Stel je persoonlijke vraag #57

vind t gwn extreem irritant dat ik nu mn vrienden minder makkelijk zie :rage:

6 likes

Ik was vrijdag na een week binnen zitten weer buiten dat had ik toch meer gemist dan ik gedacht had

4 likes

Ik heb in 2014-2016 samen gewerkt bij een bedrijf met hele leuke collega’s. Nu ruim 10 jaar later zien we elkaar nog regelmatig, vieren we Sinterklaas en gaan we jaarlijks een weekend weg. We zouden denk ik apart van elkaar nooit vrienden zijn geworden want we zijn allemaal best verschillend maar dat maakt de groep ook juist wel weer leuk. We hebben echt allemaal eigen grappen ook en i loveeee dit groepje. Nooit meer zulke leuke collega’s gehad daarna.

10 likes

Toen ik begin van de week vast zat in Utrecht heeeeeel erg hahaha

1 like

Nee want ik kom gewoon buiten? Heb een heel sociale week achter de rug haha.

11 likes

Het voelde bijna als coronatijd. Heb met iedereen en zijn moeder zitten (video)bellen om maar wat te doen te hebben.

6 likes

Ja ik ook maar alsnog blijf ik meer in de buurt, mis lange wandelingen.

3 likes

Ja nou dat, het is best lekker buiten en ik doe van alles maar dat deprimerende gevoel van die lockdowns zit er wel bij. Ik ben het helemaal zat want mijn werk is dicht, morgen ook nog en de bussen rijden ook niet aldoor hier in het noorden. Dus ja het voelt bij vlagen wel opgesloten.

2 likes

Ja ik ben ook elke dag buiten geweest (en lang), maar wel mijn wandelingen/ uitjes toch aangepast. Een afspraak die niet door kon gaan door niet rijdend OV etc, en zelfs cafés e.d. die dicht gingen omdat leveranciers/ personeel er niet kwamen. Dat geeft me toch een beetje dat gevoel haha.

Als ik zoals sommigen hier dagen binnen had gezeten was ik denk ik wel gek geworden.

5 likes

Ik heb echt prachtig gewandeld in (omgeving) Utrecht deze week. Vond het echt heerlijk en op maandag en woensdagochtend na prima te doen ook op de weg. Maar als je afhankelijk van het ov bent, was het wel lastiger natuurlijk.

2 likes

Ik heb ook gewoon dingen ondernomen maar wel wat aangepast dus totaal geen cabin fever. Zodra er ooit weer een lockdown komt waarschijnlijk wel met mijn huidige woonsituatie en relatiestatus.

1 like

Heb jij een drogisterij shampoo of conditioner waar je echt blij mee bent?

• Nee
  • Ja en ik heb vrij makkelijk haar
  • Ja en ik heb vrij moeilijk haar

0 stemmers

Als je een goeie hebt graag meedelen :raised_hands:t3::raised_hands:t3:

1 like

Loreal paarse shampoo, zowel die doorzichtige fles als de normale. Hyaluron lijn is dat. En L’OrĂ©al dream lengths masker en conditioner en de glycolic gloss shine boosting conditioner. Wil het masker daar ook nog van proberen.
En L’OrĂ©al heeft ook een Kerastase 8h night serum dupe die ik fijn vind. Is het extra ordinary midnight serum.

10 likes

Deze!

Ook verkrijgbaar als navulling:

Oh zelfde als @Spaarlamp zegt haha. Ik vind inderdaad die doorzichtige ook fijn! Die gebruik ik soms om build up te verwijderen.

Deze:

Ik weet eigenlijk niet of ik moeilijk of makkelijk haar heb. Het is kort en steil, dus dat is op zich makkelijk. Maar m’n hoofdhuid is snel te droog en ik heb heel dik en heel veel haar wat ook snel droog en stug aanvoelt, dus dat is dan weer moeilijk vind ik.

11 likes

Ik heb vrij makkelijk haar, maar deze doet het ook goed op het dikke haar van mijn dochter.

8 likes

10 likes

Ik vind garnier normaal heel fijn maar ik H A A T de verpakking van deze conditioner, krijg het er amper uitgeknepen.

10 likes

Jaaaa omg dit is echt crimineel

11 likes

Ja die verpakking is idd kut! Ik sloop altijd de dop eraf om het laatste beetje eruit te krijgen, maar als je te hard knijpt, gaat de dop weer dicht. Maar de conditioner zelf vind ik wel heel fijn.

3 likes

Kruidvat milde shampoo doet voldoende en reageer ik niet op met hoofdhuid eczeem! Gebruik wel conditioner voor mijn slag.

1 like