Van deze ouders is bekend dat ze allemaal thuis werkten vandaag. Als je op locatie moet zijn met vaste diensten snap ik het natuurlijk wel. Over die ouders gaat het ook niet want dat zijn tegelijkertijd ook de eerste die hun best doen om er zo snel mogelijk te zijn. Alleen de meeste ouders redeneerden o het is in de buurt. Ja voor jullie. Voor de rest moet iedereen een stuk verder reizen .
Edit: En de vraag is ook wat het laatste moment is voor een kantoorbaan want de meeste ouders waren er gisteren ook al en toen werd gezegd hou er rekening mee dat we eerder sluiten en dat het kan zijn dat het personeel de openingstijd niet haalt. Toen is vanochtend naar iedereen bij de overdracht het uiteindelijke tijdstip van gewenste sluiting medegedeeld. Ook aangegeven dat dat waarschijnlijk de rest van de week zo blijft. Het maakt ze gewoon niet allemaal evenveel uit en dan heb je de ouders die zorgen dat ze ruim op tijd zijn en ook aangeven van bel of stuur een bericht als het toch niet lukt met personeel en er moeten kinderen opgehaald worden dan halen we ze direct op. Voor mij persoonlijk maakt het niet uit. Ik kom wel thuis op een redelijk normale manier + ik ben invalkracht dus verwacht sowieso niet hetzelfde niveau van empathie te ontvangen als het vaste personeel.