Stel je persoonlijke vraag #57

Ik vind dus dat honden heel vaak op hun baasjes lijken! Ook van mijn vrienden en kennissen, het klopt gewoon heel vaak bij elkaar. Ik vind dat ook wel leuk eigenlijk.

Toen ik deze bevinding deelde met mijn man, vond hij mij ook op mijn kat (Maine Coon) lijken :woman_shrugging:. “Ja zo’n mooie fancy kat. Prachtig om naar te kijken, hartstikke lief, maar 0 overlevingsskills.” Zit wat in wel :joy:.

22 likes

zo leuk, mijn kat komt vandaag dus ik ga straks stemmen :skull:

5 likes

Heb jij je stoep sneeuwvrij gemaaakt?

• Nee
  • Heb geen stoep
  • Ja
  • Heeft iemand voor me gedaan
  • Ja en ook die van de buren

0 stemmers

Buurtjes zijn lieve oude mensjes van ruim in de 80. Stoep vrijgemaakt en boodschappen voor ze gedaan.

47 likes

Nee, want hier ligt geen sneeuw.

5 likes

Ik heb trouwens nog niemand horen klagen over het ov met deze sneeuw. Vroeger reden de treinen niet meer bij een paar sneeuwvlokjes in mijn herinnering.

3 likes

Het blijft hier maar doorsneeuwen dus zinloos

6 likes

Ik zie hier dus veel mensen hun stoep sneeuwvrij maken, behalve dan precies dat dunne laagje sneeuw dat je niet zomaar weggeschraapt krijgt. En dat is spekglad! Heb echt liever dat mensen hun stoep niet sneeuwvrij maken dan zo’n verraderlijk laagje.

27 likes

De oprit en het was a hell of a job, heb m’n Garmin maar aangezet, was een goede activiteit ipv hardlopen vandaag. :woozy_face:

6 likes

Ik kon gisteren prima met de trein naar mijn werk. Ik was ook verbaasd.

1 like

Ik heb vandaag halve land door gereisd met de trein, ook waar veel sneeuw ligt en alles ging prima, echt fijn!

2 likes

Veel mensen zullen nog kerstvakantie hebben, denk dat het geklaag morgen zal beginnen, als er dan nog overlast is door sneeuw.

2 likes

Morgen ellende denk ik, is de eerste maandag na de kerstvakantie. In ieder geval alle studenten en veel ouders met kinderen waren afgelopen week waarschijnlijk vrij

1 like

Misschien omdat ze het aantal wissels de afgelopen jaren hebben verminderd, dus dat er minder zijn om vast te vriezen?

1 like

Lief! Mijn voormalige (oudere) buren deden dit altijd voor mij. Nu zijn ze verhuisd en doe ik het voor de nieuwe buren (jong stel) ook onkruid weghalen in de steeg voor hun tuindeur en een stukje er voorbij + zout strooien tegen het onkruid.

Vond dat van de vorige bewoners zo attent dat ik het leuk vind om dat nu zelf voor een ander te doen.

38 likes

Niet de stoep maar wel de hele brandpoort :sweat_smile:.

2 likes

Hebben jullie winterbanden onder je auto nu?

• Ja
  • Nee
  • Ik heb geen auto

0 stemmers

Ik zag vandaag nog iemand die een verkeersdrempel niet opgereden kwam met zijn auto zonder winterbanden en er dus twee mannen zijn auto stonden te duwen . Take away: neem die winterbanden

4 likes

Ik meen dat ik all season banden heb

15 likes

Ik ook, echt prima voor die week sneeuw per jaar in NL hoor. Eerder altijd zomerbanden en ook nooit problemen gehad in de sneeuw.

5 likes