je weet toch niet of dat is wat de kennis van spaarlampje doet
wie weet is ie zzp’er in de winter joh
je weet toch niet of dat is wat de kennis van spaarlampje doet
wie weet is ie zzp’er in de winter joh
Overwegend is mijn antwoord nog steeds ja, maar ik liep net in een straat met grote huizen. En een man was het bruggetje van zijn huis/oprijlaan en die van zijn buren aan het schoonvegen. Maar hij deed echt alleen zijn helft, alsof hij er een liniaal langs had gehouden. Echt heel ongezellig ![]()
Fusilleren die man!!!
Dat doet er toch niet toe. Ze zegt dat ze best op de maaimachine wil werken wetende dat het uurloon €50p/u is. Geen idee voor welke weldoener deze persoon werkt maar dat is niet normaal voor een maaimachine machinist.
Hahha ik zag Jelmer op zijn insta lopen mokken over dat er geen vluchten gingen. Die man gun ik nog een jaar lang gecancelde vluchten, minimaal. Hij gaat maar lekker een keer naar terschelling.
Deed hij het niet voor de kinderen die per slee daarlangs moeten? Doen wij wel hier in de buurt!
heb jij je kerstboom nog staan?
0 stemmers
Ik hoop dat dit het is dan!
Ik ben denk ik echt in mijn boomer-era maar ik wil dit ook! Niet voor nu met de sneeuw maar straks als alles een grote ijsvlakte is.
Verkoopt de ANWB ze? ![]()
Maar alleen omdat de doos is weggegooid, want kapot, en ik nog geen idee heb hoe ik hem op ga bergen
Ik wilde hem hem wegdoen op 6 januari, maar helemaal vergeten!
Je doet na het douchen toch ook schoon ondergoed aan mag ik hopen??
Als ik ‘s avonds douche doe ik na het douchen én de volgende ochtend ook na het douchen een nieuwe onderbroek aan.
Wauw dedication hoor
Gewoon de oubollige regels van het bedrijf. Denk dat ze er ook niet bij stilstaan dat sneeuw misschien moeilijk is voor sommige mensen.
Voor mij voelt het eigenlijk veiliger dan normaal gesproken: veel minder verkeer op straat, iedereen die op straat is gaat langzamer én kijk veel beter uit, én het hoogtepunt van mijn verkeersparticipatie deze week: geen speed pedalacs op straat, kan wel janken zo heerlijk dat die allemaal opgesloten in de scheur staan.
Ik heb mijne in 2 van die grote ikea tassen gedaan, scheelde veel frustratie!
Haha ja daar heb ik ze ook van!
Optie 1 wilde ik eigenlijk aanschaffen in een andere kleur maar kreeg het niet recht gepraat aan mezelf om zoveel geld uit te geven aan laarzen die ik met geluk maar een paar dagen per jaar zou dragen. Dus daarom maar de rode snowboots gekocht die ik zaterdag in wjekw postte ![]()
3 is echt zo’n nep outdoor schoen 100% dat je op je bek gaat omdat je vol vertrouwen over ijs loopt