Als je standaard M&M’s of Milka is, snap ik ook wel dat je goede bonbons niks vindt ![]()
Ik vind ze heerlijk, maar ik wil wel liefst een boekje bij m’n bonbons inderdaad, haha. Of nog beter: zelf naar een chocolaterie en dan gewoon alleen smaken uitzoeken die ik lekker vind.
Bonbons van de supermarkt? Meh
Maar goeie bonbons omg the best
Dus hier maak ik je niet blij mee?

Nee vind ik echt niet lekker
Ik krijg van mijn schoonmoeder heel vaak bonbons van goede chocolatiers en vind het altijd mehhh. De smaken zijn gewoon niet zo lekker? Ik vind alleen de bonbons met (pure) ganache of de slagroomtruffels lekker, de rest eet mijn vriend.
Ik houd echt van chocola van een goede chocolatier (en ook bij de goede heb ik gewoon smaakvoorkeuren, vind ze niet overal top), maar zeebanket is gewoon jeugdsentiment net als Kinder chocola. Ik kan dit gewoon in 1 zit opeten.
Ohnee deze dan echt niet inderdaad
Dat had ik ook met zeebanket tot een jaar geleden. Vanaf toen vind ik het smaken naar karton en doen mijn kiezen pijn omdat die chocolade stijf van de suiker staat
Aaah jammer, ik heb het ook al heel lang niet gehad omdat ik ze dus in 1x opeet maar haat het altijd als ze een formule veranderen.
Je had echt zo een skere zeebanket waarvan ik alleen de witte choco buitenkant at omdat de vulling te zoet was.
Toen ik veel ouder een x van het merk Guylian proefde, begreep ik de populairiteit van zeebanket
Ik haal ze soms nog wel bij een goede chocolatier in Antwerpen en die vind ik ook nog echt fantastisch haha. Maar eerlijk, een goede notenpraliné ben ik nooit zat.
Zeebanket:
- Ranzig
- Is te doen
- Vieslekker
- Heerlijk, puur vanwege het jeugdsentiment
- Heerlijk, op zichzelf staand
- Ik heb geen jeugd gehad, want ik heb nooit zeebanket gegeten
0 stemmers
Ik heb een tijd in een chocolaterie gewerkt, en ze hadden echt zulke goeie bonbons
Hun “regel” was ook dat je onder werktijd zoveel bonbons mocht eten als je wilde. Ze wisten toch wel dat dat in de praktijk betekende dat je er in de eerste paar weken een paar per keer proeft, en er daarna gewoon geen behoefte meer aan had haha.
Smaakt net als bonbonbloc. Lekker maar dan eet je je misselijk en hoef je het weer lang niet. Het is niet iets waar ik 1 stukje van eet.
Vies lekker
Edit:
Zie nu pas de poll ![]()
Geef dan maar aan mij hoor ![]()
Ben je een koopjesjager?
- Ja heel erg. Ik houd veel bij met apps en alerts, loop diverse supermarkten en drogisten af, vind het heerlijk om naar de outlet te gaan om in februari al met veel korting kerstcadeaus in te slaan
- Ja, ik weet welke supermarktproducten er in de aanbieding zijn, zoek een kortingscode op en ik wacht tot dingen in de sale komen
- Mwah, ik scan de sale in de (web)winkel en vergelijk wat opties bij een grotere aankoop.
- Nee helemaal niet, ik koop dingen wanneer ik het wil en leuk als het toevallig in de aanbieding is.
0 stemmers
Ben jij extra veel aan het shedden/dingen loslaten dit jaar ivm jaar van de slang?
- Omg ja!
- Niet per se meer of minder dan normaal
- Nee helemaal niet juist
0 stemmers
Hahaha
waar kan ik solliciteren?
Ben wel alvast aan het briesen als een paard.