Stel je persoonlijke vraag #57

Dit ja! Ik vind ze ook niet mooi en ze zijn niet 100% waterdicht heb ik gemerkt eerder met regenbuien en plassen maar ze voldoen wel nu voor lopen door de sneeuw dus ik ben blij dat ik ze nog heb. Genoeg profiel en hoog dus geen koude of natte enkels en het zit lekkerder dan bergschoenen die nog ergens in mijn berging moeten liggen.

1 like

€50?! Jeetje, dat had ik niet verwacht. Misschien toch maar ander werk kiezen.

Het lijkt mij ook zo chill en je hebt ook gelijk resultaat van je werk.

Fier overeind :joy::joy:

2 likes

Is dat diezelfde gek die een rotje naar je gooide, terwijl je sliep?

Edit: Oh nee dat was je ex. Een andere gek dus

1 like

Ik zou thuis kúnnen werken, maar mag niet. Gelukkig sta ik nergens vast en fiets ik gewoon 4,5 km naar huis.

Vind jij het ergens wel goed dat verwende Nederlanders nu wat niet-essentiële dingen zoals verse groentes of vluchten op Schiphol missen?

• Nee is echt erg
  • Neutraal
  • Ja bouwt wat karakter

0 stemmers

3 likes

Zou jij bellen als je zo’n dak ziet?

• Ja
  • Nee
  • Boeit me echt nul

0 stemmers

2 likes

En wat is de reden dat het niet mag dan?

Twijfelgeval, want vaak wel groot brandgevaar en zou dat best kut vinden als dat m’n buren waren haha

33 likes

Ja docs hebben echt een verrassend goede zool voor glad weer!

Ik vind bergschoenen trouwens leuk, ja niet onder je mantelpakje maar op vakantie vind ik wandelkleren juist leuk.

2 likes

image

4 likes

Toen werkte ik er nog niet, maar ik weet dat ze toen gewoon zijn doorgegaan. Het bedrijf zelf levert wel echt essentieel werk op locatie, alleen mijn werk (de administratieve en financiële afhandeling daarvan) zou makkelijk vanuit thuis kunnen als het bedrijf meer digitaal zou werken. En als ik er een dag of twee niet zou zijn, zou dat ook niet direct een ramp zijn maargoed.

2 likes

Dit inderdaad, als het mijn buren zijn ja in verband met brandgevaar. Maar de wiet zelf boeit me 0, wens ze er veel succes mee.

4 likes

Ah lastig is dat dan he, als ze niet echt mee gaan in de huidige tijd.

Vraag kwam vooral vanuit het beeld wat ik om mij heen zie. Tijdens corona konden allerlei mensen ineens prima thuiswerken, want dat kwam de werkgever natuurlijk ook goed uit zodat de werkzaamheden doorgingen.
Alleen nu, als de werknemer met gevaar voor eigen leven de weg op moet, maakt het de werkgever ineens wat minder uit.

4 likes

Iehhh maar je zweet 's nachts en ligt onder een deken, waardoor de viezigheid lekker kan broeien :cry:

24 likes

Ja heel ouderwets! Toen ik van baan ben gewisseld had ik het gevoel dat ik 20 jaar terug in de tijd ging :sweat_smile: Maar ik denk ook wel dat ze mensen niet genoeg vertrouwen ofzo, bang dat iemand tussendoor een wasje draait of iets. Terwijl diegene die het hardst roept dat mensen die thuis werken niet productief zijn, zelf letterlijk de halve dag bij iedereen staat te kletsen.

Doe jij schoon ondergoed (voornamelijk onderbroek) aan in de ochtend als je de avond daarvoor hebt gedoucht?

• Ja
  • Nee
  • Alleen als het zichtbaar vies is

0 stemmers

Doe je schoon ondergoed aan voor je naar bed gaat als je in de ochtend hebt gedoucht?

• Ja
  • Nee
  • Alleen als het zichtbaar vies is

0 stemmers

1 like

Ik draag bij het slapen een boxershort en overdag ander ondergoed

10 likes

Maar dat is eigenlijk alleen omdat ik overdag een string draag en in de nacht een boxer/hipster.

5 likes

Welnee. Die mensen zitten rond de €3000 bruto per maand. Maximaal €20p/u bruto. Daarnaast worden ze bij hoveniers vaak in de wintermaanden ontslagen of moeten ze verplicht vrijnemen omdat er dan geen werk is. In de zomer verplicht lang dagen maken en geen vrij.

2 likes