ja ik ook. kan dat echt niet, ik kan ook niet wildplassen bijvoorbeeld. ik leg gewoon papier op de bril. ik vind het ook zo kut wanneer mensen gaan squatten op de bril en dat je dan van die schoenafdrukken ziet. echt vies.
Ik heb ooit een artikel gelezen waarin werd uitgelegd dat hangen boven de wc bril ook veel goorder is, omdat je plas dan harder in de plee kaatst en je jezelf vies maakt met de bacteriën die ín de wc zitten. Zitten zou veel schoner zijn. Je dijen kunnen echt wel wat hebben. Ook stond erin dat papier neerleggen geen zin heeft, omdat bacteriën daar gewoon doorheen gaan ofzo. Sindsdien heb ik me nooit meer dom gevoeld dat ik niet kan squatten ![]()
Maar hoe openbaar is openbaar?
Op kantoor of in een restaurant oid doe ik dat zeker wel. Maar bij een pompstation of in de McDonalds ben ik zo snel mogelijk weer weg.
ja het lijkt me ook redelijk nutteloos maar het voelt wel minder vies hahaha
ja het ligt er vooral aan hoe vies ze zijn
En hoeveel er zijn. Als er maar één is kan ik amper plassen, als er 20 zijn zit ik rustig een kwartier.
bij hangen boven een wc is je houding niet goed, maar bij wildplassen is het wel anders vaak? ik vind dat best prima en het gaat dan ook soepel qua uitplassen :’) maar dan zit ik wel helemaal in hurkpositie dus laag boven de grond en je kont naar beneden ipv in de lucht
ik had bij tankstations ook altijd liever een franse plee die ranzig is maar waarbij je niks met handen hoeft aan te raken (doortrekken was ook vaak met je voet), alles lag dan redelijk in de buurt van het gat, ipv op een normaal toilet waarbij alles onder zat iehhh
Daarom moest ik naast de snelweg plassen in de jaren 90 toen we naar fam gingen. Ik plaste overal tegenaan bij wildplassen echtwaar hahaha. Dus ja mn vader had een soort tactiek. Ik werd op een bepaalde manier vastgehouden naast de snelweg zonder dat ik mezelf weer onderplaste. Ze waren er zo klaar mee ![]()
Voor de rest van je leven wonen in:
- Zwitserland
- Italie
0 stemmers
Vind het soms zielig mn liefste oom en tante wonen in zwitserland.
- Raar
- Moet kunnen
- Kan echt niet
- Neutraal
0 stemmers
Ik hoor/zie deze reclame (met Robbie Williams) regelmatig voorbij komen en kan er niet over uit dat ze deze naam hebben gekozen/gebruiken.
Mis ik iets dat het niet zou kunnen?
Mijn eerste associatie is WOII en ik zal de enige toch niet zijn
Ja soort mein kampf associatie
Nee sorry ik snap het nog steeds niet. Ik vind het ook een vreemde naam maar niet om de associatie. Er zijn meer Duitse woorden die je als niet-Duitser associeert met nazi’s maar gewoon normale woorden zijn. En Mein is al helemaal een normaal woord.
Same. Voor mij is de associatie met Mein Kampf hetzelfde als bij de Duitse taal meteen denken aan nazi’s. Niet logisch.
Ik vraag mij wel al waarom veel mensen hier eraan denken. Kom je dan nooit verder in aanraking met de Duitse taal of zo?
ja klopt maar ik kan het allebei niet haha
hier verontwaardigd over zijn geeft me echt vibes van amerikanen die 0 talenkennis hebben en overal domme associaties bij hebben. ‘mein’ is nogal een veelvoorkomend woord, mag niemand in het duits dan nog een bezittelijk voornaamwoord gebruiken? als het een heel niche woord was zou ik het nog begrijpen maar dit vind ik echt vergezocht
sorry dubbelpost
Het is gewoon ‘mijn schip’. Het is zeker niet de meest creatieve naam voor een cruise line, maar alleen omdat het ‘mein’ met 1 zelfstandig naamwoord erachter is betekent het niet dat het met WOII/Hitler/Mein Kampf te maken heeft
Als ik de naam Robbie Williams snel lees dan denk ik als eerst aan:
- Robin Williams, de acteur
- Robbie Williams, de zanger
0 stemmers
Zwitserland is echt mijn lievelingsvakantieland, 2 keer per jaar erheen en het allerliefst zou ik er wel wonen maar goed ik snap amper wat van hun Duits.
Brrrr tussen de Zwitsers, nee dankje.