Stel je persoonlijke vraag #57

Wildflowerclub heeft L38

3 likes

Een helm dragen verplichten op schaatsbanen zou

• Verplicht moeten zijn
  • Niet verplicht

0 stemmers

2 likes

Deze vraag is geĂŻnspireerd op de uitzending van Een Vandaag :smiling_face_with_three_hearts:

Vind het eigenlijk stom dat we dit niet doen want het gaat er niet perse om dat je zelf lelijk terecht kan komen en daardoor hersenletsel op kan lopen maar dat een ander dat ook door jou toedoen kan oplopen (botsing of omver schaatsen).

Vier jaar geleden met helm op het ijs gevallen, ik moest onverwachts uitwijken voor een kind, en nog had ik weken last van hoofdpijn na een hersenschudding. Wil niet weten wat ik zonder helm had gehad.

Ik mocht vroeger, toen helmen nog niet een ding waren, nooit het ijs op zonder muts van mijn ouders.

3 likes

Ik heb een werk bestie waar ik al 4 jaar mee werk en 80% van de tijd runnen wij in ons eentje deze locatie. We zijn in ALLES het tegenovergestelde maar op zo’n manier dat we elkaar perfect aanvullen. We hebben nooit irritaties en we werken echt perfect samen.

Over een paar maanden gaat mijn werk verhuizen en zij gaat niet mee verhuizen en ik ga echt janken :sob: mijn werk gaat nooit meer hetzelfde zijn.

7 likes

Op m’n vorige werk (ok stage) m’n vriend leren kennen, inmiddels 7 jaar en 2 kinderen verder. Huidig werk aantal work besties, meiden die ik ook privĂ© zie. Echt fijne groep leeftijdsgenoten nu :blush:

1 like

Ik reageer op een stukje waarin staat dat je naar de winkel kan om te passen. Dat is niet altijd zo.

3 likes

Ja en die week ervoor ook. Toen had ik nog geen flauw idee dat het glad werd/was. Maar schade valt mee. Enorme blauwe plekken die nu jeuken. Ben nu ook mega voorzichtig op de fiets. Denk dat het zeker 10 jaar geleden was dat ik van de fiets viel. Oja een tramspoor dacht ik. Die dingen worden ook vaak glad.

Stel er komt nog weer een lading sneeuw, laat zeggen minimaal 5 cm in de komende dagen.

• Oh nee hou op!
  • Leuk, gezellig!
  • Maakt me niets uit
  • Neutraal

0 stemmers

2 likes

Wat is het verschil tussen maakt me niets uit en neutraal?

2 likes

Ik vloog een keer over een drempel en schoof toen nog een stuk over de weg, helemaal geschaafd deed zoveel pijn :sob:

2 likes

Ik vond de sneeuw echt wel wat hebben, en het ‘verbroederde’ ook, haha, het ging alleen daarover. :stuck_out_tongue:

3 likes

Enerzijds jaaaa want ik wil gewoon even heel erg graag niet naar mijn werk.
Privé vind ik het minder omdat het wat beperkt.

4 likes

Wehkamp doet dit al, dan betaal je per item dat je retourneert, maar het zorgt er vooral voor dat ik me niet schuldig voel over retourneren dus of het echt werkt vraag ik me af :sob:

3 likes

Reisfotos in wjekw

• Leuk!
  • Irritant doe dat lekker in het reistopic!

0 stemmers

1 like

Ik heb geen enkele keer lekker kunnen wandelen op knapperende sneeuw omdat elke keer als ik dat wilde doen het of al een ijsbaan was of het ineens heel hard regende :unamused: Dus wat dat betreft mag het van mij nog wel een keer sneeuwen, als we dan toch bezig zijn mag er best nog een week bij

5 likes

Leuk gezellig op zich, omdat het leuk is om in de sneeuw buiten te zijn en als er nieuwe sneeuw valt dan knispert het weer leuk ipv alleen gladheid
Maar nee hou op, omdat ik graag op kantoor samen met collega’s werk en nu werkt iedereen de hele tijd thuis en ik vind het saai en eenzaam
(dus eigenlijk tegenovergestelde van @Malija haha)

Ik vind het wel stom dat het overheerst dat ik het vanwege werk weg wens, terwijl ik het privé heel leuk vind

3 likes

Prima als er direct bij staat waar het is. Anders volgt sowieso die vraag en dat vind ik het alsnog irritant

2 likes

Gevalletje aankopen showen zonder merk of winkel erbij, gruwelijk irritant

7 likes

Haha wat zuur om dat irritant te vinden.

11 likes

Nja zuur? Ik vind foto’s van een omgeving gewoon niet interessant om te zien. In welk topic dan ook.

Doet me denken aan dat m’n ouders vroeger van vakantie terugkwamen en ik de zoveelste glas wijn/koffie voor een berg/boom/plant/grindpad mocht bekijken :yawning_face: Leuk als je er zelf bij was, verder niet boeiend

5 likes