Stel je persoonlijke vraag #57

Ja ik krijg er zelf echt tyfus van, als in niezen en hoesten dus daarom heb ik het niet. Is echt slecht voor de luchtkwaliteit, maarja, als ik er niet zo heftig op zou reageren zou ik er ook 50 aan steken.

3 likes

Volgens mij zijn geurkaarsen veel slechter dan gewone kaarsen? Maar ik weet dat niet zeker hoor. Een gewone kaars zou ik af en toe nog wel branden, maar een geurkaars doe ik dus niet meer sinds ik kinderen heb. En heb een plank vol met allerlei lekkere geurkaarsen want ik was echt geurkaars fan :expressionless: Zou ze het liefst weggeven aan iemand die er nog wel wat mee wil maar ken eigenlijk niemand die nog geurkaarsen brandt.

2 likes

Ik heb vooral van die ledkaarsen van de Hema en die staan wel elke avond aan en soms doe ik nog wat normale waxinelichtjes erbij aan. Maar ik wil niet te veel kaarsen branden omdat ik ook 2 vogeltjes heb en die lucht is niet goed voor ze. Dus ik ben heel blij dat er nu mooie ledkaarsen zijn, want ik vind het wel gezellig!

7 likes

Als je Facebook hebt, zet ze op de weggeefhoek in jouw regio en dan ben je ze zo kwijt

5 likes

Wat ik uit de reacties opmaak is dat het dodelijk is maar wel the way to go. Zal met eentje beginnen vandaag.

5 likes

Maanden niet ventileren lijkt me slechter dan een keer een kaars aansteken

17 likes

Ik ontdek hier dagelijks iets wat ik blijkbaar als ouder verkeerd doe.

24 likes

Haha dat haal je er zelf uit, dat jij iets verkeerd doet

1 like

Nee snap ik, bedoelde daarmee echt ramen wijd open. En dat vind ik ‘s avonds in de winter geen optie.

2 likes

Ja ik ben bloedserieus inderdaad.

2 likes

Ik denk dat het echt schadelijk als je met je geurkaars in een dicht hok van 1m2 zit waar nooit frisse lucht komt. Neem aan dat je gewoon regelmatig eens een deur of raam even open zet dus dan is er toch niks aan de hand joh.

1 like

Denk het ook niet. Kaarsje brandt en ik leef nog!

4 likes

Hier ook! Nog nooit iemand gesproken die het kent (laat staan relatie gevonden).

2 likes

Nou aan je profielfoto te zien gaat t niet zo goed :joy:

10 likes

Oh…… sinds een maand doe ik iedere avond voor de gezelligheid kaarsen aan. waxinelichtjes en 2 mooie dinerkaarsen :geek: ik zit hier nu lekker naar m’n gezellige kaarsjes te staren terwijl ik deze berichten lees

6 likes

Heb sinds 3 weken echt een pijnlijke hoest diep vanuit mn longen maar dat is gewoon toeval :geek: :geek: … toch

5 likes

Hahahaa same weer 1 op het lijstje
Dat mn kind al 3,5 jaar leeft is überhaupt een wonder

5 likes

Sorry voor mijn fantasie, maar ik zie nu voor me dat de thoraxchirurg een longkwab met longkanker eruit opereert en terwijl hij er boven hangt zegt: de patholoog moet dit nog bevestigen, maar dit riekt naar een WoodWick-gerelateerde longkanker, mogelijk Diptyque. :thinking:

45 likes

Tell me your rich without telling me your rich: welke geurkaars-kanker heb je

40 likes

Hahaha alle thoraxchirurgen die ik ken zijn van die kleine generaals die nog nooit iets hippers hebben gedaan dan donkerblauwe sokken mét een streepje aantrekken, dat die dan in de Bijenkorf het hele geurkaarsenschap afsnuiven, continu mompelend ‘ja gewoon veldonderzoek voor het werk hoor’ :joy:

11 likes