Ik vind wat Stacy Sims zegt ook heel interessant, oa ook dat nuchter sporten voor vrouwen niet goed is (tegenover wat men vroeger dacht of wat het bij mannen doet).
Voor vrouwen heeft het toch niet per definitie bewezen voordelen? Ik dacht dat die onderzoeken met name - ofcourse - op mannen gebaseerd waren en dat het bij vrouwen veel complexer ligt i.v.m. hormoonhuishouding / verstoringen etc. dus dat het per definitie gezond is.
Volgens mij wel, maar moet je uitkijken met langere periodes van vasten. Dus 12 uur ipv 16 uur vasten oid. Maar echt tering irritant dat al die onderzoeken op mannen zijn en je echt je best moet doen om vrouwendingen te vinden
Ik heb het in het verleden ook gedaan en dat âhielpâ toen wel (lees: ik viel af). Maar eigenlijk heb je dan dus strenge kaders waarbinnen je helemaal los mag. Het grootste deel van de dag niet eten en dan ineens alles eten wat je wil of hele grote porties eten. Precies dat zwart/witte waar veel eetproblematiek op gebaseerd is.
Het geeft misschien een gevoel van vrijheid of het voelt dan als een oplossing, maar eigenlijk is het dat niet.
Waarom zo geheimzinnig over het merk dan? Ben je bang om eraan herkend te worden of iets?
Haha, nee hoor, gewoon standaard Mercedes. Voelde alleen niet super relevant.
Ja die krijgt heel NL nu opgestuurd. Ik kreeg het er ineen toch een beetje benauwd van ![]()
Same ![]()
Ja, ik ook, bah
Ik vind het zo debiel. Ook die reclames dat we zuiniger met stroom en water moeten omgaan omdat we anders tekorten hebben over zoveel jaar.
What about investeringen in oplossingen ipv hopen dat het vanuit de goede wil van het volk wel losloopt??
Lust jij kaas?
- Ja
- Nee
0 stemmers
Met veel mitsen en maren
gesmolten wel, geen blokjes. Alleen jong. Mozzarella is oké, feta en andere dingen niet ![]()
Mijn ex lustte geen kaas en dat was altijd zoân gezeik.
Je lust alleen pizza dus
Scherp, maar nee lasagne is ook okĂ©. Tostiâs ook. Gelukkig kan ik heel gevarieerd eten
Of ook tostiâs, kaascroissantjes, kaaspannekoeken, kaasstengels, kaasbroodjes, kaassoufflĂ©s, kaasfondue, kaas over nachoâs, pasta, wraps.
De âalleen gesmolten kaasâ vibe is minder beperkt dan je denkt.
Ik zit as we speak met een kaasplankje op de bank.
Zo lekker. ![]()