Oh…… sinds een maand doe ik iedere avond voor de gezelligheid kaarsen aan. waxinelichtjes en 2 mooie dinerkaarsen
ik zit hier nu lekker naar m’n gezellige kaarsjes te staren terwijl ik deze berichten lees
Heb sinds 3 weken echt een pijnlijke hoest diep vanuit mn longen maar dat is gewoon toeval
… toch
Hahahaa same weer 1 op het lijstje
Dat mn kind al 3,5 jaar leeft is überhaupt een wonder
Sorry voor mijn fantasie, maar ik zie nu voor me dat de thoraxchirurg een longkwab met longkanker eruit opereert en terwijl hij er boven hangt zegt: de patholoog moet dit nog bevestigen, maar dit riekt naar een WoodWick-gerelateerde longkanker, mogelijk Diptyque. ![]()
Tell me your rich without telling me your rich: welke geurkaars-kanker heb je
Hahaha alle thoraxchirurgen die ik ken zijn van die kleine generaals die nog nooit iets hippers hebben gedaan dan donkerblauwe sokken mét een streepje aantrekken, dat die dan in de Bijenkorf het hele geurkaarsenschap afsnuiven, continu mompelend ‘ja gewoon veldonderzoek voor het werk hoor’ ![]()
Korte versie, ik woonde eigenlijk te ver maar toch maar een mail gestuurd, daar kwam een leuke reactie op, toen hebben we om contact niet via marktplaats te laten lopen heel wat uren op MSN gezeten en twee weken later ging ik naar zijn woonplaats. Vanaf daar contact gehouden en binnen een half jaar woonden we samen haha
Ga jij (uitgebreid) op je telefoon zitten op een openbare wc?
- Ja, chill. Even moment voor mezelf
- Nee, goor. Doen wat je moet doen en weer weg
0 stemmers
Let op: geen oordeel of verklaring over of je snel of langzaam poept/plast of dat het langer duurt als je ongesteld bent ofzo. Daar gaat het niet om.
Heb jij nu een déjà vu?
- Ja
- Nee
0 stemmers
Nee ik ga…
Op de wc zitten.
Ba-dum-tsss
Sorry
Deze poll hebben we al gehad en volgens mij was de conclusie daar dat bijna niemand dat doet
Oh echt precies dezelfde? Sorry kan me alleen heugen dat er mensen zeiden dat ze niet gelijk kunnen plassen waardoor het langer duurde.
Excuses in dat geval
Ik moest zo vaak leren om een soort van te squaten boven de bril en dan plassen. Maar voor veel vrouwen kan die bril dan nog te hoog zijn. Ok mocht echt NIET zitten. Of mama hing me erboven
Op treinstations wcs:
- Ga ik zitten
- Ga ik niet zitten
- Ga ik uberhaupt niet naartoe
0 stemmers
Ik leg dan flink wc-papier op de bril als ik echt ff moet zitten.
Tegenwoordig zijn die best schoon is mijn ervaring (en duur
)
Ja ik vind het dus kut als mensen dit doen want dan pissen en spetteren ze sowieso altijd die hele bril onder. ![]()
Ja precies! En bij een supergore wc snap ik dat nog wel, maar mensen doen het ook in de toiletten van restaurants of bioscopen ofzo, die voordat er overheen gespetterd werd helemaal niet vies waren.
Ja bij een nette openbare wc echt niet nodig en irritant als anderen dan erboven gaan hangen en het vies maken voor de volgende persoon. Plus als je dit doet kun je je blaas niet 100% legen en bekkenbodem fysio raadt dit af.
Ik blokkeer dan ook gewoon? Hoe kun je nou ontspannen als je in zo’n rare houding staat/hangt (maar misschien zit ik raar in elkaar dat kan natuurlijk)
Ja dat is bij iedereen, als je zo hangt dan spannen je heup en bekkenbodemspieren aan en dat is niet goed als je dit vaak doet