ik regelde alles en mijn ex vergat zijn paspoort (het enige waar hij rekening mee moest houden) en ging dan klagen als het niet naar z’n zin was
dit was mijn wekelijkse ex lore drop ben volgende week weer terug met iets nieuws
ik regelde alles en mijn ex vergat zijn paspoort (het enige waar hij rekening mee moest houden) en ging dan klagen als het niet naar z’n zin was
dit was mijn wekelijkse ex lore drop ben volgende week weer terug met iets nieuws
Je kan bijna een documentaire maken over die vent joh
Ik zeg dat ik graag weg wil en mijn man regelt het, vraagt alleen hoever ik wil rijden enzo en dan gaat hij het allemaal uitzoeken en boeken
k zou echt viral gaan in zo’n tiktok post met een robotstem die redditverhalen voorleest bij een minecraftparcour (ik kijk dit elke avond voor het slapengaan love scaling stories)
Als ik op vakantie ga, gaat de ellende op de wereld nog steeds door. Dan moet ik op een stilte retraite gaan.
Ben op dit moment niet toe aan vakantie, want net twee weken vrij gehad met kerst en oud en nieuw, maar ik ben voor mijn werk dagelijks met die spanningen in de wereld bezig, en dat heeft echt wel impact. In vakanties probeer ik me daar dan ook echt veel minder mee bezig te houden, om mijn hoofd weer even te resetten voordat ik er weer in moet duiken (en ja ik weet dat natuurlijk heel erg gepriviligieerd is dat ik dat kan itt de mensen die er middenin zitten)
@Nysmn Mijn partner interesseert het weinig, die is sowieso niet zo’n vakantieganger, die zou het liefst een all inclusive ergens aan het strand boeken en dan het resort niet afkomen, en dat is echt mijn nachtmerrie. Dus onze gezamenlijke vakanties regel ik. Ik vind het ook leuk, hoort bij mij echt bij de voorpret
Ik hoef niet eens aan m’n eigen paspoort te denken, alleen aan m’n bagage. Heerlijk.
Ik regel het meeste uitzoekwerk op de computer, want mijn man is slechtziend. Maar alles wat bellen is, mag hij doen, want dat haat ik.
Dat doe ik maar ben ik ook blij mee, leg dan een paar opties voor waar we dan samen uit kiezen en die controle heb ik graag en mijn vriend vindt het uitzoeken van iets met zoveel keuzes gewoon echt niet leuk
De spanningen in de wereld zijn onderdeel van mijn werk, dus ja. Tandje minder mag wel.
Slecht nieuws: ook dan gaat de ellende door😂
Mijn man en ik denken allebei dat we betere deals/vakanties kunnen vinden dan de ander, dus we zijn altijd samen op zoek. En ook het verdere regelen verdelen we, al voel ik vaak iets meer druk om de dingen die na boeken geregeld moeten worden te regelen. Dus checken of we nog kampeerspullen moeten hebben bijvoorbeeld, mijn man heeft dan meer een houding komt wel goed/regelen we nog wel en ik krijg daar stress van, haha.
Waar we ook goed in zijn, is allebei dingen vergeten, zo konden we vorig jaar niet met de auto Parijs in, want we waren de milieusticker vergeten aan te vragen.
Ja, maar dan merk ik er niks van en is alles veilig ![]()
Hij heeft een excelbestand gemaakt voor onze zomervakantie dit jaar… ik heb ook huiswerk gekregen want ik moet ze scoren op een paar categorieën.
Omg love it
Wat zijn de opties en waar moet je op scoren?
Ik heb een grafhekel aan plannen/ uitzoeken dus ik zeg hem wat ik wil en zoek en hij mag het dan lekker uitzoeken en terugkomen met beperkte opties die ik dan even mee kijk en mee kies.
Ik moet voor m’n werk normaal al de hele dag dingen regelen en plannen en ook reizen boeken. Echt geen zin om dat in m’n vrije tijd nog eens te moeten doen, ik kan ook uuuuren zoeken naar de perfecte camping en niks goed genoeg vinden. Mijn man opent Google Maps, zoomt 3x in en heeft ineens een toffe camping gevonden. Dus ik gooi vooral bestemmingen over de schutting waar ik graag heen wil en hij doet de rest ![]()
Het daadwerkelijke boeken van vluchten en verblijven doen we samen, ik vind het vooral leuk om uit te zoeken wat we kunnen zien en waar ik wil eten, wat leuk is voor onze dochter. Dan maak ik een hele spreadsheet met opties en pins op Maps.
Mijn man rijdt altijd, dus die zoekt en boekt de huurauto en vindt het prima om gewoon ergens heen te rijden terwijl ik navigeer. Inpakken doe ik voor mezelf en onze dochter en hij voor zichzelf. Vooral omdat ik ook parttime werk en er meer tijd voor heb, al zou hij het denk ook prima vinden als ik zijn koffer ook in pak.
0 stemmers
Ik hou echt van chocola en eet zo een zak M&M’s leeg of ik eet zo’n Milka reepje in 1x op
maar als ik dan zo’n doosje bonbons zie liggen, dan denk ik echt nehhh laat maar. Je zit ook al vol na 2 of 3 omdat ze zo machtig zijn en een uitgesproken smaak hebben! Je weet ook niet wat voor smaak je te wachten staat ![]()
hahaha maar ik vraag me dus af of meer mensen dit hebben
Het ligt echt aan waar die bonbons vandaan komen. En ik vind alcoholische bonbons echt ranzig
Maar ik vind milka chocolade niet te hachelen