Stel je persoonlijke vraag #57

Nee ik heb nu alleen wat kaarsen in huis als onderdeel van m’n noodpakket. Staat naast de 8L water, daarmee is het noodpakket ook klaar :sweat_smile:

5 likes

wilde gisteren een mwah/ok geurkaars wegdoen in het kader van proberen spullen weg te doen. maar toen dacht ik; ik heb dan geen flessen water op voorraad maar een extra kaars om iets kunnen zien als ik uitgedroogd ben is toch wel handig ja toch niet dan. dus de kaars ligt weer tussen de ander 87 kaarsen.

10 likes

Gelukkig zitten die ook op bumble :pray:t4:
al heb ik wel het idee dat op bumble het iq wat hoger is dan op tinder dus dat is mooi!

2 likes

Ik wil ze graag aansteken maar sinds ik heb gelezen dat het schadelijk is durf ik niet meer. Tenzij ik ventileer maar dat zal nog wel wat maanden duren. Is het echt zo slecht voor je :pleading_face:?

3 likes

Nee joh je krijgt toch overal al de tyfus en de kenker van.

52 likes

Je moet ergens aan dood gaan joh!

2 likes

Ja ik krijg er zelf echt tyfus van, als in niezen en hoesten dus daarom heb ik het niet. Is echt slecht voor de luchtkwaliteit, maarja, als ik er niet zo heftig op zou reageren zou ik er ook 50 aan steken.

3 likes

Volgens mij zijn geurkaarsen veel slechter dan gewone kaarsen? Maar ik weet dat niet zeker hoor. Een gewone kaars zou ik af en toe nog wel branden, maar een geurkaars doe ik dus niet meer sinds ik kinderen heb. En heb een plank vol met allerlei lekkere geurkaarsen want ik was echt geurkaars fan :expressionless: Zou ze het liefst weggeven aan iemand die er nog wel wat mee wil maar ken eigenlijk niemand die nog geurkaarsen brandt.

2 likes

Ik heb vooral van die ledkaarsen van de Hema en die staan wel elke avond aan en soms doe ik nog wat normale waxinelichtjes erbij aan. Maar ik wil niet te veel kaarsen branden omdat ik ook 2 vogeltjes heb en die lucht is niet goed voor ze. Dus ik ben heel blij dat er nu mooie ledkaarsen zijn, want ik vind het wel gezellig!

7 likes

Als je Facebook hebt, zet ze op de weggeefhoek in jouw regio en dan ben je ze zo kwijt

5 likes

Wat ik uit de reacties opmaak is dat het dodelijk is maar wel the way to go. Zal met eentje beginnen vandaag.

4 likes

Maanden niet ventileren lijkt me slechter dan een keer een kaars aansteken

17 likes

Ik ontdek hier dagelijks iets wat ik blijkbaar als ouder verkeerd doe.

22 likes

Haha dat haal je er zelf uit, dat jij iets verkeerd doet

1 like

Nee snap ik, bedoelde daarmee echt ramen wijd open. En dat vind ik ‘s avonds in de winter geen optie.

2 likes

Ja ik ben bloedserieus inderdaad.

2 likes

Ik denk dat het echt schadelijk als je met je geurkaars in een dicht hok van 1m2 zit waar nooit frisse lucht komt. Neem aan dat je gewoon regelmatig eens een deur of raam even open zet dus dan is er toch niks aan de hand joh.

1 like

Denk het ook niet. Kaarsje brandt en ik leef nog!

4 likes

Hier ook! Nog nooit iemand gesproken die het kent (laat staan relatie gevonden).

1 like

Nou aan je profielfoto te zien gaat t niet zo goed :joy:

10 likes