Jaa juist daarom, veel vriendelijker juist
Ik heb een hekel aan de zanger, dus in een daad van cognitieve dissonantie denk ik aan Robin.
Heb je de film KPop Demon Hunters gezien?
- Nee
- Ga ik nog doen
- Ja, was leuk
- Ja, was niks
0 stemmers
Zijn het dan gewoon twee dure vakanties of heb je trucjes om het betaalbaar te houden.
Ik zou ook graag gaan hiken in de Zwitserse Alpen, maar de voorstelling van hoeveel dat zou kunnen gaan kosten weerhoudt mijn vriend en mij ervan om het ook echt te doen. ![]()
Ik doe het heel budget!! Sowieso reizen met interrail en meeste eten van too good to go. Daar heb je Coop bijv met een restaurant en dan kies ik een vega maaltijd als too good to go. Want ik lust alle vega opties. Dan krijg je een volledige maaltijd, drinken en gebak als desert. Scheelt ontzettend veel. Als ontbijt gewoon yoghurt en fruit, dat zijn gewoon normale prijzen. En lunch verschilt. Accomomdaties via airbnb. Anders kan ik het echt niet betalen. Als je wilt kan ik wel een keer beter uitschrijven.
Via interrail heb je ook soms kortingen op kabelbanen enz voor hikes.
Huh squatten en voetafdrukken op de bril

Ik dacht mensen squatten zo. Maar je zegt dus exht dat ze met hun voeten op die bril zitten?? Dats toch instabiel
Nee er zijn ook mensen die echt op de bril gaan staan en hurken. Deels misschien mensen die heel smetvrezerig zijn (maar dus wel goor voor de mensen na hun) en deels mensen uit landen waar squatten gebruikelijk is (op hurk wc’s dan wel vaak).
Ik heb een keer ergens gewerkt waar veel internationale studenten kwamen en daar hadden ze onderstaande stickers:
Die stickers zie ik op heel veel plekken tegenwoordig
Oh ik bedoelde ook squatten met de voeten op de vloer lol niet op de bril. Ik zie mezelf al voorover vallen en m’n neus breken ofzo
Huh, ik snap hier echt niks van
je gezelschap zit dan alleen in het restaurant te wachten terwijl jij op de wc op insta zit te scrollen?
Ik ben ook weleens alleen in een restaurant. Of soms zit mijn gezelschap een boek te lezen in een lunchtent.
Dit was ook bij wijze van spreke. Er hoeft geen zout op deze slak gelegd te worden.
Sorry het doel van een forum is toch op elkaar reageren
maar als jij graag op een openbaar wc chillt doe je toch.
Net was op de radio dat mensen aangeven toe te zijn aan vakantie door oa druk rondom werk en alle spanningen in de wereld. Ben jij toe aan vakantie door spanningen in de wereld?
- Ja, dat heeft daar (ook) invloed op
- Mwoah, een beetje
- Nee, totaal niet
0 stemmers
Al ben ik net bijna 3 weken vrij geweest. Dat lost het probleem niet op ![]()
Wel toe aan vakantie maar niet door de spanningen!
Dit is een van de redenen dat ik vakantie echt een scam vind want van de dingen waar je je echt zorgen om maakt of mee zit (zoals een opkomende derde wereldoorlog of gezondheidsproblemen ofzo) krijg je toch geen vrij
Ik hoorde dit ook en zat met kromme tenen in de auto.
Pfff zo vreselijk al die spanningen op de wereld, mensen die vermoord worden, verhongeren en crazy wereldleiders. Ben daardoor écht even toe aan vakantie hoor!!
In de avond drink ik thee en de ochtend erna zet ik koffie in dezelfde beker
- Prima toch
- Bah pak een schone beker
- In elk geval beter dan andersom
0 stemmers
Misschien niet perse toe aan vakantie maar wel ongemotiveerd voor werk, dat je denkt: waarom doe ik deze bullshit baan als er echt urgentere problemen zijn op de wereld.
Als jij een heteroseksuele relatie hebt (gehad), wie deed het meeste regelen en plannen van vakanties? Vluchten zoeken, accommodaties zoeken en boeken, planning maken etc?
- Hij
- Ik
- Echt gedeeld
0 stemmers
Ik heb het idee alsof in mijn omgeving vooral de vrouwen dit allemaal boeken en regelen en mannen gewoon happy zijn om mee te gaan ![]()