Ja maar niet om deze redenen, werk bijv thuis morgen maar vind het juist heerlijk om nu te wandelen.
Ohh wat interessant! Was het een bepaalde techniek?
Ik wil binnenkort ook naar zo’n workshop, lijkt me wel bijzonder. Via classpass heb ik wel een keer een kort breathworklesje gevolg en voelde me toen wel heel schoon van binnen, maar we gingen niet liggen en ogen dichtdoen. Kan me voorstellen dat je juist dan in zo’n meditative/droom staat komt.
Niet echt een out of body experience op het moment zelf maar ik heb EMDR gehad voor een ongeluk waar ik bij was, en doordat je dan ook helemaal de beelden langsgaat alsof het een soort film is kon ik toen (en nu nog steeds) wel echt die herinnering terughalen alsof ik er zeg maar boven hang en op de situatie neerkijk. En nu ik erover nadenk is de gebeurtenis in m’n hoofd nu ook echt zo geworden en niet meer vanuit mezelf gezien zeg maar
Hmm geen idee of het een bepaalde techniek is, maar het duurt wel 2 uur ofzo voor je in die staat komt!
Draag jij je jas open met dit weer?
- Ja
- Nee
0 stemmers
Als je een foto maakt in de sneeuw, doe je dan extra voor de foto je jas open?
- Ja
- Nee
- Soms
0 stemmers
Ik zie op dit moment zo vaak foto’s voorbijkomen van mensen in de sneeuw met hun jas helemaal open. Vraag me dan altijd af of ze extra voor de foto’s hun jas open doen of dat het blijkbaar helemaal niet zo koud is buiten als het eruit ziet.
Omg ik zei vanmiddag nog tegen een collega dat ik het echt helemaal niet zo koud heb buiten met deze sneeuw! (Ik had dus idd mijn jas open) heb het vaak als het niet sneeuwt kouder op de een of andere manier lol
Ik wil meer sneeuwpop foto’s!!!
Nee, want de opvang en mijn werk zijn dicht. Dus ik werk thuis met een dreumes. Toch nog een beetje lockdown-experience!
Ik vond het vanavond wel echt gevaarlijk glad in mijn wijk, dus voor de lol wandelen zou ik nu ook minder snel doen. Tenzij er weer een verse laag bij komt.
Ik moest denken aan mijn slaaphallucinaties en volgens google hoort dat er ook wel bij. Dan is het een rare mix tussen dromen/waken en dingen om mij heen waarvan ik niet weet of ze echt gebeuren. Ik slaap dan wel maar lig ook niet in bed ofzo. Er is wel eens slaapverlamming bij wat super eng voelt, dus als ik het nu “doorheb” probeer ik er zo snel mogelijk uit te komen.
In mijn zoektocht naar out of body ervaringen en slaaphallucinaties kwam ik dit oude boek tegen waarnaar ik benieuwd ben, misschien vind je het ook wel interessant
Myeres, F.W.H. (1922) De menschelijke pesoonlijkheid en haar voortbestaan na den lichamelijken dood
Telt dissociatie ook? ![]()
Ben vanochtend 5 kwartier naar werk gewandeld met een zware rugzak op, laat mij me jas open doe joh, tyfusheet ![]()
Het is nog steeds boven 0, als ik doorstap krijg ik het bloedheet
Mm ik doel iig op jezelf zien van een positie die je niet met je eigen ogen zou moeten kunnen zien, alsof je naast of boven je lichaam zweeft zoals dat meestal beschreven wordt
Hahaha
🫠
Hahaha sneeuwblobvis?
- Ewwww
- Ik ben fan van de gravinfluencer
0 stemmers
Zou ze lang geposeerd hebben op deze “sorry dat ik een watchparty gaf voor een programma over slavernij, waarin mijn witte moeder die letterlijk getrouwd is met een prins doet alsof ze de slavernij én de slachtoffers van de toeslagenaffaire helemaal kan begrijpen omdat ze een voorouder uit Indië had”
- Ja sowieso
- Ja en dit was de beste foto hoe dan?
0 stemmers
Lekker glibberen met de hond, maar verder weet ik het nog niet. In deze buurt wordt niet gestrooid en als de bussen niet rijden kan ik toch niet naar m’n werk ![]()
Ken het verhaal niet maar het is geen beste foto.
Het is grotendeels ook gewoon hoe ze er altijd ziet hoor ![]()
![]()