Lekker met roestige nietjes jezelf droog maken. Was er maar een andere manier om een gat in stof te dichten. Bijvoorbeeld met naald en draad.
Die gast is gewoon aan het ragebaiten
Lekker met roestige nietjes jezelf droog maken. Was er maar een andere manier om een gat in stof te dichten. Bijvoorbeeld met naald en draad.
Die gast is gewoon aan het ragebaiten
ja toch? het werkt wel, hij zei dat zān inkomen 250.000 was vorig jaar (en 30.000 uitgegeven).
0 stemmers
Hier was dit net het geval en ik stond toevallig even buiten, iedereen natuurlijk kom even helpen maar ikkeeee niet
. Heb ze wel een complimentje gegeven hoor haha
Ik ga waars koffie brengen ofzo, ik houd van dit soort kneuterigheid
Ik heb gestemd geen actieve herinnering maar ik ging fotos terug kijken en zag dat ik toen een huis had gekocht š«£ maar ben er pas in 2017 gaan wonen dus was het daarom even vergeten denk ik. Was toch best een roerig jaar achteraf
Hahaha vast! Hij ging laatst zn huis āschoonmakenā voor een scharrel en toen noemde iemand zijn huis een ācontent huisā aka alleen om content op te nemen.
Haha ja daar zat ik ook nog aan te denken of chocomelk met koekjes ofzo maar allemaal niet in huis en eigenlijk ook geen zin in hahaha
Vond het ook wel leuk om te zien hoor maar pfff
Plus is nu weer aan het sneeuwen
bedoel je nou die zangeres? wat heeft dat met alles wat je zegt te maken en of met die youtuber??
soms lijk je echt high hier te forummen
āThe back of my head is not my problemā
0 stemmers
Ik snap deze uitspraak persoonlijk echt niet, en ik zie best regelmatig dat mensen deze filosofie hebben š«£
Ik wil de achterkant van mijn haar fixen, maar het lukt mij vaak niet goed. Ik heb een rare cowlick (weet het Nederlandse woord niet) en gaat heel snel in de klit en lelijk zitten. Dus ja het boeit me wel, maar ik kan het gewoon niet.
Ik kan het wel proberen maar eer dat ik op werk ben is het alweer een vogelnest
Ik denk ook niet zo veel na over de voorkant van mijn haar eigenlijk.
Ik haat dr achterkant van mijn haar en heb daar al eens over geklaagd hier haha
Maar mijn haar ziet er zoals deze meid uit
https://www.reddit.com/r/Hair/comments/16w6ntn/why_is_my_hair_curly_in_back_straight_in_front/?tl=nl&rdt=64824
En ik haat het. Ik vind stijl prima, krul, slag, whatever allemaal. Maar KIES iets.
Ik heb wel eens overwogen het als permanent te laten stijlen maar de kapper zegt dat dat echt funest is voor je haar haha
Maar dan is het tenminste 1 geheel! Ik was pas bij een lezing voor werk en ik zat achterin en ik zag zoveel mensen die perfect stijl haar of juist hun haar gekruld hadden en dan 1 zoān strook haar aan de achterkant die overgeslagen was ![]()
Hahahaha nee ben zelfs nog nooit high geweest. De vraag is of je zo vrijwillig zou kunnen leven? Eh, nee tenzij het in enya en dr kasteel met katten is. Dan wil ik nog wel een offer maken.
Hij komt zo vaak in mijn fyp. Hij heeft een handdoek die hij met nietjes aan elkaar heeft geniet ![]()
Ik ken wel de tegenovergestelde uitspraak āAan de achterkant wonen ook mensenā maar die wordt hier alleen elk jaar bij het optuigen van de kerstboom gebezigd.
Ja of dus niet 1 geheel als de voor en achterkant dus niet hetzelfde haar type zijnš
Weerborstel!
Oh thanks! Had hier echt nog nooit van gehoord!
Ps. Dacht eerst dat je mij een type borstel aanraadde om de achterkant van mn haar netjes te houden ![]()