Stel je persoonlijke vraag #57

Via Paiq! Haha. 10 jaar samen nu.
(omg het bestaat nog)

@PiuPiu benieuwd naar het verhaal!

2 likes

Heb jij een lip product in je telefoon hoesje zitten?

• Ja
  • Nee
  • Nee maar kan wel met mijn hoesje

0 stemmers

2 likes

Echt iets voor meisjes van 16.

6 likes

Zie je in deze polluitslag onze leeftijd?

• Ja :older_woman:t2:

0 stemmers

@Krabsalade excuse you de vrouw van Justin bieber is ook 30 ofzo en heeft dit bedacht ofzo

5 likes

Ik wist niet eens dat zoiets bestaat.

4 likes

Deze telefoon met zo’n lipglossje er aan. The Good old times.
image
image

73 likes

Had jij vroeger wel een (heel vies geworden) mini lipgloss van bourjois aan je flip phone hangen?

• Ja dat wel
  • Nee maar wilde ik wel
  • Nee

0 stemmers

1 like

Ik ben nog van deze generatie. Alles komt terug, I guess.

image

Edit: @Fishing :facepunch:t3: (En @Fredje is vast iets jonger)

10 likes

Hahaha toch mooi dat we allemaal aan dezelfde lipgloss denken, bourjois 3D!!! @Fishing

9 likes

Ik rookte toen nog en er zaten altijd van die sigarettenstukjes in dat randje. Zo hoor.

10 likes

Ja ik vind haar versie die jij net postte eruit zien als een vagijn, echt niet esthetisch pleasend.

10 likes

Bezit jij veel kaarsen? Alle vormen, waxine of in pot of kaars etc maakt niet uit

• Nee nul
  • Ja veel
  • Mwah

0 stemmers

Brand je ze ook veel?

• Nee want heb ze dus niet of amper
  • Nee terwijl ik er veel heb
  • Ja!

0 stemmers

1 like

Ik heb deze dus laatst weer teruggevonden. En nu speelt mijn kind ermee. Gaat hij oma ā€œbellenā€ :joy:

3 likes

Ik zou het wel veel meer kaarsen willen branden want ik vind het zo gezellig, maar mijn katten laten me niet mijn beste leven leven

4 likes

Nee ik heb nu alleen wat kaarsen in huis als onderdeel van m’n noodpakket. Staat naast de 8L water, daarmee is het noodpakket ook klaar :sweat_smile:

5 likes

wilde gisteren een mwah/ok geurkaars wegdoen in het kader van proberen spullen weg te doen. maar toen dacht ik; ik heb dan geen flessen water op voorraad maar een extra kaars om iets kunnen zien als ik uitgedroogd ben is toch wel handig ja toch niet dan. dus de kaars ligt weer tussen de ander 87 kaarsen.

10 likes

Gelukkig zitten die ook op bumble :pray:t4:
al heb ik wel het idee dat op bumble het iq wat hoger is dan op tinder dus dat is mooi!

2 likes

Ik wil ze graag aansteken maar sinds ik heb gelezen dat het schadelijk is durf ik niet meer. Tenzij ik ventileer maar dat zal nog wel wat maanden duren. Is het echt zo slecht voor je :pleading_face:?

3 likes

Nee joh je krijgt toch overal al de tyfus en de kenker van.

52 likes

Je moet ergens aan dood gaan joh!

2 likes