Zou ik meer geld eraan uitgeven.
Haha ja ik had ook nog een reactie erop
.
Zou graag de hele bende willen laten laseren maar daarvoor moet ik nog even over een drempel heen ofz. Vooral dat het zo’n commitment is haha. Maar ik heb ook vaak uitslag van scheren enz dus kan het beter wel doen
Normaal gesproken draag ik elke dag een schoon shirt, maar toevallig heb ik nu al 3 dagen hetzelfde thermoshirt aan waar ik vannacht ook in geslapen heb.
Het zit te chill en het stinkt nog niet (vind ik dan haha). Maar misschien wordt het wel tijd om even naar de Uniqlo te gaan voor meer thermokleren.
Echt een goede normen & waardentest idd!
Heb jij van dit soort lelijke berg/wandelschoenen?
- Ja
- Nee
0 stemmers
(sorry als dit wel je smaak is)
Heb jij goede schoenen om de sneeuw nu te betreden?
- Ja snowboots
- Ja lelijke bergschoenen zoals hierboven
- Ja ander soort waterdichte schoenen (mooi)
- Ja ander soort waterdichte schoenen (lelijke)
- Nee
0 stemmers
Ik heb net na een paar dagen aanklooien in de gladheid m’n bergschoenen op kunnen halen en ben zo gelukkig nu!!
Ik heb dit soort wandelschoenen. Ze zijn van leer en daarom gebruik ik ze liever nu niet. Met al dat strooizout op straat. Als het alleen sneeuw was, dan had ik ze wel gedragen. Ik heb snowboots van het wintersporten en die gebruik ik nu.
Ik heb snowboots (lelijk) en wandelschoenen (lelijk). Maar de snowboots zijn hoger en dat is met zo’n dik pak sneeuw wel handiger.
Ik heb deze beauties voor onder mijn sneakers. Werkt top en ik kan gewoon mijn normale schoenen aan.
Iemand uit mn familie doet dit en voor hem is het echt een soort therapie, lekker zen rijden zegt ie altijd. Al zou ik ook lekker rondrijden wetende dat mn uurloon rond de €50 ligt. ![]()
Maar met zulke wandelschoenen gaat het er toch niet per se om of dat je smaak is? Ik heb zulke wandelschoenen gekocht om bergwandelingen te maken. Ben er dan totaal niet in geïnteresseerd of ze mooi zijn of niet.
Nu draag ik trouwens mijn snowboots die ik best leuk vind (voor snowboots dan), maar vooral draag omdat ze warm zijn en grip hebben.
Krijg je dan geen natte voeten?
Ik had van die dubarry laarzen en die vond ik echt perfect voor dit weer maar ik heb ze de laatste jaren heel weinig gedragen en nu is die rubberen zool helemaal verpulverd en heb ik dus geen geschikte schoenen meer voor dit weer ![]()
Ik heb zowel wandelschoenen als van die gevoerde leren laarzen van de anwb. Die laatste gebruik ik ook als snowboots. Die zijn niet uberlelijk maar wel lekker warm en met een goed profiel
Nee eigenlijk niet. Ze zijn vooral voor de gladheid en niet zozeer voor het banjeren door 10+ centimeter sneeuw. Maar met mijn sneakers heb ik niet echt last van natte voeten eigenlijk.
Wie durft, show ons de mooie waterdichte schoenen want ik geloof hier helemaal niks van😂
Heb je medelijden met mensen die nu vast staan onderweg of op het station, die prima thuis hadden kunnen blijven of werken?
- Ja
- Nee
- Anders…
0 stemmers
We zijn getrouwd op een gemeentelocatie, alleen het eten was in een restaurant:) dus geen officiële trouwlocatie!
Mijn dr martens doen het wel goed in de sneeuw eigenlijk. Ik vind dr martens niet per se heel mooi, maar voor snowboots wel. Wel dikke sokken erin aan doen.
‘Er stond hier ook net een oudere dame. Daar zei ik tegen: hij staat fier overeind, he? Waarop mevrouw antwoordde: ja, dat is niet altijd het geval, dat-ie zo overeind staat. Terwijl ze dat zei keek ze naar haar man naast haar.’ Liveblog sneeuw en gladheid | Rijexamens motor afgezegd - Verschillende scholen gesloten - Omroep West