Je kan een bepaald aantal kilometers op een band rijden, of je dat dan allemaal op 1 band doet of je verdeelt het over 2 maakt dan qua kosten niet veel uit. Behalve de eenmalige aankoop van de velgen.
Ik wissel ze altijd zelf, de kosten van de slagmoersleutel en de krik heb je er na 1x wisselen al uit.
En als je op wintersport gaat heb je echte winterbanden (en sneeuwkettingen) nodig, anders kun je boetes krijgen.
Ik zie genoeg mensen op zulke gladde sneakers in de sneeuw lopen. Dat loopt toch voor geen ene meter?
Dat is echt een skill issue
ik heb geen winterbanden en ik heb zelfs een keer off road in de sneeuw gereden en ik heb een prius
nooit problemen gehad.
Nadeel van mensen met winterbanden is dat die dan vervolgens denken dat hen niks overkomt en hun rijstijl dus niet aanpqssen.
Banden met weinig profiel; ja, dat is niet handig. In alle andere gevallen is je rijstijl aanpassen aan de omstandigheden echt voldoende (in NL)
Vinden jullie het met warme dranken ook irritant dat heet het lekkerste is maar je dan ook snel je mond verbrandt
- Ja
- Ik ben neutraal over deze kwestie
- Nee ik heb dit probleem niet (want verbrand mān mond nooit)
- Nee ik heb dit probleem niet (want ik vind het prima lauw)
0 stemmers
Ik zit in de voorbereidende fase van een eigen webshop waar ik 3d prints voor D&D verkoop en zelfgemaakte sieraden van echte bloemen en fimo. Maar officieel al ondernemer want kvk enz is al in orde.
Deze optie had ik niet eens aan gedacht maar
Doe je dat echt helemaal zelf? love it
En dan met korte sokken ![]()
couldnāt be me
Ja, ik oa en het loopt inderdaad voor geen fuck. Maar ik verbaas me er dan juist over dat iedereen blijkbaar totaal geschikte schoenen heeft voor dit soort weeromstandigheden? Ikke niet hoor?
De schoenen waar het meeste profiel op zit doe ik aan, ik heb echt geen winterboots ofzo voor die week per jaar
Dit idd! Winterbanden betekent niet dat je alsnog als een debiel kan gaan rijden, zoals veel wel lijken te denken.
Dat is toch ook een beetje dom? Eens in de zoveel tijd sneeuwt het en dan is het prettig om niet op je bek te gaan. Een paar wandelschoenen volstaat vaak al.
Opgroeien met een OekraĆÆense vriendin heeft me veel gebracht, incl opvoeding hoe om te gaan met de winter ![]()
Ik hoop vooral dat mensen die niet durven te rijden of niet goed kunnen rijden lekker de weg af blijven met dit weer. Vandaag zoveel halfies tegen gekomen op de weg MAN MAN MAN
Edit ik heb ook geen winterbanden of speciale sneeuwschoenen. We wonen niet in focking Alaska hahaha
Wat voor dingen?
Ik kan lopend naar het station en het kantoor ligt ook naast het station. Als ik met de fiets of auto moest, zou ik niet gaan
Wacht heb jij je vorige wagen niet total loss gereden? ![]()
Met soep en kaassouffle ook.
Zou wel kloppen met mn beeld dat mensen die dat zeggen zelf vaak onvoorzichtige idioten op de weg zijn š«£.
Ik heb gisteren wel een flink stuk om mogen reizen was in Breda aangekomen vanuit België. Was er een wisselstoring tussen Den Bosch en Tilburg. Dus moest via Rotterdam naar Utrecht en toen door de vertraging die veroorzaakt werd door de wisselstoring waardoor allerlei treinen voorrang kregen nog mijn overstap op Rotterdam gemist. Ik was allang blij dat ik überhaupt thuis kwam want mijn vlucht was geannuleerd en heb heb het toen nog kunnen omboeken naar een treinoptie.
Ja! Stelt echt niet veel voor, je moet even weten waar je bij jouw auto de krikpunten zitten (volgens mij staat het bij mijn auto in het boekje), en daarna is het in feite alleen maar een paar bouten los en weer vast schroeven.