Deze top
- Fantastisch
- Wel ok
- Ik snap het niet
- Vreselijk
0 stemmers
Same ![]()
Ja, ik ook, bah
Ik vind het zo debiel. Ook die reclames dat we zuiniger met stroom en water moeten omgaan omdat we anders tekorten hebben over zoveel jaar.
What about investeringen in oplossingen ipv hopen dat het vanuit de goede wil van het volk wel losloopt??
Lust jij kaas?
0 stemmers
Met veel mitsen en maren
gesmolten wel, geen blokjes. Alleen jong. Mozzarella is oké, feta en andere dingen niet ![]()
Mijn ex lustte geen kaas en dat was altijd zo’n gezeik.
Je lust alleen pizza dus
Scherp, maar nee lasagne is ook oké. Tosti’s ook. Gelukkig kan ik heel gevarieerd eten
Of ook tosti’s, kaascroissantjes, kaaspannekoeken, kaasstengels, kaasbroodjes, kaassoufflés, kaasfondue, kaas over nacho’s, pasta, wraps.
De ‘alleen gesmolten kaas’ vibe is minder beperkt dan je denkt.
Ik zit as we speak met een kaasplankje op de bank.
Zo lekker. ![]()
omg op een donderdag
Hoeveel geld geef je gemiddeld uit aan de verjaardag van je partner? Cadeau(s), versiering, taart, uit eten, alles bij elkaar wat je eventueel doet
0 stemmers
Kaasplankjes kunnen wat mij betreft op elke dag. ![]()
Met alleen maar jong en mozarella? Dan wil je eigenlijk alleen kaas die zo min mogelijk naar kaas smaakt. Vind ik behoorlijk beperkt als je bedenkt hoe ontzettend veel verschillende soorten/smaken kaas er bestaan
We hebben niet perse een limiet, als we echt iets leuks vinden dan geven we dat. Vorig jaar een duur koffiezetapparaat gekocht voor hem, maarja heb daar zelf ook gewoon profijt van dus dan voelt het minder duur ofzo.
Ha zeker! Wat lag erop? ![]()
0 stemmers
Gebruik jij nog wel eens een usb-stick?
0 stemmers
Ik ben aan het opruimen en ik gebruik dat nooit meer - maar nu heb ik heel erg dat “maar missschien heb ik hem ooit wel nog nodig!!!”-gevoel :’)