Ja dan scroll je verder, het is een wjkw foto topic.
Doen we toch ook? Er wordt in een poll gevraagd wat mensen er van vinden, niet rechtstreeks op foto’s gereageerd. Of ik heb iets gemist
Heb jij wel eens een aurora gezien?
- Ja, het noorderlicht
- Ja, het zuiderlicht
- Ja, beide
- Nee nog nooit
0 stemmers
Ja voor mijn eigen deur! Ik vond het echt zo bijzonder om het in Nederland te kunnen zien. Ik was ‘s nachts samen alleen met mijn vriend en mijn hond en het was magisch! Juist omdat het hier zo ongebruikelijk is, ook al was het met het blote oog minder intens te zien.
In mijn eigen achtertuin. Wel vaag met het blote oog, maar op camera was het heel duidelijk.
Ik kwam van de week een artikel over dit filmpje tegen, blijkbaar zit 1 van die jongens uit het filmpje land tijd in de gevangenis voor moord op een drugsbaron en een ander is doodgeschoten door z’n oom.
Had het artikel op het AD gelezen maar is paywall, is ook een gratis artikel van blijkbaar
Ook 's nachts tijdens de hond uitlaten! Heel vet en bijzonder (ook al was het bij lange na niet zoals die foto’s die hier gepost zijn)
Ja, vanaf ons balkon, echt schitterend en ook met paarse en roze tinten!
Het noorderlicht in Nederland vond ik het idee dat het echt zichtbaar was wel bijzonderder dan wat je daadwerkelijk zag. Gewoon een soort roze gloed die langzaam bewoog.
Toen ik vanuit Los Angeles naar nederland vloog. Was zo onwijs mooi!
Ik heb 2x in finland ‘t noorderlicht gezien, maar ook in NZ het zuiderlicht! Dat was heel roze met wat groen en rood, dus echt andere kleuren dan je vaak in ‘t noorderlicht ziet:
Was heel vet, en ook hier geldt: veel feller op de camera dan in ‘t echt, maar je kon het ook met het blote oog wel ook echt goed zien
Vind jij €100 veel geld?
- Ja
- Nee
0 stemmers
ligt er 100% aan in welke context natuurlijk
Gewoon, als jij €100 op je rekening gestort krijgt of je dan denkt “oh nice, heb veel geld gekregen.”
Het was twee jaar geleden veel geld maar 100 euro is voor mijn gevoel het nieuwe 50… je bent het echt zo kwijt… dit weekend wat verf spullen gekocht (kwasten, roller, bakje) en twee drankjes gedronken in een cafeetje en foetsie de 100 euro is weg.
K vind het persoonlijk gewoon z’n charme hebben dat dat random fototjes zijn van dingen zijn die mensen even wilde delen, de foto versie van wjekw.
Maargoed ik ben duidelijk in de minderheid, prima toch.
Dan wel. Als ik zomaar 100 euro krijg ben ik vet blij, als ik ermee naar de supermark moet minder.
Precies dit. Ik vind het niet weinig, maar zeker ook niet veel geld. Dat zou bij mij vanaf €250+ zijn denk ik
Wat is jouw favoriete eetmoment?
- Ontbijt
- Lunch
- Avondeten
0 stemmers
Maar in het weekend zekerrrrrr mijn lunch
Want dan ontbijt ik eigenlijk niet omdat ik langer doorslaap, of ja soort van brunch dan denk ik
Ervaar jij cabin fever met dit weer/de gladheid?
- Nee totaal niet
- Een beetje
- Redelijk
- Ja enorm
0 stemmers