Maar zijn dat niet vooral expats (vanwege asml en de TU) in Eindhoven, of tellen die daar niet in mee?
De kat zou ik heel graag houden, maar ik heb twee katten en krijg een baby dus daar moet ik nu niet aan beginnen maar zou te overtuigen zijn als de kat echt meteen vrienden zou zijn met mijn twee katten
Ik zal het doorgeven
Geef meteen door dat het universum nu niet 5 katten op mijn pad moet laten komen want dan heb ik er strak 7 in huis en gaat er niemand meer weg
Ik wil geen kat o.a. omdat ik vind dat ik te klein woon voor een huisdier (en kan ook niet naar buiten/alleen balkon) en dat te zielig vind dus ik zou even aan de kat vragen of die wel echt weet waar die aan begint.
Zou jij in een zelfgemaakte iglo in Nederland willen slapen:
- Nee, ik vertrouw mijn bouwvaardigheid niet
- Ja, super tof
- Ja, alleen voor het goede doel
- Brrr, mij te koud
0 stemmers
Expats zijn toch ook gewoon migranten? Alleen met een dure titel. Bovendien hebben we die ook in grote aantallen hier hoor.
De kat antwoordt dan hoe durf je dat te vragen natuurlijk weet ik dat, en wil vervolgens dat je de deur open doet zodat ie naar buiten kan, en dan weer terug naar binnen, en dan weer naar buiten, en dan weer
https://www.flair.nl/mijn-leven/lisanne-vergiftigd-door-partner~6d91bef
StopFemicide linkte dit verhaal uit de flair net, maar ik vetrouw de Flair nooit
- Dit hebben ze compleet verzonnen
- Een aantal details zijn overdreven, maar verder is dit een echt gebeurt specifiek verhaal
- Nee dit is echt precies zo gebeurt zoals het hier staat, alleen de namen zijn gefinkeerd
0 stemmers
Gewoon die confrontatie in het ziekenhuis, de gijzeling thuis maar wel een ziekenhuisbed bestellen omdat iemand verlamd is geworden na een auto ongeluk en ze dan zeggen oh prima nee joh je hoeft niet naar het ziekenhuis, maar dan sturen we even een thuiszorg medewerker mee en de strafhoogte en de zelfmoord geven me allemaal Marlieke geamputeerd rompje rode vlaggen
Wow dit is echt de perfecte reactie voor al m’n (witte) vrienden die Utrecht nooit uit willen want tis zo knus.
Oh ik was al afgehaakt toen ‘mark’ na 3 maanden relatie haar leidinggevende belt om te zeggen dat ze ziek is. Dat doen wij na 12 jaar nog niet voor elkaar en zou ik ook héél vreemd vinden als partners dat voor elkaar doen (ja ja uitzonderingen daargelaten)
Ja wat gaat ie doen dan? Aanbellen en om onderdak vragen? Haha heb echt te weinig inlevingsvermogen hoe een kat/hond duidelijk bij mij zou willen wonen
Nou wat leuk ik dacht vandaag nog zou hier echt een poll over moeten maken.
Ik had allemaal sneeuw op m’n dak liggen en vannacht was het aan het smelten en kwam het opeens echt met een noodvaart allemaal van m’n dak af. Ik dacht echt no way dat ik in een iglo zou slapen met deze temperaturen. Dan moet het wel een stuk kouder zijn.
Ik zag op schooltv dat de inuït een vuurtje stoken in zo’n iglo en het daardoor warm blijft.
Ja, dat vind ik ook, maar zo wordt er toch niet altijd over gedacht. Maar ik dacht dat het percentage expats in Ehoven misschien hoger dan gemiddeld was.
Maar volgens mij is het niet-Westerse percentage wel relatief laag maar dat kan ik verkeerd onthouden hebben. O, sowieso al stuk lager dan de rest. Klopt ook wel met mijn beeld.
Ken jij katten? Die kunnen prima naar binnen glippen als je de deur open doet en op de bank gaan liggen slapen. Een hond weet ik eigenlijk niet, die gaat waarschijnlijk 3 dagen voor je deur liggen ofzo.
Ik weet dat de verhalen in de papieren Flair met foto iig echt zijn, want daar heb ik zelf een x in gestaan.
Maar dit sensationele verhaal dat alleen maar online staat en perfect is opgebouwd qua juice-gehalte? Ik geloof er geen reet van.
Beeld wordt wel heel erg bepaald door een gebrek aan representatie in de stad (Utrecht heeft geen enkel niet wit evenement van enig niveau) en veel niet witte mensen mijden de binnenstad als de pest. In mijn wijk zijn bijna alle buurtactiviteiten volledig wit terwijl meer dan de helft een migratieachtergrond heeft.
Wat is geamputeerd rompje?