Vind het wel mooi op de voorbeelden maar zou zelf continu het gevoel hebben alsof iemand me zit te bespieden oid ![]()
Ja kan, tenzij je raam tot de vloer is dan vind ik dat altijd een beetje gekkig.
Ohja ik zie nu dat het op de voorbeelden niet de begane grond is, dan voelt het misschien anders. Moest denken aan die man van die woonkamer make-over op tv laatst, die een bank onder het raam dus echt vre-se-lijk vond.
Vind het juist leuk. Alleen van die ekte Hollanders zetten alle meubels tegen de muur aan
Van wat ik zo snel zie heeft 40% een migratie achtergrond of is zelf migrant, DH/Rdm/Adm zitten rond de 60%, Eindhoven zit ook hoger dan U met 45%.
Ja same! En ik wil zelf ook juist vanaf de bank lekker naar buiten kunnen kijken.
Bank tegen de ene muur en de gigatv aan de muur ertegenover.
Eh dit is toch ook gewoon een muur ![]()
Stel je vindt nu een kat, zonder huis en wil duidelijk bij jou wonen. Wat doe je van deze opties?
- Houden!
- Houden tot ik een nieuw huis heb gevonden voor hem
- Asiel
- Buiten laten
0 stemmers
Stel je vindt nu een hond, zonder huis en wil duidelijk bij jou wonen. Wat doe je van deze opties?
- Houden!
- Houden tot ik een nieuw huis voor hem heb gevonden
- Asiel
- Buiten laten
0 stemmers
Ik zou veel te bang zijn dat ik een kat mee neem die ergens toch een huisje heeft waardoor ik dat niet snel zou doen, als ik zie dat hij er slecht aan toe is zou ik denk ik de dierenambulance bellen. Houden zal mijn kat thuis niet zo leuk vinden.
Nee daarom zeg ik hij heeft geen huis en wil bij jou wonen! Je weet dit gewoon even 100% zeker.
Oké zolang ik geen toch in mijn nek krijg
Eerst naar de dierenarts om te kijken of ie een chip heeft, voor het geval dat
Nee daarom zeg ik hij heeft geen huis en wil bij jou wonen! Je weet dit gewoon even 100% zeker.
Ja! Ik heb een plissé hangen en dan het onderste stukje open. Lekker vanaf de hoekbank naar buiten kijken terwijl de mensen mij niet kunnen zien.
Maar zijn dat niet vooral expats (vanwege asml en de TU) in Eindhoven, of tellen die daar niet in mee?
De kat zou ik heel graag houden, maar ik heb twee katten en krijg een baby dus daar moet ik nu niet aan beginnen maar zou te overtuigen zijn als de kat echt meteen vrienden zou zijn met mijn twee katten
Ik zal het doorgeven
Geef meteen door dat het universum nu niet 5 katten op mijn pad moet laten komen want dan heb ik er strak 7 in huis en gaat er niemand meer weg
Ik wil geen kat o.a. omdat ik vind dat ik te klein woon voor een huisdier (en kan ook niet naar buiten/alleen balkon) en dat te zielig vind dus ik zou even aan de kat vragen of die wel echt weet waar die aan begint.