Stel je persoonlijke vraag #57

Heb jij een bullshit baan? Geen nuance gewoon een harde ja of nee

• Ja
  • Nee

0 stemmers

2 likes

Tijdens een thuiswerkdag zonder afspraken maar je gaat wel met de hond wandelen:
dagcrème, een laagje mascara en roze labello. Je hebt een beetje een onrustige huid.

• Dit is helemaal prima
  • Kan er mee door
  • Ik zou me opmaken, dit is wel erg minimaal

0 stemmers

1 like

Huh

68 likes

Dit is meer dan ik op een gemiddelde werkdag draag denk ik

65 likes

Ik liep met m’n hond door de wijk en moest hier ineens aan denken. Als ik naar kantoor ga gebruik ik meer make up en zie ik er veel netter uit

3 likes

Ik geniet echt van koopjesjagen en ik kan dus inderdaad ook maaanden vooruit al een mooi kado voor iemand kopen met 70% korting ergens haha. M’n man is dan weer de koopjesjager op boodschappengebied en gaat alle apps en foldertjes af etc :joy: welkom bij de familie skeer

2 likes

Dan zou ik in een joggingbroek buiten lopen, haha.

Overigens vind ik meer make-up niet altijd netter dan geen of weinig make-up. Verzorgd eruit zien zit hem in meer dan make-up.

24 likes

Zolang je geen mensen, dieren of de natuur redt dan heb je een bullshitbaan

30 likes

Ik doe fundamenteel wetenschappelijk onderzoek naar Parkinson. Opzich niet bullshit maar vind het op dit moment wel bullshit met hoe weinig vooruitgang ik boek ten opzichte van de urgentere problemen in de wereld, dus daarom ja gestemd.

11 likes

Het zijn vakantiehuisjes en de opties zijn: strand in de buurt, zwembad, interieur, sauna, speeltuin voor ons kind, en prijs

2 likes

Ja same, al werk ik aan andere aandoeningen

2 likes

Mijn tak is absoluut geen bullshit maar wat ik op dit moment doe is niet altijd relevant/belangrijk

2 likes

het is absoluut geen bullshitbaan, alleen door de bureaucratie en hoe traaaag alles gaat voelt het soms wel zo. het kan zoveel efficiënter, maar ik heb daar geen invloed op.

maar ik klaag niet want daardoor heb ik het vaak lekker rustig :tipping_hand_woman:t2: wel jammer van al jullie belastinggeld

5 likes

Ja eeeens
En leerkracht ook geen bullshit

2 likes

Ja mijn baan is niet nutteloos of zonder maatschappelijke relevantie ofzo maar uiteindelijk zit ik ook maar te lezen en te typen en te e-mailen. Er gaat niemand dood als ik het niet doe

23 likes

Ik was net aan het bedenken dat mijn (mannelijke) exen in meer of mindere mate afgunst lieten zien.
Wanneer iemand in de omgeving een nieuwe auto kocht, verbouwingen van het huis, salaris.
Ik herken dit bij vriendinnen en bij mezelf niet.

Dus hebben mannen meer “last” van afgunst dan vrouwen

• Ja
  • Nee
  • Geen mening/weet niet

0 stemmers

Hebben mannen het recht om seks te kopen? Dus door prostitutiebezoek?

• Ja
  • Ja en vrouwen ook door gigolobezoek oid
  • Nee

0 stemmers

1 like

Als je met vrienden bij jou thuis eten gaat bestellen, en jij besteld dus, stuur je dan naderhand een betaalverzoek? Geen nuances aub als je ooit een betaalverzoek hebt gestuurd dan stem je ja :smiley:

• Ja
  • Nee

0 stemmers

Gebruik jij het woord visite?
  • Ja
  • Nee

0 stemmers

1 like

zolang het met wederzijdse toestemming is?

5 likes

Ligt eraan. Als er 1 iemand komt niet, maar soms zijn we met zn achten of meer ja dan wel haah

3 likes