Stel je persoonlijke vraag #57

Dit idd! Winterbanden betekent niet dat je alsnog als een debiel kan gaan rijden, zoals veel wel lijken te denken.

1 like

Dat is toch ook een beetje dom? Eens in de zoveel tijd sneeuwt het en dan is het prettig om niet op je bek te gaan. Een paar wandelschoenen volstaat vaak al.

Opgroeien met een OekraĆÆense vriendin heeft me veel gebracht, incl opvoeding hoe om te gaan met de winter :sweat_smile:

Ik hoop vooral dat mensen die niet durven te rijden of niet goed kunnen rijden lekker de weg af blijven met dit weer. Vandaag zoveel halfies tegen gekomen op de weg MAN MAN MAN
Edit ik heb ook geen winterbanden of speciale sneeuwschoenen. We wonen niet in focking Alaska hahaha

3 likes

Wat voor dingen?

4 likes

Ik kan lopend naar het station en het kantoor ligt ook naast het station. Als ik met de fiets of auto moest, zou ik niet gaan

3 likes

Wacht heb jij je vorige wagen niet total loss gereden? :joy:

25 likes

Met soep en kaassouffle ook.

1 like

Zou wel kloppen met mn beeld dat mensen die dat zeggen zelf vaak onvoorzichtige idioten op de weg zijn 🫣.

2 likes

Ik heb gisteren wel een flink stuk om mogen reizen was in Breda aangekomen vanuit België. Was er een wisselstoring tussen Den Bosch en Tilburg. Dus moest via Rotterdam naar Utrecht en toen door de vertraging die veroorzaakt werd door de wisselstoring waardoor allerlei treinen voorrang kregen nog mijn overstap op Rotterdam gemist. Ik was allang blij dat ik überhaupt thuis kwam want mijn vlucht was geannuleerd en heb heb het toen nog kunnen omboeken naar een treinoptie.

1 like

Ja! Stelt echt niet veel voor, je moet even weten waar je bij jouw auto de krikpunten zitten (volgens mij staat het bij mijn auto in het boekje), en daarna is het in feite alleen maar een paar bouten los en weer vast schroeven.

3 likes

Hahahah goed punt maar had niks met gladheid te maken

1 like

Bij mij is kantoordag geannuleerd maandag :heart_eyes:

7 likes

Ik wilde wel naar kantoor vandaag (40 min met trein) maar wisselstoring dus gaat niet lukken. Zit je dan om 07:30 aangekleed en gemake upt op de bank :’)

1 like

Ben jij op plaats van bestemming aangekomen?

• Ja, met gemak
  • Ja, met moeite
  • Nee, wel poging gedaan
  • Nee, werkte sowieso thuis/niet
  • Anders

0 stemmers

1 like

Gewone wandelschoenen werken bij mij prima in de sneeuw! Die zijn ook waterdicht.

Ik hoef maar 3 km te fietsen, over paden die goed sneeuwvrij worden gemaakt. Dus het ging gelukkig prima!

Polarsteps van anderen bekijken:

Polarsteps van anderen bekijken
  • Leuk
  • Saai
  • Hangt ervan af

0 stemmers

2 likes

Ik zou echt heel graag een boekenwinkelbarcafe hebben met goeie boeken en dan broodjes/lunch en koffie en borrel en wijn ofzo haha, dat lijkt mij echt leuk. Alleen ik denk dat dat heel moeilijk rendabel te maken is en verder heb ik ongeveer 0 horeca of retail-ervaring (los van wat horeca en schoenenwinkel vakkenvulbijbaantjes van 13-17), al denk ik wel dat ik wat er bij komt kijken zou ā€œkunnenā€!

Maar vrienden van mij hebben zelf een product ontwikkeld en op de markt gebracht dat ze verkopen via een webshop en dat lijkt me echt de hel haha. Lijkt me echt zo saai om 60 uur per week te werken om die sales omhoog te krijgen via advertenties etc en tegelijkertijd elke dag bestellingen inpakken en versturen. Wel respect en ik hoop dat het ze lukt winstgevend te worden maar ben blij dat ik het niet ben :joy:

(ik weet dat ā€œmijnā€ idee ook keihard werken is maar dat lijkt mij voor 70% leuker werk, en leuker om aan een fysieke plek te werken dan aan een product dat je verkoopt en verstuurd)

6 likes

Zou eerder zeggen 30%. Horeca runnen is buffelen, fysieke winkel ook en het enige leuke is samenstellen en klantcontact en dat is het eerste waar jij minder tijd voor hebt als je zo’n zaak runt. Verder is het beiden verkoop, dus tot je een naam (Utrechtse Boekenbar ofzo) bent precies hetzelfde werk behalve dan dat jij er meer voor moet lopen en schoonmaken.

Al mijn ondernemersdromen zijn gebaseerd op hoe meer te verdienen door minder te doen in mijn huidige werk :joy:

6 likes

Ja maar het lijkt mij dus op de een of andere manier leuker om de saaie/stomme dingen als administratie, inkoop, marketingachtige zaken etc te doen óp en vóór een fysieke plek dan op m’n eigen zolderkamertje tussen de verzenddozen :woman_shrugging:

5 likes