Ben je er weer ![]()
Ja vooral overdag als de zon schijnt vind ik het echt superchill om rondjes te wandelen. Dus als het een beetje te doen is ga ik dat sowieso doen.
En denk 's avonds ook gewoon naar de sportschool
Ja want ik moet medicatie etc. ophalen om donderdag weer naar huis te vliegen als dat al doorgaat, maar ik wil niet riskeren dat m’n vlucht wel doorgaat maar ik m’n medicatie niet heb, en ik heb een promotie van een goede vriend morgenmiddag.
Heb je weleens een OBE (out of body experience) gehad?
- Ja, weleens
- Ja, vaker
- Weet ik niet zeker
- Nee
0 stemmers
Geloof je in deze ervaringen van mensen?
- Ja, ik geloof dat ze ook echt uit hun lichaam gaan
- Ja, maar ik denk dat ze niet echt “uit hun lichaam” gaan
- Geen idee man
- Nee ik geloof niet dat mensen dit meemaken
- Anders
0 stemmers
Ja je hebt zeker gelijk, stond er niet zo bij stil ivm vakantie maar bij familiebezoek kan dat indd anders zijn.
Je kon er geld lenen of op afbetaling kopen, maar met hoge rentes, dus heel veel mensen hadden er misselijkmakende schulden. Met als ergste: dit was een heel bewust verdienmodel waar ze in het callcenter op aanstuurde.
https://www.volkskrant.nl/kijkverder/v/2020/nog-meer-bijlenen-natuurlijk-mevrouw~v90158/?referrer=https%3A%2F%2Fwww.google.com%2F Dit is een voorbeeld. Blijkt nog recenter ook.
Ik zie echt niet in waarom ik niet naar de supermark/sportschool/voor m’n lol kan wandelen
Mijn kinderen moeten gewoon naar school en we moeten ook naar de tandarts.
Wil niet de betweter uithangen maar ook bij vakantie die onverwachts langer duurt kan 5 euro een uitgave zijn die je niet had verwacht. Soms is het geld ‘gewoon’ op, ookal heb je voor een vakantie gespaard, mensen moeten daar echt moeite voor doen, zo’n vakantie. En dan zijn onverwachte uitgaven echt vervelend of lastig.
Ja omdat sneeuw leuk is
Morgen code oranje. Zou je dan eten bestellen?
- Ja
- Nee
0 stemmers
Ik ging een keer naar een ~breathwork workshop, en ik kreeg zo’n bizarre ervaring. Ik zag mezelf die mezelf als hard huilende baby vasthield en troostte. En ik zag mezelf ook zwemmen in de oceaan, alsof het met een drone gefilmd was zeg maar. Mijn toenmalige vriend lag ook in het water maar hinderde mijn zwemmen enorm, hij hield me tegen en ik wilde er langs maar moest hem echt wegduwen. Ik geloof niet echt dat ik uit m’n lichaam was maar eerder dat het een soort onbewustzijn/wakkere droom was. Superbijzonder voelde het wel en ik moest er ook wel een tijdje van bijkomen. Echt alsof je drugs op hebt die breathwork.
Ja maar niet om deze redenen, werk bijv thuis morgen maar vind het juist heerlijk om nu te wandelen.
Ohh wat interessant! Was het een bepaalde techniek?
Ik wil binnenkort ook naar zo’n workshop, lijkt me wel bijzonder. Via classpass heb ik wel een keer een kort breathworklesje gevolg en voelde me toen wel heel schoon van binnen, maar we gingen niet liggen en ogen dichtdoen. Kan me voorstellen dat je juist dan in zo’n meditative/droom staat komt.
Niet echt een out of body experience op het moment zelf maar ik heb EMDR gehad voor een ongeluk waar ik bij was, en doordat je dan ook helemaal de beelden langsgaat alsof het een soort film is kon ik toen (en nu nog steeds) wel echt die herinnering terughalen alsof ik er zeg maar boven hang en op de situatie neerkijk. En nu ik erover nadenk is de gebeurtenis in m’n hoofd nu ook echt zo geworden en niet meer vanuit mezelf gezien zeg maar
Hmm geen idee of het een bepaalde techniek is, maar het duurt wel 2 uur ofzo voor je in die staat komt!
Draag jij je jas open met dit weer?
- Ja
- Nee
0 stemmers
Als je een foto maakt in de sneeuw, doe je dan extra voor de foto je jas open?
- Ja
- Nee
- Soms
0 stemmers
Ik zie op dit moment zo vaak foto’s voorbijkomen van mensen in de sneeuw met hun jas helemaal open. Vraag me dan altijd af of ze extra voor de foto’s hun jas open doen of dat het blijkbaar helemaal niet zo koud is buiten als het eruit ziet.
Omg ik zei vanmiddag nog tegen een collega dat ik het echt helemaal niet zo koud heb buiten met deze sneeuw! (Ik had dus idd mijn jas open) heb het vaak als het niet sneeuwt kouder op de een of andere manier lol
Ik wil meer sneeuwpop foto’s!!!
Nee, want de opvang en mijn werk zijn dicht. Dus ik werk thuis met een dreumes. Toch nog een beetje lockdown-experience!
Ik vond het vanavond wel echt gevaarlijk glad in mijn wijk, dus voor de lol wandelen zou ik nu ook minder snel doen. Tenzij er weer een verse laag bij komt.