Via Paiq! Haha. 10 jaar samen nu.
(omg het bestaat nog)
@PiuPiu benieuwd naar het verhaal!
Heb jij een lip product in je telefoon hoesje zitten?
0 stemmers
Echt iets voor meisjes van 16.
Zie je in deze polluitslag onze leeftijd?
0 stemmers
@Krabsalade excuse you de vrouw van Justin bieber is ook 30 ofzo en heeft dit bedacht ofzo
Ik wist niet eens dat zoiets bestaat.
Deze telefoon met zoān lipglossje er aan. The Good old times.

Had jij vroeger wel een (heel vies geworden) mini lipgloss van bourjois aan je flip phone hangen?
0 stemmers
Ik ben nog van deze generatie. Alles komt terug, I guess.

Ik rookte toen nog en er zaten altijd van die sigarettenstukjes in dat randje. Zo hoor.
Ja ik vind haar versie die jij net postte eruit zien als een vagijn, echt niet esthetisch pleasend.
Bezit jij veel kaarsen? Alle vormen, waxine of in pot of kaars etc maakt niet uit
0 stemmers
Brand je ze ook veel?
0 stemmers
Ik heb deze dus laatst weer teruggevonden. En nu speelt mijn kind ermee. Gaat hij oma ābellenā ![]()
Ik zou het wel veel meer kaarsen willen branden want ik vind het zo gezellig, maar mijn katten laten me niet mijn beste leven leven
Nee ik heb nu alleen wat kaarsen in huis als onderdeel van mān noodpakket. Staat naast de 8L water, daarmee is het noodpakket ook klaar ![]()
wilde gisteren een mwah/ok geurkaars wegdoen in het kader van proberen spullen weg te doen. maar toen dacht ik; ik heb dan geen flessen water op voorraad maar een extra kaars om iets kunnen zien als ik uitgedroogd ben is toch wel handig ja toch niet dan. dus de kaars ligt weer tussen de ander 87 kaarsen.
Gelukkig zitten die ook op bumble ![]()
al heb ik wel het idee dat op bumble het iq wat hoger is dan op tinder dus dat is mooi!
Ik wil ze graag aansteken maar sinds ik heb gelezen dat het schadelijk is durf ik niet meer. Tenzij ik ventileer maar dat zal nog wel wat maanden duren. Is het echt zo slecht voor je
?
Nee joh je krijgt toch overal al de tyfus en de kenker van.
Je moet ergens aan dood gaan joh!