Tinder, deze zomer zal dat zes jaar geleden zijn. En dan tijdens onze eerste date beseft dat we samen op een project werkten en we elkaar zouden zien maar hij had dan afgelast door een andere verplichting.
bumble hier, ik vond het aanbod op tinder dramaaatisch (paar jaar geleden inmiddels). mijn ex wel via tinder, toen was het daar nog oké
Ik denk dat het tegenwoordig best veel voorkomt en ik ken al 3 vriendinnen die nu een gezin hebben via een tindermatch. Hier ook via tinder maar al jaren geleden. Tinder bestaat volgens mij ook al sinds 2013 oid.
Bumble, wat mij betreft echt een aanrader (3 jaar geleden in ieder geval)
Ik heb tegenwoordig meer succes op Tinder dan op Bumble? Terwijl het voorheen andersom was.
Ja goed dat er nog wat recente input komt haha!
Tinder, 1,5 jaar geleden dus echt kan nog😂
hier ook al inmiddels 2 bumble babies met mijn match
Hier ook tinder, bijna een jaar geleden (dus ook vrij recent nog haha)
Ik heb mijn vriend 4 jaar geleden op Bumble ontmoet, dat was toentertijd al iets vriendelijker dan Tinder. Op tinder had ik het gevoel dat het meer om seks ging, er zaten bijvoorbeeld ook veel toeristen op die even een dagje fun zochten, dat zag ik op Bumble niet.
Van mijn single vriendinnen hoor ik nu meer over een app waarbij je niet praat maar meteen afspreekt (Breeze vgm). Dat zou ik zelf best eng vinden, maar schijnbaar is dat juist heel leuk.
Ik heb een gesprek aangeknoopt terwijl we in dezelfde bus zaten, vind dat best wel stoer van mezelf ![]()
Oh dat is tof!!
Bij mij via Happn
Reddit of all places ![]()
Mijn ex op de televisie. Denk niet dat ik dat ooit nog ga verbeteren, haha.
Ik bij de bushalte ![]()
Marktplaats
Hahahah
Hoeveel heb je geboden ![]()
OKCupid! En ondertussen alweer tien jaar samen ![]()
We waren huisgenoten
ik ging op kamers in een huis met drie mannen, dus iedereen maakte al grapjes over dat ik letterlijk in New Girl was beland. Oeps!!!
We zijn nu 9 jaar verder dus zo messy is het gelukkig nooit geworden
Mijn ex kende ik via een forum waar we allebei nog steeds actief zijn. ![]()