Stel je persoonlijke vraag #57

Oja ik zei dit haha,
Wat mij opviel is dat bram en zijn vrouw fysiek heel veel op elkaar lijken. Lang en dun en een zelfde soort gelaat. Deed me denken aan max verstappen en zijn vriendin, broer en zus had ik gelijk gelooft.

Maar aan de ene kant is er ook niks ergs aan als je veel op elkaar lijkt qua uiterlijk maar een zelfde soort gezicht vind ik zo zo bleh. Maarja eh ieder zn ding. Lijk jij veel op je partner qua gezicht?

• Een beetje
  • Ja
  • Totaal niet

0 stemmers

1 like

Ja wat een freakshow! Lekker op je eigen spiegelbeeld lopen te geilen.

1 like

Danique Bossers en Pieter zijn ook net broer en zus. Die zoontjes lijken dus ook op beiden.

Zijn nog veel meer van die stellen ff denken hoor

4 likes

Pien en Jill hebben ook praktisch een relatie met zichzelf vind ik, zelfde vibe

Samenvatting

31 likes

Ik vind zelf van niet, maar ik heb wel eens gehoord dat we wel broer en zus hadden kunnen zijn. Denk dat het vooral komt omdat onze haarkleur heel erg hetzelfde is, maar misschien val ik wel gewoon echt op m’n eigen spiegelbeeld.

2 likes

Shifrajumelet en man ook

11 likes

Ik ken iemand en altijd als zij met het ouderlijk gezin van haar man is denken mensen dat het een van z’n zoveel zussen is :joy:

1 like

Dit was mij nooit zo opgevallen (volg hun al 12 jaar ofzo) maar kan het nu niet meer on-zien :rofl: komt denk ik vooral ook door hun gebit.

2 likes

Wij lijken qua gezicht niet op elkaar, maar we hebben allebei bruine krullen en toen we net samen waren was zijn haar een stuk langer. Toen kregen we wel eens de vergelijking ja :skull: we waren ook huisgenoten (juicy i know) en we zaten bij dezelfde studentenvereniging, toen ik daar net aankwam dachten mensen dat ik zijn nichtje was!!! Was toen obviously nog niet awkward en vooral grappig, maar achteraf gingen mensen er allemaal vieze grappen over maken en toen waren we er wel snel klaar mee.

Nu zijn we 9 jaar verder, grootste punt van conflict is dat ik heel graag een hond met bruine krulletjes wil en hij absoluut niet want hij vindt het cringe als die op zijn baasjes lijkt :’)

2 likes

Ik ben uiteindelijk toch gaan rijden gister, gezien het een aantal dagen zo blijft. Duidelijk voor niks druk gemaakt :grin:

3 likes

Ik vind dus dat honden heel vaak op hun baasjes lijken! Ook van mijn vrienden en kennissen, het klopt gewoon heel vaak bij elkaar. Ik vind dat ook wel leuk eigenlijk.

Toen ik deze bevinding deelde met mijn man, vond hij mij ook op mijn kat (Maine Coon) lijken :woman_shrugging:. “Ja zo’n mooie fancy kat. Prachtig om naar te kijken, hartstikke lief, maar 0 overlevingsskills.” Zit wat in wel :joy:.

22 likes

zo leuk, mijn kat komt vandaag dus ik ga straks stemmen :skull:

5 likes

Heb jij je stoep sneeuwvrij gemaaakt?

• Nee
  • Heb geen stoep
  • Ja
  • Heeft iemand voor me gedaan
  • Ja en ook die van de buren

0 stemmers

Buurtjes zijn lieve oude mensjes van ruim in de 80. Stoep vrijgemaakt en boodschappen voor ze gedaan.

47 likes

Nee, want hier ligt geen sneeuw.

5 likes

Ik heb trouwens nog niemand horen klagen over het ov met deze sneeuw. Vroeger reden de treinen niet meer bij een paar sneeuwvlokjes in mijn herinnering.

3 likes

Het blijft hier maar doorsneeuwen dus zinloos

6 likes

Ik zie hier dus veel mensen hun stoep sneeuwvrij maken, behalve dan precies dat dunne laagje sneeuw dat je niet zomaar weggeschraapt krijgt. En dat is spekglad! Heb echt liever dat mensen hun stoep niet sneeuwvrij maken dan zo’n verraderlijk laagje.

27 likes

De oprit en het was a hell of a job, heb m’n Garmin maar aangezet, was een goede activiteit ipv hardlopen vandaag. :woozy_face:

6 likes

Ik kon gisteren prima met de trein naar mijn werk. Ik was ook verbaasd.

1 like