Stel je persoonlijke vraag #57

Hoezo? Van Veen heeft 'm van de 5 ontmoetingen al 3x verslagen. En Littler is juist degene die telkens uitgefloten wordt.

Omdat Littler dit toernooi een hoger gemiddelde en % op de finishes heeft. Denk dat hij tegen andere Britten wordt uitgefloten maar tegen een Nederlander niet

Edit: klopt het dat jij geen dm’s kunt ontvangen? Of doe ik iets fout

1 like

Ik vind het antwoord ook ja als je een strategisch moment uitzoekt.

2 likes

Ik vind het totaal geen probleem maar heb dan zelf best een grote zwaardere auto toen ik een kleine up reed vond ik het wel minder fijn

1 like

Je moet naar je profiel gaan, berichten en daar kan je naar iedereen een DM sturen.

3 likes

Nee werkt niet

1 like

Ik heb een maand mijn rijbewijs en sinds een week een auto, dus ik sla nog even over :grimacing:

1 like

Ik ben zelf tot mijn 30e bij mij jeugdliefde (vanaf 16 jaar) gebleven en ik kon op deze leeftijd wel veel beter uitzoeken wat ik nu daadwerkelijk zocht in een relatie dan toen ik 16 was. Ik had ook nog nooit gedate, nog nooit alleen gewoond en dat heeft me ook wel goed gedaan.

Als je zo jong (in mijn geval ook nog naĆÆef) bent tolereer je denk ik meer en heb je het idee dat bepaalde red flags normaal zijn? Uitzonderingen daargelaten.

Maar als je in zo’n relatie zit en het werkt goed, dan werkt het ook.

3 likes

Nee joh! Juist gaan! De ochtend nadat ik mijn rijbewijs met spoed aanvroeg, lag er een dik pak sneeuw. Ik chagrijnig want had mijn rijbewijs niet voor niets met spoed aangevraagd want wilde rijden! Dus gewoon maar gegaan, alleen. Blij dat ik dat gedaan hebben.

3 likes

Oh echt heerlijk ja.

Vind het altijd leuk om ergens in te vallen, zoals deze periode met skispringen, schaatsen, in de zomer de tour, atletiek toernooien, eigenlijk bijna alle teamsporten die er bestaan vind ik leuk om te kijken. Vooral voetbal, maar ook 3x3 en handbal en rugby en waterpolo etc

Darts heb ik dan weer nooit gekeken, weet niet waarom maar het trekt me niet, net als F1 en biljart/snooker heb ik er een negatief beeld van maar dat is puur gebaseerd op vibes dus eigenlijk best stom.

3 likes

Wel eens vaker over ā€œgeklaagdā€, maar mijn man kijkt zo ongeveer alles en dus ook darts en snooker en in mijn ogen mis je er ook niks aan, haha.

Enige leuke bij darten vind ik hoe serieus die analisten het nemen en hoe ze er dan over praten, maar alleen als Bart Nolles presenteert. Zodra ik Koert Westerman hoor of zie, krijg ik braakneigingen en wil ik van alles naar tv gooien.

Ik klaag er over bij mn man, dat ie zoveel kijkt, maar uiteindelijk kijk ik heel veel mee en ben door hem ook nog meer sport gaan kijken. Alleen darts, snooker en tennis vind ik niet leuk om mee te kijken. En hij kijkt door mij nu ook wel eens honkbal en lijkt dat ook te gaan snappen, haha.

1 like

Jaja classic

Ik heb besloten dit jaar alleen ā€˜de president van de VS’ te zeggen ipv de naam en hem altijd te muten. Hij doet het toch wel, kan er niks aan doen wat hij gaat doen maar ben zo zat zijn naam en stem te horen.

Ben er helemaal zen van.

Ga ik dit volhouden?

• Ja waarom niet
  • Nee verloren zaak
  • Ik doe mee, zien hoe ver we komen?

0 stemmers

3 likes

Hou je van snert?

• Ja
  • Nee
  • :angry:

0 stemmers

2 likes

Ja! Dan moet het wel echt goed gemaakt zijn maargoed dat spreekt voor zich. Heb wel eens ergens erwtensoep gegeten wat heel dun en waterig was.

2 likes

Heb je huisdieren? Paard hebben we t even niet over. Sorry ff opnieuw was anoniem

• Hond
  • Kat
  • Konijn
  • Cavia
  • Vis
  • Muis
  • Rat
  • Hamster
  • Reptiel of amfibi
  • Spin
  • Vogel
  • Ander knaagdier
  • Kip
  • Geit
  • Schaap
  • Anders (geen paard)
  • Nee

0 stemmers

2 likes

Waarom mag een paard niet? Ja het is geen huisdier, maar denk ook niet dat mensen geiten of schapen in huis hebben toch.

5 likes

Ik volg het nieuws daar ook niet meer. Of ja, de situatie in Venezuela bijvoorbeeld krijg ik wel mee. Maar met welke beroemdheden dat oranje veenlijk nu weer ruzie zoekt bijvoorbeeld, dat laat ik aan mij voorbij gaan.

9 likes

Geniaal dit :joy:

2 likes

Nee precies

De hele dag ā€œJB Vlance zeiā€ ja boeiiiiiiiiiieeeee

We zien het wel als ze ons aanvallen en ik lees de headlines maar ik kan zo niet leven

7 likes