Stel je persoonlijke vraag #57

Hij komt zo vaak in mijn fyp. Hij heeft een handdoek die hij met nietjes aan elkaar heeft geniet :weary:

Ik ken wel de tegenovergestelde uitspraak ā€œAan de achterkant wonen ook mensenā€ maar die wordt hier alleen elk jaar bij het optuigen van de kerstboom gebezigd.

1 like

Ja of dus niet 1 geheel als de voor en achterkant dus niet hetzelfde haar type zijnšŸ˜

1 like

Weerborstel!

3 likes

Oh thanks! Had hier echt nog nooit van gehoord!

Ps. Dacht eerst dat je mij een type borstel aanraadde om de achterkant van mn haar netjes te houden :sob:

2 likes

ik dacht dat je iets deed met die poll van @Kauai van eerder over dat een kat voor je deur stond en je moet hem binnenlaten
maar niet eens. enya en de katten heb je nog meer random naar voren laten komen dan ze al deden.
:laughing:

Mijn workbestie is weggegaan en nu zit er meestal niemand naast me :pensive: Zie haar nog wel, maar dus niet meer op werk logischerwijs.

1 like

Mijn work bestie is nu mijn man :rofl:

33 likes

Dat mis ik wel van een baan buiten de deur met collega’s, het gemak waarmee je andere mensen ontmoet en ook altijd wel aanspraak hebt

Studietijd was wat dat betreft echt super want dan was het ook heel gewoon als je mensen mee naar huis nam of jij mee met hen, echt van genoten

5 likes

Mijne mijn schoonzus :heart_eyes:

7 likes

Achja ik ben ook maar een warhoofd hoor dus begrijp het wel dat het zo over kan komen. Moest er wel om lachen haha, ik haat blowen lol.

Fohn jij je haar?

• Altijd
  • Nooit
  • Verschilt heel erg
  • Af en toe

0 stemmers

Ik gebruik spul voor mn haren waardoor ik het moet fohnen maar vind het zo’n rotwerk en krijg altijd een lamme arm.

1 like

Als ik het niet fƶhn gaat het pluizen en is het vet

5 likes

Hier ook ja! Was geen leuke baan, maar toch blij dat ik ooit gesolliciteerd heb!

2 likes

Ik doe aan een teamsport en daarvan heb ik een wedstrijd, maar zie ik niet per se als een sociale afspraak. Al is het wel heel leuk en gezellig met elkaar.

Ik had er een, althans dacht ik. Want nadat ik weg was hebben we nog contact gehad en ook nog gewoon wat leuks gedaan enz. Alleen daarna verwaterde het.
Moet zeggen dat ik toen gestopt was met meerdere vrienden/oud collega’s appen en berichten en ook met mijn autisme maskeren. en goh, niemand doet moeite om mij te appen.
Dus eigenlijk een gezonde sweep gehad want tja als het niet klikt, dan klikt het niet en hoeft geen van de partijen te pushen.

3 likes

Ik dacht er eentje te hebben tot dat er ineens een plekje te weinig was en ze mij eruit probeerde te werken.

Uiteindelijk zelf ervoor gekozen het plekje weg te geven en ineens in ze weer poeslief en leuk, maar daar trap ik niet meer in. Ik hou alles voor mezelf en over twee maanden ben ik lekker weg.

5 likes

Ik heb voornamelijk losse vriendinnen die elkaar allemaal op mn verjaardag zien en afgelopen jaar waren er voor het eerst 2 werkbesties bij van mn destijds nieuwe baan en bij het voorstelrondje met ā€œhoe ken jij marsepeinā€ besefte ik dat ong de helft ooit een collega is geweest. Uit mn studietijd heb ik dan weer 0 vrienden overgehouden ondanks dat ik ergggg lang heb gestudeerd.

5 likes

Ik heb aan elke baan tot nu toe wel 1-2 mensen overhouden. Waarbij het altijd zo was dat we de eerste jaren konden teren op het nabespreken van de mess waar we in gewerkt hadden en het daarna pas ook echt vriendschap werd.

9 likes

Ik heb dit dus precies andersom, krullen aan de voor- en zijkant en dan achter een hele strook stijl :sob: heb mn haar ook bijna nooit helemaal los, meestal half opgestoken zodat mn krullen er een beetje overheen vallen

1 like

Nee maar ik heb wel een oud collega die al minstens 2 jaar weg is en zij is een goede vriendin van me. (geworden door werk)