Stel je persoonlijke vraag #57

Maar hoe weet je dat zeker bij een prostituee? En is het überhaupt niet heel vreemd dat een man een keuze mag maken uit halfnaakte vrouwen achter ramen? En dat die vaak uit landen komen waar ze veel minder verdienen dan hier?

Idk ik luisterde net een fragment hierover en het zette me wel aan het denken want ik heb het altijd als iets normaals gezien, maar is dat het wel? En dan bedoel ik het niet uit moraliteit maar meer van is het geen geweld tegen vrouwen?

Heb jij wel eens iemand horen zeggen in de trant van “zonder prostituees zouden (meer) mannen verkrachten” of het idee dat mannen recht hebben op seks kopen omdat ze het anders “zelf pakken”?

• Ja
  • Nee
  • Denk ik zelf eigenlijk ook wel

0 stemmers

3 likes

Ik zou eerder denken dat mensen het recht hebben om seks te verkopen

26 likes

In de meest ideale wereld mag iedereen zichzelf verkopen en mogen anderen seks kopen. Maar in de verrotte wereld met pooiers en gekkigheid ben ik er geen voorstander van. Erg ingewikkeld dus want als feminist vind ik ook dat iemand zelf deze keuze mag maken.

8 likes

Heb jij veel mensen bij je whatsapp contacten die regelmatig iets in hun whatsapp status zetten?

• Ja, vooral boomers
  • Ja, alle leeftijden
  • Nee

0 stemmers

2 likes

Jaar van de slang is toch juist bijna voorbij? Het wordt het jaar van het paard!

4 likes

ja, maar dat zijn vrienden/bekenden uit het buitenland. daar is de whatsapp status veel meer een ding dan hier heb ik het idee

4 likes

Vrijwel alleen dealers eigenlijk

12 likes

Dealers van drugs? En wat zetten ze er dan in, nu met korting? :smile:

5 likes

Ja, of wanneer ze actief zijn😬

2 likes

Of voor feestdagen dat je op tijd moet bestellen :joy:

7 likes
status

heres_drug_dealer_johnny_meme_by_bluelinkgamer_d8mahxc-fullview

4 likes

Ja, letterlijk haha. “Actie deze maand xx” etc

4 likes

Ja dus ik bedoelde als je terugkijkt op het jaar!

1 like

Het blijft nu alweer langer licht buiten. Ben je daar blij mee?
Ik had het er gisteren over met een collega. Zij vindt het jammer want ze vindt het zo gezellig. Ik kan niet wachten totdat het weer tot 9 uur 's avonds licht blijft :eyes:

• Ja ik ben wel klaar met die donkere maanden
  • Nee ik vind het gezellig/juist fijn

0 stemmers

1 like

Ik heb dit jaar voor het eerst dat ik het echt slecht trek, die donkerte. Zo lang donker als in de donkerste maanden hoeft het voor mij sowieso niet, maar ik vind de lange donkere avonden inderdaad altijd wel gezellig. En ik hou ook echt van even een beetje hibernaten met een boek.

Maar ik geloof dat ik dit jaar voor het eerst een situatie heb waarin ik soms overdag geen tijd heb om naar buiten te gaan voor een wandeling oid door werk, veel in het donker naar en van m’n werk moet reizen en echt zo extreem vermoeid ben

Haha oké weer wat geleerd :joy:

1 like

Ben nu vooral zo klaar met deze winter/herfst garderobe echt saaiste seizoen ever om je te kleden. Wil gewoon blote benen en armen. Gelukkig kan dat laatste nu met 9 graden wel maar pff :pray:

5 likes

Ik vind het idee van vroeg donker met lichtjes altijd gezellig. De realiteit is helaas altijd dat ik op werkdagen geen licht zie en in een winterdepressie beland :weary:

2 likes

Voel jij je volwassen?

• Ja eigenlijk wel!
  • Nee ik doe maar wat
  • Nee ik voel me nog kind
  • Nee ik voel me nog puber
  • Nee ik voel me nog ‘student’ (toewerkend naar baan, eerste keer op jezelf etc)

0 stemmers

1 like

Varieert, maar ik heb een broertje en zusje van 9 en 14 jaar jonger en als ik daarnaar kijk voel ik me stokoud. Zijn echt geen leeftijdscategorieën waar ik me nog mee kan identificeren.

9 likes