Stel je persoonlijke vraag #57

Wel eens vaker over “geklaagd”, maar mijn man kijkt zo ongeveer alles en dus ook darts en snooker en in mijn ogen mis je er ook niks aan, haha.

Enige leuke bij darten vind ik hoe serieus die analisten het nemen en hoe ze er dan over praten, maar alleen als Bart Nolles presenteert. Zodra ik Koert Westerman hoor of zie, krijg ik braakneigingen en wil ik van alles naar tv gooien.

Ik klaag er over bij mn man, dat ie zoveel kijkt, maar uiteindelijk kijk ik heel veel mee en ben door hem ook nog meer sport gaan kijken. Alleen darts, snooker en tennis vind ik niet leuk om mee te kijken. En hij kijkt door mij nu ook wel eens honkbal en lijkt dat ook te gaan snappen, haha.

1 like

Jaja classic

Ik heb besloten dit jaar alleen ‘de president van de VS’ te zeggen ipv de naam en hem altijd te muten. Hij doet het toch wel, kan er niks aan doen wat hij gaat doen maar ben zo zat zijn naam en stem te horen.

Ben er helemaal zen van.

Ga ik dit volhouden?

• Ja waarom niet
  • Nee verloren zaak
  • Ik doe mee, zien hoe ver we komen?

0 stemmers

3 likes

Hou je van snert?

• Ja
  • Nee
  • :angry:

0 stemmers

2 likes

Ja! Dan moet het wel echt goed gemaakt zijn maargoed dat spreekt voor zich. Heb wel eens ergens erwtensoep gegeten wat heel dun en waterig was.

2 likes

Heb je huisdieren? Paard hebben we t even niet over. Sorry ff opnieuw was anoniem

• Hond
  • Kat
  • Konijn
  • Cavia
  • Vis
  • Muis
  • Rat
  • Hamster
  • Reptiel of amfibi
  • Spin
  • Vogel
  • Ander knaagdier
  • Kip
  • Geit
  • Schaap
  • Anders (geen paard)
  • Nee

0 stemmers

2 likes

Waarom mag een paard niet? Ja het is geen huisdier, maar denk ook niet dat mensen geiten of schapen in huis hebben toch.

5 likes

Ik volg het nieuws daar ook niet meer. Of ja, de situatie in Venezuela bijvoorbeeld krijg ik wel mee. Maar met welke beroemdheden dat oranje veenlijk nu weer ruzie zoekt bijvoorbeeld, dat laat ik aan mij voorbij gaan.

9 likes

Geniaal dit :joy:

2 likes

Nee precies

De hele dag “JB Vlance zei” ja boeiiiiiiiiiieeeee

We zien het wel als ze ons aanvallen en ik lees de headlines maar ik kan zo niet leven

7 likes

Wat ik altijd doe als ik iemand wil dm’en is op dat rapporteer vlaggetje drukken en dan dus niet de post rapporteren maar in die pop-up een berichtje typen. Dat werkt als het goed is gewoon!

3 likes

Ik heb toen ik net mn rijbewijs had gehaald een slipcursus cadeau gekregen en raad dat echt iedereen aan!

Ik vind rijden jn de sneeuw wel leuk express een beetje slippen enzo
Ben net een jonge kerel van 19 hahaha

5 likes

Een kat en een kind

2 likes

Heb jij de Facebook app op je telefoon?

• Ja
  • Nee, heb sowieso geen fb account
  • Nee, heb wel een fb account

0 stemmers

1 like

Gebruik m echt amper, maar ben zo gewend aan hoe alle apps staan dat ik echt een error krijg als ze ineens anders staan als ik fb verwijder :smiling_face_with_tear:

1 like

Voor wie beauty & the geek heeft gezien of ze kent van insta

Is Bram Krikke met de vrouwelijke versie van hemzelf getrouwd?

Ze hebben echt hetzelfde hoofd en allebei zo’n lang en volledig recht lichaam, ze lijken net broer en zus vind ik haha.

• Ken (een van) deze mensen niet
  • Mee oneens
  • Ja mee eens

0 stemmers

3 likes

Ja allebei een soort “leeg” gezicht als je begrijpt wat ik bedoel, er gebeurt heel weinig.

4 likes

Zij praat in B&TG wel echt enormmmmmm irritant. Na iedere 3 woorden heeft ze een pauze.

1 like

Ja gewoon de vorm van het hoofd ook denk ik? En de lichamen en bewegingen vooral, beide een beetje awkward. Vond haar ook niet heel natuurlijk op tv, maar denk sowieso dat er weinig voorbeelden zijn van modellen die heel goed kunnen presenteren en charisma hebben op die manier?

Die Ypke ofzo van HNTM vroeger was ook echt pijnlijk om naar te kijken. En Heidi Klum was dan weer niet zo’n goed model, maar wel aardig als presentatrice.

2 likes

Oh ja die Yfke Sturm, dat was echt een stamelende staccato houten klaas.

8 likes