Stel je persoonlijke vraag #57

Je doopnaam, je roepnaam staat nergens geregistreerd.

Ik zag een youtube short waarbij iemand rapporteerde hoe weinig diegene had uitgegeven in 2025. Oa met deze shot:

Gaat over de tandpasta, niet het bedrag. Zou je zo vrijwillig kunnen leven?

• Nee
  • Ja hoor
  • Doe ik al

0 stemmers

3 likes

De tandenborstel lijkt me ook aan vervanging toe :sweat_smile:

42 likes

hahaha omg ja :cry:
Grappig ook dat hij die 337 dollar oa heeft gespendeerd aan de tandarts omdat ie opeens gaatjes had :joy:

7 likes

Wou net zeggen ik zie amper tandpasta op die foto, dan is de tandartsrekening straks duurder

2 likes

Ja maar dan wel bij enya en haar kasteel met katten. Genoeg tandpasta voor die prijs en de rest vinden we zelf wel uit.

Zou jij 1 jaar echt remote kunnen leven?

• Ja mijn droom
  • Nee
  • Misschien

0 stemmers

3 likes

Ja dat kan ik zeker, maar ik droom er niet van.

2 likes

Was het Bradley on a Budget? Die bespaart echt teveel op persoonlijke hygiene, heeft ook een handdoek die met nietjes aan elkaar hangt

8 likes

Ik weet gewoon dat ik dat niet kan. Ik ben opgegroeid met altijd alles direct binnen handbereik te hebben. Loop of fiets afstand. Op een waddeneiland werd ik spaans benauwd want ja, stel je voor dat dit of dat er niet is. Echt vreselijk van mezelf maar gelukkig weet ik dat zelf haha.

2 likes

ja hij moet echt even in therapie als dit echt zijn leven is. Ik zag die handdoek idd…

Vind jij het belangrijk om winkels en supermarkten dicht in de buurt te hebben?

• Nee ik vind 20 min rijden(auto) prima
  • Ja
  • Ik weet het niet

0 stemmers

Ik heb geen idee wat je hier zegt eigenlijk

23 likes

Vanwege de huidige trend waarbij iedereen foto’s deelt over zijn/haar 2016

Kijk jij goed terug op 2016?

• Ja
  • Nee
  • Geen actieve herinnering

0 stemmers

Edit: Door de trend ging ik mijn eigen 2016 foto’s terugzoeken om te kijken waarom iedereen zo lyrisch is en toen ontdekte ik dat mijn eigen 2016 best kut was :joy: heel veel mensen op die foto’s zie/spreek ik nu ook niet meer. 2017 was daarentegen voor mij echt het begin van een nieuw hoofdstuk

3 likes

Wauw, enya, dan heb je heel veel gemist! Zij is mn grootste liefde in mn leven.

Ken je Enya?

• Natuurlijk
  • Nee

0 stemmers

1 like

2016 is in mijn hoofd echt het jaar dat allerlei grote sterren overleden, Brexit erdoor kwam en Trump voor het eerst verkozen werd. Voelt voor mij een beetje als een kantelpunt waarna veel dingen bergafwaarts gegaan zijn.

Wel ook het jaar waarin ik op het forum terechtkwam trouwens. Vandaar ook mn Alan Rickman avatar haha.

4 likes

haha ik ken Enya wel maar ik snap niet wat zij en haar katten te maken hebben met geen tandpasta gebruiken en ik weet niet wat je bedoelt met ā€˜voor die prijs’

8 likes

Ja, ƩƩn van mijn mooiste vakanties gehad qua natuur. Alleen jammer dat het met mijn ex was.

6 likes

Haha bah ja alleen mijn ex is al een reden voor mij om niet goed terug te kijken op dit jaar

1 like

Ik zag dit gisteren voorbijkomen en dacht dat het een sketch was :sweat_smile:

1 like

deze polls kwamen eerder wel eens voorbij en ik vond die altijd leuk

waar zou je het liefst op vakantie gaan

• albaniĆ«
  • algerije
  • armeniĆ«
  • australiĆ«

0 stemmers

en deze landen?

• namibiĆ«
  • nepal
  • nicaragua
  • nieuw-zeeland

0 stemmers

nog een

• tadzjikistan
  • taiwan
  • thailand
  • turkije

0 stemmers

laatste

• gambia
  • georgiĆ«
  • griekenland
  • guatemala

0 stemmers

3 likes

Ik ging in m’n mailbox terugzoeken, zulke random dingen kwam ik tegen haha. De hond van mijn ouders was net bij hun als puppy, mijn oma ging dement naar een tehuis, Lodewijk Asscher voerde campagne voor de PvdA, Sylvana Simons verliet denk en ik kreeg ovenwanten als kerstpakket, hahaha :joy:

Die losse dingen herinner ik me wel maar hoe mijn leven verder was en hoe (on)gelukkig ik was… Geeeeeen idee meer.

6 likes