Moet wel zeggen ik wandel eigenlijk nooit alleen later op de avond, maar fiets wel veel en dan zie ik op de fiets ook echt wel veel andere vrouwen, maar dat is ook wel anders dan meer “doelloos” we rondje lopen
Ik ben voor werk regelmatig na 23:00 thuis en dan zie ik ook bijna geen vrouwen meer op straat.
Ik was laatst bij de tandarts en die ging heel lang met 1 hand typen op z’n computer en van z’n andere hand hield ie een vinger in m’n mond. Dat was een mix van ‘niet je intrusieve gedachten laten winnen en op z’n vinger bijten’ en ‘dit voelt te intiem…’
Maar verder voel ik idd normaliter ook dat constante bewustzijn
Waar ik woon valt het me nooit zo op, dan zijn er vooral van die fatbikejongeren en hondenbezitters nog onderweg. Pas was ik een paar avonden in Rotterdam en daar was wel 80% man, was wel heel opvallend. Voelde me niet echt bang doordat er wel heel veel mannen op straat liepen.
Op een of andere manier mag ik geen polls plaatsen, maar kopen jullie liever broeken die net te strak zitten of net te wijd? En net te kort of net te lang?
te strak en te kort is echt m’n nachtmerrie ![]()
Broeken:
- Liever net te strak
- Liever net te ruim
- Liever net te kort
- Liever net te lang
- Hangt van het type broek/materiaal af
- Ik loop alleen broeken die perfect zitten
- Ik draag geen broeken
- Anders, namelijk
0 stemmers
Wijd en te lang, niks zo erg als te strakke of te korte broeken toch? Tenzij het een spijkerbroek is die uitloopt misschien. Ik koop eigenlijk alles tweedehands dus is alles al uitgelopen. Heb wel een spijkerbroek die ik heeeel vet vind, maar wel heel strak, dus kan ik niet altijd aan.
Thanks queen
ik heb helemaal geen lange benen of lengte maar ik vind broeken zo vaak te kort mn de laatste jaren voor mijn gevoel? ik wil naast dat ik langer mooier vind vallen op schoenen juist wat lengte behouden in mn benen. bij sommige mensen staat het prima of goed, maar ik wil zelf dat broeken met sneakers ruim op de schoen vallen en als ik hakken of laarzen draag dat je vooral een hak ziet en niet mn hele wreef.
als de broek verder wel goed zit torn ik vaak de omslag eruit zodat hij langer is.
Ja dit! Ik heb helemaal geen lange benen, maar ze vallen zo vaak net te kort (en dan na de was helemaal). Heb dat per ongeluk bij 2/3 broeken en draag ze wel, maar voel me echt zo net niet en soms beetje sloeberig erin haha. Bij iets te lang (mits het nog mooi op je schoenen valt) heb ik juist het tegenovergestelde haha
Skinny jeans moeten echt net te strak zitten en andere broeken maakt niks uit
@issa ik vind broeken juist weer langer worden. Heb de afgelopen jaren nooit hoeven in te korten en nu opeens moet ik weer op de lengte letten ![]()
ja het is een heel specifieke stijl vind ik, je moet je daar qua silhouette goed omheen kleden.
ik weet niet hoe de stijl heet maar het werkt alleen echt goed met zo’n cosachtige, 7/8 ballonbroeken, veja sneakers stijl. of als je dun bent en een recht figuur hebt en je een hoge sok met een loafer eronder kan dragen. vind het heel mooi en zeker spijkerbroek met sok en loafer zou ik graag zo willen dragen maar het werkt echt niet voor mij.
@Vaiana oh ja dat kan wel hoor! jammer voor jou maar fijn voor mij haha.
Ligt eraan of het een zit- of een stabroek is. Stabroek = strak en zitbroek = wijd. Maar goed ben inmiddels op een leeftijd dat ik niet meer aan stabroeken doe eigenlijk ![]()
Heb jij nog stabroeken?
- Ja
- Nee, wel gehad
- Nee, nooit gehad
0 stemmers
Te ruim en de taille moet ongeveer tot mijn kin komen
De enige stabroeken die ik heb zijn miskopen. Altijd zegt een medewerker in de winkel ‘ja, ik zou de strakkere meenemen want ze lopen echt heeeeel erg uit.’
Spoiler, die band bij mijn buik (waar je broeksknoop zit) loopt nooit uit en dus zit ik met een flink strakke broek.
Doe ik niet meer dus ![]()
Ik heb geen stabroeken want love zitten. Ik ga nergens heen waar ik niet ook ff ga zitten.
Maar ik heb wel een hele stapel broeken die een maat te klein zijn waarvan ik hoop dat ik er ooit weer in pas ![]()
Ugh don’t we all? ![]()
Heb ze net allemaal maar de deur uit gedaan ![]()
Ik hang op dit moment op de bank in een Stabroek, in de hoop dat ik hem morgen pas ![]()