Stel je persoonlijke vraag #57

Oooohja zo heette ze. Weet nog seizoen 1 toen was Kim Feenstra 2e dacht ik en de eerste was een heel ongemakkelijke Yfke kloon waar nooit meer iemand iets van heeft gehoord geloof ik.

3 likes

Ik ging haar even googlen, want heb haar naam de laatste 15 jaar denk ik niet meer gehoord, maar modellen nu zien er zo anders! Ik wil hiermee niet zeggen dat ze geen knappe vrouw was/is, maar meer dat een “modellen look” ook snel veranderd zeg.

1 like

Was deze man al president van Kameroen (sinds 1982) toen jij werd geboren?

• Ja
  • Nee, maar hij was al wel premier (1975 - 1981)
  • Helemaal nee

0 stemmers

Haha heb ff gekeken, het was seizoen 2 met Kim Feenstra, maar zij won! En toen werd ene Christa Verboom, idd een soort Yfke-dubbelganger, tweede.

In seizoen 1 zat Sylvia Geersen! Die werd toen tweede en ene Sanne Nijhof werd eerste (ook blond en bland).

2 likes

Oooh ja ik bedoelde die Sanne, echt een dooie was dat. Sylvia was direct de ster haha

3 likes

Moest even googelen, blijkbaar werd hij president in november 82? Toen was ik een paar maanden oud.

3 likes

Wat een top timing deze poll want heb vandaag mn kat opgehaald en die zit nu naast me op de bank te chillen :face_holding_back_tears: :heart_eyes:

21 likes

Lol dit heb ik in dat topic al direct gepost toen. Idd precies hetzelfde. Bijna creepy.

2 likes

Ik vind dat soort stellen die qua uiterlijk en vooral qua gezicht enorm op elkaar lijken ook enge mensen. Zoals max verstappen en die chick van hem. En in real life ken ik er ook wel een aantal van. Gewoon eng.

Ken jij stellen die qua gezicht zo erg op elkaar lijken dat het net zo goed broer en zus kunnen zijn?

• Ja meerdere
  • Nee
  • Ja ik ken wel zo’n stel
  • Ik ben zelf onderdeel van zo’n stel

0 stemmers

Ugh dan val je dus zo erg op je eigen spiegelbeeld stel freaks.

1 like

lol, ik dacht dit valt toch wel mee, maar

wow haha

25 likes

Oja ik zei dit haha,
Wat mij opviel is dat bram en zijn vrouw fysiek heel veel op elkaar lijken. Lang en dun en een zelfde soort gelaat. Deed me denken aan max verstappen en zijn vriendin, broer en zus had ik gelijk gelooft.

Maar aan de ene kant is er ook niks ergs aan als je veel op elkaar lijkt qua uiterlijk maar een zelfde soort gezicht vind ik zo zo bleh. Maarja eh ieder zn ding. Lijk jij veel op je partner qua gezicht?

• Een beetje
  • Ja
  • Totaal niet

0 stemmers

1 like

Ja wat een freakshow! Lekker op je eigen spiegelbeeld lopen te geilen.

1 like

Danique Bossers en Pieter zijn ook net broer en zus. Die zoontjes lijken dus ook op beiden.

Zijn nog veel meer van die stellen ff denken hoor

4 likes

Pien en Jill hebben ook praktisch een relatie met zichzelf vind ik, zelfde vibe

Samenvatting

31 likes

Ik vind zelf van niet, maar ik heb wel eens gehoord dat we wel broer en zus hadden kunnen zijn. Denk dat het vooral komt omdat onze haarkleur heel erg hetzelfde is, maar misschien val ik wel gewoon echt op m’n eigen spiegelbeeld.

2 likes

Shifrajumelet en man ook

11 likes

Ik ken iemand en altijd als zij met het ouderlijk gezin van haar man is denken mensen dat het een van z’n zoveel zussen is :joy:

1 like

Dit was mij nooit zo opgevallen (volg hun al 12 jaar ofzo) maar kan het nu niet meer on-zien :rofl: komt denk ik vooral ook door hun gebit.

2 likes

Wij lijken qua gezicht niet op elkaar, maar we hebben allebei bruine krullen en toen we net samen waren was zijn haar een stuk langer. Toen kregen we wel eens de vergelijking ja :skull: we waren ook huisgenoten (juicy i know) en we zaten bij dezelfde studentenvereniging, toen ik daar net aankwam dachten mensen dat ik zijn nichtje was!!! Was toen obviously nog niet awkward en vooral grappig, maar achteraf gingen mensen er allemaal vieze grappen over maken en toen waren we er wel snel klaar mee.

Nu zijn we 9 jaar verder, grootste punt van conflict is dat ik heel graag een hond met bruine krulletjes wil en hij absoluut niet want hij vindt het cringe als die op zijn baasjes lijkt :’)

2 likes

Ik ben uiteindelijk toch gaan rijden gister, gezien het een aantal dagen zo blijft. Duidelijk voor niks druk gemaakt :grin:

3 likes