Stel je persoonlijke vraag #57

Ik vind deze vooral kapot lekker ruiken

3 likes

Ik vind het lastig om te zeggen of ik makkelijk of moeilijk haar heb haha. Het is halflang in ieder geval en wordt snel vet bij de aanzet, en het is redelijk fijn/dun haar.

Ik vind Andrelon Klei fris en zuiver fijn omdat die mijn aanzet minder snel vet laat worden en redelijk wat volume geeft! Het laat mijn haar wat stugger aanvoelen op een goede manier.

In mijn zwemtas heb ik Andrelon Levendig lang, die is wat verzorgender dan Klei fris en vind ik daarom fijn na het chloorwater enzo. Verzorgt mijn haar goed zonder het slap te maken.

Conditioner gebruik ik niet.

1 like

Kan ook goed dat de klei shampoo (klei werkt vaak uitdrogend/diep reinigend) je hoofdhuid uitdroogt/te schoon maakt waardoor alle oliĂ«n die je huid wel nodig heeft ook weg zijn en je huid denkt wtf is dit, ik moet snel weer olie aanmaken en het daardoor snel vet wordt. Als je het dan wast strip je het weer helemaal en voelt het weer schoon, dan zit je in zo’n vicieuze cirkel zeg maar. Als het iets is wat je stoort kun je proberen de andere shampoo (of ĂŒberhaupt een totaal andere) te gebruiken en kijken of het dan ook nog snel vet wordt.
En misschien heb je dat allemaal al gedaan en werkt die klei shampoo als enige goed of vind je het prima zo, dan heb ik niks gezegd haha.

3 likes

Wat grappig, ik heb juist heel vet haar en ik ben ook tevreden over deze producten haha

Ik zweer bij Hask Curl Care, geen idee of dat in NL gemakkelijk verkrijgbaar is?

1 like

Haha een wondershampoo. Ik doe wel elke dag klei of wax in m’n haar, dat is natuurlijk ook best vettig, dus misschien is het daar fijn voor? Maar de haren bij mijn nek zijn dan weer heel stug en droog en daar werkt het ook goed. Ik gebruik die doorzichtige wel echt maar heel weinig. Die andere shampoo is bij mij nu bijna op en die doorzichtige is denk ik nog voor 2/3 vol. En ik was mijn haar wel om de dag, want anders is het te vettig. Dus een combi van droog en vet heb ik đŸ« 

Ja ik snap wat je bedoelt! Heb met tussenpozen wel eens andere shampoo’s gebruikt, bijv. van de zomer had ik Andrelon zomerblond (geen aandelen in Andrelon verder haha) en dan wordt mijn haar net zo snel/sneller vet als met Klei fris alleen was ik verder veel minder tevreden met hoe mijn haar viel. Kom toch iedere keer terug bij die Klei fris!
Ben ook bekend met een vette huid, acnéneiging etc. wat eigenlijk de laatste jaren pas minder is geworden dus het past wel in het plaatje allemaal. Misschien droogt mijn hoofdhuid de komende jaren ook nog een beetje op net als mijn gezicht haha

2 likes

Ik heb echt vreselijk haar op het moment. Ben er sowieso al nooit echt happy mee geweest haha. Je hebt van die mensen die gewoon zonder te kijken een staart/knot/whatever kunnen maken en dat het dan leuk zit, vaak als er iets meer structuur in het haar zit. Mijn haar is zo dun en glad, kun je echt niets mee. Ook slecht geknipt nu heb ik het idee. En dan dat weer nog. Zie er niet uit

Oja heb ook steeds meer van die zachtere plukken aan de voorkant die dan omhoog staan :smiling_face_with_three_hearts:

5 likes

Waar heb jij je huidige partner ontmoet? En als je single bent, je vorige.

• Datingapp / website
  • Via social media / forum
  • Via vrienden/familie
  • Op school / studie
  • Op werk
  • In de kroeg
  • Op een feestje / tijdens uitgaan
  • Via sport / hobby’s / muziek e.d.
  • Op vakantie / tijdens reizen
  • Op ‘straat’ aangesproken
  • Anders, namelijk
  • Nooit een relatie gehad

0 stemmers

1 like

Dit is ook mijn favo drugstore

Guhl en dan die groene of oranje of bruine net nog op voorraad was/in welk geur ik zin heb. En dat wissel ik af met Neutral shampoo (of eucerin). Conditioner van Neutral.

2 likes

Ik vind Shea Moisture fijn, zowel de shampoo als conditioner. Zitten geen partum, kleurstoffen etc in en vezorgt mijn haar goed.

5 likes

Ik volgde een cursus en hij was de docent. Initiatief kwam van hem, netjes pas na afloop van de cursus.

7 likes

Zoveel via een app/website had ik niet verwacht! Welke app? Misschien toch een keer een kans geven haha.

4 likes

Ja same ik voelde mij wel geïsoleerd van “de buitenwereld” omdat ik niet echt mogelijkheden had om de stad uit te komen, maar verder wel elke dag buiten geweest en vond dat heeeeeerlijk

Heeft m’n gevoel dat ik terug naar Amsterdam moet zwaar versterkt in elk geval :joy:

4 likes

Voor mij Tinder. En veel mensen in mijn omgeving hebben ook via daar hun partner ontmoet. Maar dat is meestal wel 5 jaar of langer geleden heb ik het idee

3 likes

Hier ook Tinder

2 likes

Ja dit. Ik heb mijn vriend 9 jaar geleden via tinder leren kennen en toen was het nog best een prima app. Tegenwoordig hoor ik er nog weinig positieve verhalen over.

1 like

Hier ook via Tinder maar al lang geleden, zijn al bijna 12 jaar samen :joy:

2 likes

Bij mij via Bumble!

1 like