Stel je persoonlijke vraag #57

Hahha nee doe niet

1 like

Echt de beste snowboots.

1 like

Ik denk dat ze het over de sneeuwschuiver hadden. Daar kun je makkelijk deze uurtarieven voor vragen voor die 1/2 weken sneeuw per jaar.

Ik ken iemand die over de 100 euro uurloon vraagt om ‘s nachts te gaan strooien joh, echt helemaal niemand heeft zin om dat soort dingen te gaan doen

Ik heb deze, zijn heel warm en 100% waterproof. Lopen ook prettig, heb er 2 weken elke dag op gelopen (waren mijn enige schoenen op vakantie). Heb ze overigens voor de helft goedkoper gekocht 3 jaar geleden.

Vind ze in het echt meer donker blauw dan “shiny black” eigelijk. En een stukje van mijn favoriete waterproof decathlon wandelbroek :joy:

4 likes

Waar ik werk wordt er echt gevochten om strooidiensten. Prachtig vinden ze het allemaal. Om 4:00 je bed uit en rondjes rijden, haha. Maar idd wel voor 150 tot 200%. Dan zit je idd wel richting de €50 p/u.

6 likes

Ik heb zoiets van de ANWB, ooit gekocht voor een reis naar Estland en die zijn waterdicht met wol erin. Vind ze niet lelijk en ze zijn warm in de sneeuw

Maar eigenlijk heb ik deze dagen alleen maar mijn Lowa Renegade wandelschoenen gedragen, die vind ik zelf mooi, maar ik geloof dat de meerderheid van de bevolking dat met me oneens is :grin:

10 likes

Dit zijn toch gewoon snow boots?

2 likes

Als er een (dodelijk) ongeluk gebeurd in jouw buurt of stad, denk je dat meteen “wat als dit iemand is die ik ken”?

• Ja, maar ik doe er niks mee
  • Ja, ik bericht zo veel mogelijk mensen in mijn omgeving of ze veilig zijn
  • Nee, dat denk ik nooit
  • Anders

0 stemmers

Ik kan er dan de hele dag over inzitten

Het ongeluk van laatst waarbij iemand op publiek inreed was 100 meter van mijn huis vandaan. Wij waren niet thuis, maar ik wist dat meerdere buren er waren dus die heb ik toen wel geappt. Maar als het wat verder van huis is, dan doe ik dat niet zo snel.

6 likes

Ik denk dat wel maar ik probeer me in te houden omdat dat vanuit mij echt ‘veiligheidsgedrag’ is wat ik moet afleren in therapie :joy:

3 likes

Ja maar alleen als mijn kind onderweg is op de fiets
Verder heb ik niemand in de buurt waarbij ik interne paniek heb als er iets met ze gebeurt

1 like

Meestal staat er ook wel iets bij van leeftijd geslacht ofzo toch, als dat overeenkomt met iemand die ik goed ken en het zou theoretisch kunnen dat het iemand is die ik ken dan zou ik het denk ik wel ff checken. Maar ik denk niet van oh misschien is het wel die vrouw van dat sportklasje ofzo

2 likes

Niet per se buurtgenoten, maar stel ik lees over een ongeluk in een bepaalde stad en mijn naasten komen daar vandaan dan denk ik wel aan die personen.
Soms ga ik op zoek naar meer berichten met de hoop een leeftijd/geslacht/woonplaats van het slachtoffer te lezen waardoor ik dan hopelijk de personen die ik in mijn hoofd heb kan uitsluiten.
Of als ik lees over Nederlandse toerist overleden en mijn familie is daar op vakantie, ga ik niet appen of bellen, maar ik ben dan wel opgelucht als ik toch nog een berichtje heb gekregen na het nieuwsbericht.

1 like

Na die ene keer dat daadwerkelijk iemand die ik kende bij zoiets betrokken was, probeer ik wel in contact te komen met mensen als ik zo een bericht hoor.

Vind jij Antwerpen het Utrecht van Nederland?

• Ja
  • Nee
  • Nee dat is een belediging voor Antwerpen

0 stemmers

Ik ben nog nooit in Utrecht geweest maar het is sowieso een belediging voor Antwerpen.

8 likes

Zou dan eerder aan Brugge of Gent denken, qua uitstraling, als je de vergelijking wil maken.

(Maar die halen het natuurlijk nooit bij Utrecht)

6 likes

Wat is er zo kenmerkend aan Utrecht?

Helemaal niks. Ik woon er zelf, maar ben altijd op mijn hoede als mensen Utrecht boven de andere drie grote steden plaatsen.

8 likes

Het is vooral super anders dan Antwerpen? Ik zou eerder zeggen Gent of Brugge idd. Ik vind de werf in Utrecht wel echt bizar mooi hoor, vooral aan de Nieuwe Gracht, en nergens mee te vergelijken. Love daar om de hoek wonen

4 likes