Stel je persoonlijke vraag #57

Ah lastig is dat dan he, als ze niet echt mee gaan in de huidige tijd.

Vraag kwam vooral vanuit het beeld wat ik om mij heen zie. Tijdens corona konden allerlei mensen ineens prima thuiswerken, want dat kwam de werkgever natuurlijk ook goed uit zodat de werkzaamheden doorgingen.
Alleen nu, als de werknemer met gevaar voor eigen leven de weg op moet, maakt het de werkgever ineens wat minder uit.

4 likes

Iehhh maar je zweet 's nachts en ligt onder een deken, waardoor de viezigheid lekker kan broeien :cry:

24 likes

Ja heel ouderwets! Toen ik van baan ben gewisseld had ik het gevoel dat ik 20 jaar terug in de tijd ging :sweat_smile: Maar ik denk ook wel dat ze mensen niet genoeg vertrouwen ofzo, bang dat iemand tussendoor een wasje draait of iets. Terwijl diegene die het hardst roept dat mensen die thuis werken niet productief zijn, zelf letterlijk de halve dag bij iedereen staat te kletsen.

Doe jij schoon ondergoed (voornamelijk onderbroek) aan in de ochtend als je de avond daarvoor hebt gedoucht?

• Ja
  • Nee
  • Alleen als het zichtbaar vies is

0 stemmers

Doe je schoon ondergoed aan voor je naar bed gaat als je in de ochtend hebt gedoucht?

• Ja
  • Nee
  • Alleen als het zichtbaar vies is

0 stemmers

1 like

Ik draag bij het slapen een boxershort en overdag ander ondergoed

10 likes

Maar dat is eigenlijk alleen omdat ik overdag een string draag en in de nacht een boxer/hipster.

5 likes

Welnee. Die mensen zitten rond de €3000 bruto per maand. Maximaal €20p/u bruto. Daarnaast worden ze bij hoveniers vaak in de wintermaanden ontslagen of moeten ze verplicht vrijnemen omdat er dan geen werk is. In de zomer verplicht lang dagen maken en geen vrij.

2 likes

je weet toch niet of dat is wat de kennis van spaarlampje doet

wie weet is ie zzp’er in de winter joh

1 like

Overwegend is mijn antwoord nog steeds ja, maar ik liep net in een straat met grote huizen. En een man was het bruggetje van zijn huis/oprijlaan en die van zijn buren aan het schoonvegen. Maar hij deed echt alleen zijn helft, alsof hij er een liniaal langs had gehouden. Echt heel ongezellig :angry:

1 like

Fusilleren die man!!!

2 likes

Dat doet er toch niet toe. Ze zegt dat ze best op de maaimachine wil werken wetende dat het uurloon €50p/u is. Geen idee voor welke weldoener deze persoon werkt maar dat is niet normaal voor een maaimachine machinist.

1 like

Hahha ik zag Jelmer op zijn insta lopen mokken over dat er geen vluchten gingen. Die man gun ik nog een jaar lang gecancelde vluchten, minimaal. Hij gaat maar lekker een keer naar terschelling.

19 likes

Deed hij het niet voor de kinderen die per slee daarlangs moeten? Doen wij wel hier in de buurt!

2 likes

heb jij je kerstboom nog staan?

• ja, ik heb een echte
  • ja, ik heb een neppe
  • nee, ik had een echte
  • nee, ik had een neppe
  • ik had geen kerstboom

0 stemmers

1 like

Ik hoop dat dit het is dan!

Ik ben denk ik echt in mijn boomer-era maar ik wil dit ook! Niet voor nu met de sneeuw maar straks als alles een grote ijsvlakte is.

Verkoopt de ANWB ze? :grin:

Maar alleen omdat de doos is weggegooid, want kapot, en ik nog geen idee heb hoe ik hem op ga bergen

2 likes

Ik wilde hem hem wegdoen op 6 januari, maar helemaal vergeten!

Je doet na het douchen toch ook schoon ondergoed aan mag ik hopen??

2 likes

Als ik ‘s avonds douche doe ik na het douchen én de volgende ochtend ook na het douchen een nieuwe onderbroek aan.

1 like