Stel je persoonlijke vraag #57

Ik moest denken aan mijn slaaphallucinaties en volgens google hoort dat er ook wel bij. Dan is het een rare mix tussen dromen/waken en dingen om mij heen waarvan ik niet weet of ze echt gebeuren. Ik slaap dan wel maar lig ook niet in bed ofzo. Er is wel eens slaapverlamming bij wat super eng voelt, dus als ik het nu “doorheb” probeer ik er zo snel mogelijk uit te komen.

In mijn zoektocht naar out of body ervaringen en slaaphallucinaties kwam ik dit oude boek tegen waarnaar ik benieuwd ben, misschien vind je het ook wel interessant
Myeres, F.W.H. (1922) De menschelijke pesoonlijkheid en haar voortbestaan na den lichamelijken dood

7 likes

Telt dissociatie ook? :joy:

3 likes

Ben vanochtend 5 kwartier naar werk gewandeld met een zware rugzak op, laat mij me jas open doe joh, tyfusheet :cry:

8 likes

Het is nog steeds boven 0, als ik doorstap krijg ik het bloedheet

5 likes

Mm ik doel iig op jezelf zien van een positie die je niet met je eigen ogen zou moeten kunnen zien, alsof je naast of boven je lichaam zweeft zoals dat meestal beschreven wordt

1 like

75 likes

Hahaha :pleading_face:🫠

3 likes

Ik vond dit wel een mooie

44 likes

Hahaha sneeuwblobvis?

7 likes

• Ewwww
  • Ik ben fan van de gravinfluencer

0 stemmers

Zou ze lang geposeerd hebben op deze “sorry dat ik een watchparty gaf voor een programma over slavernij, waarin mijn witte moeder die letterlijk getrouwd is met een prins doet alsof ze de slavernij én de slachtoffers van de toeslagenaffaire helemaal kan begrijpen omdat ze een voorouder uit Indië had”

• Ja sowieso
  • Ja en dit was de beste foto hoe dan?

0 stemmers

1 like

Lekker glibberen met de hond, maar verder weet ik het nog niet. In deze buurt wordt niet gestrooid en als de bussen niet rijden kan ik toch niet naar m’n werk :smiling_face_with_tear:

Ken het verhaal niet maar het is geen beste foto.

4 likes

Het is grotendeels ook gewoon hoe ze er altijd ziet hoor :new_moon_with_face::full_moon_with_face:

2 likes

Hoorde Corrie Palmen dit zeggen over haar hoofd met rimpels en vond het mooi, dat ze lekker woonde in haar hoofd.

“Woon jij lekker in je hoofd?”

• Ja ben wel comfi in mijn hoofd
  • Nee helemaal niet

0 stemmers

1 like

Nadat de laatste ouder hun kind pas om 17.45 kwam ophalen terwijl ze te horen kregen dat we graag 17.00 dichtgingen zodat al het personeel nog op tijd en veilig thuis kon komen + de hoeveelheid andere opmerkingen waaruit weinig empathie bleek. Ben ik volledig geëindigd op mensen zijn kut en willen vooral gezellig doen maar denken niet verder dan hun eigen kleine kring en leefwereld. Een collega heeft gisteren in totaal meer dan 2 uur moeten lopen enkele reis, maar was gewoon een lekkere wandeling 🫠

8 likes

ik vind haar hoofd deze vibe hebben: :unamused:

3 likes

Je werkt in kinderopvang? Mist een stuk van het verhaal denk ik. Maar die ouders hebben toch ook gewoon gewerkt dan waarschijnlijk… ik zou op het laatste moment ook niet altijd mijn kind eerder op kunnen halen.

17 likes

Is deze vrouw wit?

• Haha nee
  • Ja!

0 stemmers

Sorry ik vind niet-witte white suprematie promoters die zichzelf als wit zien altijd heel grappig.

Van deze ouders is bekend dat ze allemaal thuis werkten vandaag. Als je op locatie moet zijn met vaste diensten snap ik het natuurlijk wel. Over die ouders gaat het ook niet want dat zijn tegelijkertijd ook de eerste die hun best doen om er zo snel mogelijk te zijn. Alleen de meeste ouders redeneerden o het is in de buurt. Ja voor jullie. Voor de rest moet iedereen een stuk verder reizen .

Edit: En de vraag is ook wat het laatste moment is voor een kantoorbaan want de meeste ouders waren er gisteren ook al en toen werd gezegd hou er rekening mee dat we eerder sluiten en dat het kan zijn dat het personeel de openingstijd niet haalt. Toen is vanochtend naar iedereen bij de overdracht het uiteindelijke tijdstip van gewenste sluiting medegedeeld. Ook aangegeven dat dat waarschijnlijk de rest van de week zo blijft. Het maakt ze gewoon niet allemaal evenveel uit en dan heb je de ouders die zorgen dat ze ruim op tijd zijn en ook aangeven van bel of stuur een bericht als het toch niet lukt met personeel en er moeten kinderen opgehaald worden dan halen we ze direct op. Voor mij persoonlijk maakt het niet uit. Ik kom wel thuis op een redelijk normale manier + ik ben invalkracht dus verwacht sowieso niet hetzelfde niveau van empathie te ontvangen als het vaste personeel.

1 like

Als ik niet gebeld wordt door de opvang dan kijk ik / wij eigenlijk vrijwel niet op de app :sweat_smile:… dus zou mij (of naja mijn man haalt meestal en is ook de thuis werkende) ook kunnen overkomen dat ik dit dan pas om 17u zie :disguised_face:.
Ook als je thuis werkt zit je soms (of heel vaak) gewoon non stopt in meetings van 9-17?

Dat is ook wel vaak gebeurd als ze bijv personeels problemen hebben. Dat we dat pas om 17u zien. Maar snap ook dat ze niet iedereen bellen natuurlijk.

Edit: oh zie nu jouw edit dat het mondeling is medegedeeld. Dan … helemaal gelijk. Fix je shit haha. Bij ons ging dit dan vaak in zo’n algemeen bericht

4 likes