Stel je persoonlijke vraag #57

Ik heb mijn vriend nu bijna 2 jaar geleden ontmoet via Breeze en ik vind het top. Had 2 matches en kon met hem als eerste afspreken en toen de ander na date 2 met mijn vriend maar gecanceld. Ik kom in het echt veel aardiger over dan via typen. Zo erg zelfs dat mijn vriend zei dat als we hadden gematcht op Tinder of zoiets dat we dan überhaupt nooit hadden afgesproken. Dat weet ik ook van mezelf dus voor mij was Breeze perfect.

Ik weet wel dat ik veel geluk had want genoeg anderen die niks vinden daar of heel vaak op date zijn geweest. Uiteindelijk heeft 80% van de Breeze gebruikers in mijn omgeving wel via daar een relatie gekregen.

4 likes

Ik heb mijn ex leren kennen toen mijn beste vriend mij (eeuwige vrijgezel) aan iemand (eender wie) wilde matchen. We waren op een concert, dus ik keek rond en wees naar de gitarist van de band die op dat moment speelde. Want ik had eigenlijk geen zin in awkward gesprekken.
Bleek dat een vriend van mijn vriend de merch table van die band deed, dus binnen het uur werden we aan elkaar voorgesteld haha.

We zijn 8 jaar samen geweest haha.

18 likes

OKCupid

wauw deze site was ik helemaal vergeten! Dat je zo’n hele waslijst aan vragen moest beantwoorden over jezelf. En iedereen kon je een bericht sturen volgens mij.

Er was één stelling, “I think women have an obligation to keep their legs shaved”, die een super goede red flag filter was. Als een man daar ‘ja’ op had geantwoord dan wist je meteen dat het een lul was

12 likes

Dit zou echt een goede romcom zijn

1 like

Geloof jij het verhaal van deze man?

• Ja maar hij is wel dom
  • Gewoon ja
  • Nee absoluut niet
  • Twijfelgeval

0 stemmers

1 like

Ja klotlpt, je werd gematcht op basis van die vragen. Hoe meer je gemeen had, hoe hoger het percentage. Maar uiteindelijk had ik niet eens zo’n hoog percentage met mijn man.

Ik was er ook een beetje klaar mee. Dus ik had me voorgenomen nog één keer te kijken en daarna mijn profiel te verwijderen. Maar toen had ik dus een een berichtje van mijn man. Twee dagen later op date gegaan en de rest is geschiedenis.:grimacing:

Maar ik kan me die vraag niet herinneren eigenlijk. Er waren wel ook andere vragen die goede red flag filters waren (politieke voorkeur enzo).

3 likes

Via Paiq! Haha. 10 jaar samen nu.
(omg het bestaat nog)

@PiuPiu benieuwd naar het verhaal!

2 likes

Heb jij een lip product in je telefoon hoesje zitten?

• Ja
  • Nee
  • Nee maar kan wel met mijn hoesje

0 stemmers

2 likes

Echt iets voor meisjes van 16.

6 likes

Zie je in deze polluitslag onze leeftijd?

• Ja :older_woman:t2:

0 stemmers

@Krabsalade excuse you de vrouw van Justin bieber is ook 30 ofzo en heeft dit bedacht ofzo

5 likes

Ik wist niet eens dat zoiets bestaat.

4 likes

Deze telefoon met zo’n lipglossje er aan. The Good old times.
image
image

71 likes

Had jij vroeger wel een (heel vies geworden) mini lipgloss van bourjois aan je flip phone hangen?

• Ja dat wel
  • Nee maar wilde ik wel
  • Nee

0 stemmers

1 like

Ik ben nog van deze generatie. Alles komt terug, I guess.

image

Edit: @Fishing :facepunch:t3: (En @Fredje is vast iets jonger)

10 likes

Hahaha toch mooi dat we allemaal aan dezelfde lipgloss denken, bourjois 3D!!! @Fishing

9 likes

Ik rookte toen nog en er zaten altijd van die sigarettenstukjes in dat randje. Zo hoor.

9 likes

Ja ik vind haar versie die jij net postte eruit zien als een vagijn, echt niet esthetisch pleasend.

10 likes

Bezit jij veel kaarsen? Alle vormen, waxine of in pot of kaars etc maakt niet uit

• Nee nul
  • Ja veel
  • Mwah

0 stemmers

Brand je ze ook veel?

• Nee want heb ze dus niet of amper
  • Nee terwijl ik er veel heb
  • Ja!

0 stemmers

Ik heb deze dus laatst weer teruggevonden. En nu speelt mijn kind ermee. Gaat hij oma “bellen” :joy:

3 likes

Ik zou het wel veel meer kaarsen willen branden want ik vind het zo gezellig, maar mijn katten laten me niet mijn beste leven leven

4 likes