Ik hoorde dit ook en zat met kromme tenen in de auto.
Pfff zo vreselijk al die spanningen op de wereld, mensen die vermoord worden, verhongeren en crazy wereldleiders. Ben daardoor écht even toe aan vakantie hoor!!
Ik hoorde dit ook en zat met kromme tenen in de auto.
Pfff zo vreselijk al die spanningen op de wereld, mensen die vermoord worden, verhongeren en crazy wereldleiders. Ben daardoor écht even toe aan vakantie hoor!!
In de avond drink ik thee en de ochtend erna zet ik koffie in dezelfde beker
0 stemmers
Misschien niet perse toe aan vakantie maar wel ongemotiveerd voor werk, dat je denkt: waarom doe ik deze bullshit baan als er echt urgentere problemen zijn op de wereld.
Als jij een heteroseksuele relatie hebt (gehad), wie deed het meeste regelen en plannen van vakanties? Vluchten zoeken, accommodaties zoeken en boeken, planning maken etc?
0 stemmers
Ik heb het idee alsof in mijn omgeving vooral de vrouwen dit allemaal boeken en regelen en mannen gewoon happy zijn om mee te gaan ![]()
ik regelde alles en mijn ex vergat zijn paspoort (het enige waar hij rekening mee moest houden) en ging dan klagen als het niet naar z’n zin was
dit was mijn wekelijkse ex lore drop ben volgende week weer terug met iets nieuws
Je kan bijna een documentaire maken over die vent joh
Ik zeg dat ik graag weg wil en mijn man regelt het, vraagt alleen hoever ik wil rijden enzo en dan gaat hij het allemaal uitzoeken en boeken
k zou echt viral gaan in zo’n tiktok post met een robotstem die redditverhalen voorleest bij een minecraftparcour (ik kijk dit elke avond voor het slapengaan love scaling stories)
Als ik op vakantie ga, gaat de ellende op de wereld nog steeds door. Dan moet ik op een stilte retraite gaan.
Ben op dit moment niet toe aan vakantie, want net twee weken vrij gehad met kerst en oud en nieuw, maar ik ben voor mijn werk dagelijks met die spanningen in de wereld bezig, en dat heeft echt wel impact. In vakanties probeer ik me daar dan ook echt veel minder mee bezig te houden, om mijn hoofd weer even te resetten voordat ik er weer in moet duiken (en ja ik weet dat natuurlijk heel erg gepriviligieerd is dat ik dat kan itt de mensen die er middenin zitten)
@Nysmn Mijn partner interesseert het weinig, die is sowieso niet zo’n vakantieganger, die zou het liefst een all inclusive ergens aan het strand boeken en dan het resort niet afkomen, en dat is echt mijn nachtmerrie. Dus onze gezamenlijke vakanties regel ik. Ik vind het ook leuk, hoort bij mij echt bij de voorpret
Ik hoef niet eens aan m’n eigen paspoort te denken, alleen aan m’n bagage. Heerlijk.
Ik regel het meeste uitzoekwerk op de computer, want mijn man is slechtziend. Maar alles wat bellen is, mag hij doen, want dat haat ik.
Dat doe ik maar ben ik ook blij mee, leg dan een paar opties voor waar we dan samen uit kiezen en die controle heb ik graag en mijn vriend vindt het uitzoeken van iets met zoveel keuzes gewoon echt niet leuk
De spanningen in de wereld zijn onderdeel van mijn werk, dus ja. Tandje minder mag wel.
Slecht nieuws: ook dan gaat de ellende door😂
Mijn man en ik denken allebei dat we betere deals/vakanties kunnen vinden dan de ander, dus we zijn altijd samen op zoek. En ook het verdere regelen verdelen we, al voel ik vaak iets meer druk om de dingen die na boeken geregeld moeten worden te regelen. Dus checken of we nog kampeerspullen moeten hebben bijvoorbeeld, mijn man heeft dan meer een houding komt wel goed/regelen we nog wel en ik krijg daar stress van, haha.
Waar we ook goed in zijn, is allebei dingen vergeten, zo konden we vorig jaar niet met de auto Parijs in, want we waren de milieusticker vergeten aan te vragen.
Ja, maar dan merk ik er niks van en is alles veilig ![]()
Hij heeft een excelbestand gemaakt voor onze zomervakantie dit jaar… ik heb ook huiswerk gekregen want ik moet ze scoren op een paar categorieën.
Omg love it
Wat zijn de opties en waar moet je op scoren?
Ik heb een grafhekel aan plannen/ uitzoeken dus ik zeg hem wat ik wil en zoek en hij mag het dan lekker uitzoeken en terugkomen met beperkte opties die ik dan even mee kijk en mee kies.