Ik heb toch optie 1 gestemd, want vind optie 3 met dat bontje veel te degelijk. En optie 2 lijkt me niet lekker met dat rubber. En waarom zou je hakken aan doen in de sneeuw?
Door het weer haalt de gemeente de kerstbomen maandag pas op. En onze kerstboom ziet er nog verrassend goed uit. Ziet er ook heel gezellig uit met de sneeuw buiten
Neeeee is hele dikke rubberen zool profiel, onmogelijk om mee op je bek te gaan juist.
Niet tijdens het drinken, maar wel om mijn handen te warmen
Het is wel echt een Robita Geus schoen.
Bedoel je Robenrita?
Allemaal degelijk maar aan die moon boots heb je nog wat in de sneeuw
ik zag vandaag iemand lopen met hakken
van die enkellaarzen met best een flinke blokhak. ze liep ook heel zelfverzekerd door de sneeuw, vond het wel bewonderingswaardig haha
ik heb echt geen geschikte schoenen heb ik gemerkt de afgelopen week, steeds natte poten
Haha nee de vrouwelijke versie van de Rob Geus schoenen
Hahaha ik dacht kruising tussen Rob Geus en Robenrita. Vond ik wel mooi bedacht.
Die derde met dat bontje lijken me echt onhandig want dat wordt nat door de sneeuw en dan zuigt dat zich helemaal vol naar de binnenkant.
Echt een heel onhandig modelleke voor dit weer
Jaaa of op een strooiwagen!!! Zo leuk lijkt me dat
Ja ze zijn echt verrassend chill om in de sneeuw te dragen!
Haha, dit waren ook altijd mijn sneeuw-schoenen, perfect ervoor. Ik wil ze eigenlijk verkopen, maar nu komen ze mogelijk weer goed van pas.
Al heb ik een paar jaar geleden ook echte snowboots van Sorel gekocht en dat is nu wel echt genieten.
Er is iemand hier die ooit een misselijkmakende kots post schreef over een bakkerijtje waar alle mensen in wollen truien zaten te kletsen met hun handen gevouwen om mokken koffie.
Kan die post nooit meer vergeten
Ik heb 1 en die zijn eigenlijk best wel kut in de sneeuw. Vind de grip niet heel indrukwekkend ofzo. Dus doe mij maar die chloe’s
Ik vind de platform Dr Martens dan weer heel lelijk, sorry.
Oh jeetje, goed dat je het zegt, ik breng ze morgen onmiddellijk naar de kledingcontainer