Stel je persoonlijke vraag #57

te strak en te kort is echt m’n nachtmerrie :nauseated_face:

7 likes

Broeken:

• Liever net te strak
  • Liever net te ruim
  • Liever net te kort
  • Liever net te lang
  • Hangt van het type broek/materiaal af
  • Ik loop alleen broeken die perfect zitten
  • Ik draag geen broeken
  • Anders, namelijk

0 stemmers

Wijd en te lang, niks zo erg als te strakke of te korte broeken toch? Tenzij het een spijkerbroek is die uitloopt misschien. Ik koop eigenlijk alles tweedehands dus is alles al uitgelopen. Heb wel een spijkerbroek die ik heeeel vet vind, maar wel heel strak, dus kan ik niet altijd aan.

3 likes

Thanks queen

1 like

Ja dit! Ik heb helemaal geen lange benen, maar ze vallen zo vaak net te kort (en dan na de was helemaal). Heb dat per ongeluk bij 2/3 broeken en draag ze wel, maar voel me echt zo net niet en soms beetje sloeberig erin haha. Bij iets te lang (mits het nog mooi op je schoenen valt) heb ik juist het tegenovergestelde haha

1 like

Skinny jeans moeten echt net te strak zitten en andere broeken maakt niks uit

@issa ik vind broeken juist weer langer worden. Heb de afgelopen jaren nooit hoeven in te korten en nu opeens moet ik weer op de lengte letten :smiling_face_with_tear:

Ligt eraan of het een zit- of een stabroek is. Stabroek = strak en zitbroek = wijd. Maar goed ben inmiddels op een leeftijd dat ik niet meer aan stabroeken doe eigenlijk :laughing:

Heb jij nog stabroeken?

• Ja
  • Nee, wel gehad
  • Nee, nooit gehad

0 stemmers

2 likes

Te ruim en de taille moet ongeveer tot mijn kin komen

2 likes

De enige stabroeken die ik heb zijn miskopen. Altijd zegt een medewerker in de winkel ‘ja, ik zou de strakkere meenemen want ze lopen echt heeeeel erg uit.’
Spoiler, die band bij mijn buik (waar je broeksknoop zit) loopt nooit uit en dus zit ik met een flink strakke broek.
Doe ik niet meer dus :sweat_smile:

7 likes

Ik heb geen stabroeken want love zitten. Ik ga nergens heen waar ik niet ook ff ga zitten.

Maar ik heb wel een hele stapel broeken die een maat te klein zijn waarvan ik hoop dat ik er ooit weer in pas :sweat_smile:

5 likes

Ugh don’t we all? :sob:

3 likes

Heb ze net allemaal maar de deur uit gedaan :smiling_face_with_tear:

2 likes

Ik hang op dit moment op de bank in een Stabroek, in de hoop dat ik hem morgen pas :person_shrugging:

4 likes

Ik vind dat de meeste broeken heel erg uitlopen. Dus ik koop ze altijd net te strak dan zitten ze na een paar uur perfect. Anders moet ik ze na een dag dragen al wassen want ze zakken van m’n kont??

1 like

Dat broeken best vaak kort vallen valt mij ook op. Ik heb jaren geleden een broek gekocht met lengtemaat 34 en ik vind dat nog steeds grappig. Dan denk ik aan iemand die minimaal 175+cm is en ik zit daar ruim 10 cm onder. Toch valt het gewoon goed op mn schoenen. Misschien zijn ze door de jaren heen de broeken korter gaan maken?! En jumpsuits zijn vaak megalang.

Heb je in verhouding misschien hele lange benen? Ik ben 1,78 en ik draag vaak enkel lengte broeken die gewoon lang zijn voor mij (ik heb korte benen in verhouding).

2 likes

Heb je een lifehammer in je auto?

• Ja
  • Nee
  • Ben ik nog wel van plan
  • Ik heb geen auto

0 stemmers

1 like

Mijn grootste angst is dat ik met mijn auto het water in rijd, dus ik heb zo’n hamer wel een keertje gekocht. Maar vervolgens ben ik dan te lui om 'm ergens te bevestigen, dus lag ie ergens in een vakje. Dus dan heb je er misschien nog niks aan als je 'm een keertje nodig zou hebben haha.

1 like

Ik denk het. Mn vader heeft in verhouding echt lange benen en een kort bovenlichaam. Ik denk dat ik hetzelfde heb maar alsnog is maat 34 lengte met 162cmlaatst gemeten) wel lang. Maar idd je hebt gelijk het ligt ook aan de verhoudingen. Bij een jumpsuit zit het atijd goed bij mij, allleen dan wel weer veel te lange broekspijpen. Maar het bovenstuk is kort dus dat past altijd. Nouja de meeste passen iig.

Je hebt nieuwe broeken nodig, vind je het dan leuk om naar fysieke winkels te gaan om het te passen
?

• Ja love it!
  • Nee leave me alone
  • Wel oke
  • Ja gewoon leuk
  • Echt vreselijk

0 stemmers

1 like

Ja, vond ik wel belangrijk. Wij hebben tweedehands een auto gekocht van een normaal duurder merk, en toen kregen we zo’n hamer los erbij. Toen ik vroeg waarom die niet was vastgemaakt zei de verkoper dat veel mensen die dit merk auto hebben dat niet willen omdat het niet cool staat?! Vond dat zo gek, liever dood dan een zichtbare lifehammer?
Ben wel benieuwd of ze ‘nee’s’ het hier ook niet hebben vanwege de aesthetics.

3 likes