Stel je persoonlijke vraag #57

omg op een donderdag

35 likes

Hoeveel geld geef je gemiddeld uit aan de verjaardag van je partner? Cadeau(s), versiering, taart, uit eten, alles bij elkaar wat je eventueel doet

• €0
  • Onder de €25
  • €25-€50
  • €50-€75
  • €75-€100
  • Meer dan €100
  • Meer dan €200
  • Meer dan €300

0 stemmers

1 like

Kaasplankjes kunnen wat mij betreft op elke dag. :partying_face:

10 likes

Met alleen maar jong en mozarella? Dan wil je eigenlijk alleen kaas die zo min mogelijk naar kaas smaakt. Vind ik behoorlijk beperkt als je bedenkt hoe ontzettend veel verschillende soorten/smaken kaas er bestaan

1 like

We hebben niet perse een limiet, als we echt iets leuks vinden dan geven we dat. Vorig jaar een duur koffiezetapparaat gekocht voor hem, maarja heb daar zelf ook gewoon profijt van dus dan voelt het minder duur ofzo.

6 likes

Ha zeker! Wat lag erop? :pray:t5:

2 likes
  • Liever direct na elkaar ziek en ongesteld
  • Liever tegelijkertijd ziek en ongesteld

0 stemmers

2 likes

Gebruik jij nog wel eens een usb-stick?

• Ja
  • Nee

0 stemmers

Ik ben aan het opruimen en ik gebruik dat nooit meer - maar nu heb ik heel erg dat “maar missschien heb ik hem ooit wel nog nodig!!!”-gevoel :’)

2 likes

N.a.v. deze poll, stel je partner geeft je een steelstofzuiger. Jullie maken allebei evenveel gebruik van die stofzuiger en het gaat ook nog eens van de gezamelijke rekening. Vind je dit dan wel tellen als cadeau?

• Nee
  • Ja telt gewoon
  • Anders nl:

0 stemmers

Ik vind dat altijd zo lame maar hoor het wel regelmatig van vriendinnen.

1 like

Gewoon wegzetten dat ding en niemand mag er aan komen. Als dat eigenlijk niet kan dan is het dus geen cadeau

1 like

Ja ze lijken er zelf geen probleem mee te hebben. Meer van “ja we hadden het toch nodig”. Maar waarom maak je er dan een cadeau van :face_with_diagonal_mouth:

1 like

Ik vind huishoudelijke apparaten sowieso niet leuk als cadeau ook als dat helemaal van de rekening van de ander gaat, tenzij het echt iets is wat enkel voor jou is (bijv een mixer als je heel graag bakt oid)

13 likes

Dit zou in mijn ogen aanleiding voor een relatiecrisis zijn. Mijn god, huishoudelijke apparaten zijn per definitie geen cadeau.

6 likes

Voor mezelf niet, want ik heb echt niks met het huishouden en niet met gadgets. Maar mijn man zou je best blij maken met een Robotstofzuiger met snufjes haha. En die doet het huishouden

1 like

En zeker niet als je ze allebei gebruikt, vind ik. Je hoeft echt niet uit te pakken voor een verjaardag, als je die toch niet echt viert, maar iets als een bloemetje of een reep chocolade als kleinigheidje is in mijn ogen al 100x beter.

6 likes

Ja als je het allebei gebruikt slaat het al helemaal nergens op. En dan bijvoorbeeld op de verjaardag van de partner een nieuw koffiezetapparaat geven die ze ook allebei gebruiken smh.

1 like

Ik vind het trouwens wel leuk om huishoudelijke apparaten te krijgen. Naja het ligt er natuurlijk wel aan of het een dweilstok is lol of een goede slowcooker maar over het algemeen wel.

Vind jij het over het algemeen leuk om huishoudelijke apparaten te krijgen?

• Jawel
  • Nee bah
  • Mwah

0 stemmers

2 likes

Wel voor koken want dat is wel een hobby van me eigenlijk. Maar niks om mee schoon te maken hoor. Dat zou iemand me ook echt alleen maar als een soort prank geven want ik sta niet bepaald bekend om mijn huishoudelijke talent.

21 likes

En dan ook nog eens van de gezamenlijke rekening en dit normaal vinden? Heb ik echt nog nooit van iemand gehoord. Ik stofzuig sowieso eigenlijk nooit, mijn vriend vind dit leuk (denk/hoop ik).

1 like

Wij hebben nu als gezamenlijk cadeau een keukenmachine (zo’n kleine mixer voor pesto etc) gevraagd aan mijn schoonhouders. Dan vind ik het prima, maar niet als cadeau van mijn vriend zelf. No way.

3 likes