vriendin is al sinds haar 15e samen met haar inmiddels man en om eerlijk te zijn ben ik wel jaloers op hun relatie haha. Niet ómdat ze zo lang samen zijn natuurlijk, maar het is (lijkt?) zo’n fijne, veilige, stabiele relatie. Maar goed zij zijn ook gewoon veilig gehechte onproblematische mensen :woman_shrugging:

Haar ouders waren ook high school sweethearts en heel gelukkig met elkaar voor 35-40 jaar ofzo, spatte het plezier echt van af, en toen werd een van de ouders verliefd op een ander en zijn ze gescheiden en nu zijn beide ouders opnieuw gelukkig in een tweede relatie en hebben ze met elkaar ook een leuke verstandhouding

4 likes

Echt een harde nee. Ik zou het eigenlijk moeten doen om over de angst heen te komen. Maarja ik ga dan extreem voorzichtig rijden en dan ben ik juist een groter gevaar op de weg. Mijn collega’s weten ook dat ze mij niet op kantoor hoeven te verwachten zodra er vlokjes vallen.

Bij ijzel kom ik dan weer niet buiten, er moet wel iets heel ernstigs aan de hand zijn wil ik dan in de auto stappen

Bij sneeuw is het stapvoets op de parkeerplaats en de doorgaande straten zijn hier dan altijd prima te doen

3 likes

Ik vind het helemaal kut, maar ik moet gewoon elke werkdag om 8.00u represent zijn, dus ik heb geen keuze, moet gewoon gaan. :sweat:

3 likes

Ik zie nu al op tegen maandagochtend eigenlijk :weary: Iedereen weer aan het werk, vroeg, druk, donker, glad. Ik haat dat.

3 likes

Jaaa darts is zo leuk!! En van Veen is echt goed. En vanavond de finale tegen Littler, spannend.

Enige sport die ik leuk vind om te volgen is UFC en darts. Echt compleet tegenover gestelde ook :rofl:

4 likes

Ik ben nog een beginnende bestuurder, dus het lijkt mij wel spannend, maar als het de komende tijd vaker blijft sneeuwen ga ik het wel proberen.

In België is dat verplicht toch, als in je kunt een boete krijgen als je dat niet gedaan hebt?
Ga het vanmiddag denk ik ff doen als ik thuiskom!

2 likes

Ik denk dat hij geen kans maakt dus heb eigenlijk geen zin om te kijken :joy: ben bang dat ze hem uitfluiten

Vind het echt super knap dat hij de finale heeft gehaald

Maar het sneeuwt hier wel nog keihard, dus veel zin heeft het ook niet. Vriend en kind hebben net het terras leeggeveegd om een iglo te bouwen, maar dat zie je nu (een half uur later) al bijna niet meer.

3 likes

Hoezo? Van Veen heeft 'm van de 5 ontmoetingen al 3x verslagen. En Littler is juist degene die telkens uitgefloten wordt.

Omdat Littler dit toernooi een hoger gemiddelde en % op de finishes heeft. Denk dat hij tegen andere Britten wordt uitgefloten maar tegen een Nederlander niet

Edit: klopt het dat jij geen dm’s kunt ontvangen? Of doe ik iets fout

1 like

Ik vind het antwoord ook ja als je een strategisch moment uitzoekt.

2 likes

Ik vind het totaal geen probleem maar heb dan zelf best een grote zwaardere auto toen ik een kleine up reed vond ik het wel minder fijn

1 like

Je moet naar je profiel gaan, berichten en daar kan je naar iedereen een DM sturen.

3 likes

Nee werkt niet

1 like

Ik heb een maand mijn rijbewijs en sinds een week een auto, dus ik sla nog even over :grimacing:

1 like

Ik ben zelf tot mijn 30e bij mij jeugdliefde (vanaf 16 jaar) gebleven en ik kon op deze leeftijd wel veel beter uitzoeken wat ik nu daadwerkelijk zocht in een relatie dan toen ik 16 was. Ik had ook nog nooit gedate, nog nooit alleen gewoond en dat heeft me ook wel goed gedaan.

Als je zo jong (in mijn geval ook nog naïef) bent tolereer je denk ik meer en heb je het idee dat bepaalde red flags normaal zijn? Uitzonderingen daargelaten.

Maar als je in zo’n relatie zit en het werkt goed, dan werkt het ook.

3 likes

Nee joh! Juist gaan! De ochtend nadat ik mijn rijbewijs met spoed aanvroeg, lag er een dik pak sneeuw. Ik chagrijnig want had mijn rijbewijs niet voor niets met spoed aangevraagd want wilde rijden! Dus gewoon maar gegaan, alleen. Blij dat ik dat gedaan hebben.

3 likes

Oh echt heerlijk ja.

Vind het altijd leuk om ergens in te vallen, zoals deze periode met skispringen, schaatsen, in de zomer de tour, atletiek toernooien, eigenlijk bijna alle teamsporten die er bestaan vind ik leuk om te kijken. Vooral voetbal, maar ook 3x3 en handbal en rugby en waterpolo etc

Darts heb ik dan weer nooit gekeken, weet niet waarom maar het trekt me niet, net als F1 en biljart/snooker heb ik er een negatief beeld van maar dat is puur gebaseerd op vibes dus eigenlijk best stom.

3 likes