Ja ik keek dit jaar voor het eerst en dat was omdat Froukje mee doet. Maar ja die is er nu uit dus ik ga niet meer kijken.
Welke minuut is jouw perfecte ei?
- 3 min
- 4 min
- 5 min
- 6 min
- 7 min
- 8 min
- 9 min
- 10 min
- Nog langer (sorry, wat???)
- Ik eet geen (gekookt) ei
0 stemmers
Kom maar op met het snotterige ei
Ben ook dol op spiegelei
en dan de dooier voor het laatst bewaren
Een donatie via gofundme doe ik graag
- Anoniem
- Met mijn naam erbij
0 stemmers
Vind het altijd wel fascinerend om te bekijken, weet niet precies waarom
Edit: ook nog even anoniem
- Anoniem
- Met mijn naam erbij
0 stemmers
Kam jij je haar tijdens het haren wassen of in elk geval als de douche loopt?
- Ja
- Nee
- Kan het me niet herinneren
0 stemmers
Ik borstel tijdens crèmespoeling, als ik dat niet doe kom ik niet meer door mijn haar heen na het douchen.
Volwassen tweelingen die hetzelfde gekleed zijn en zelfde kapsel hebben vind ik…
- Grappig
- Leuk
- Raar
- Fascinerend
- Stom
- Niet zoveel van
0 stemmers
Ouders die hetzelfde gekleed zijn als hun kind (niet elke dag) vind ik…
- Grappig
- Leuk
- Raar
- Fascinerend
- Stom
- Niet zo veel van
0 stemmers
Maar kinder tweelingen die hetzelfde zijn gekleed vind ik ook stom hoor
Haha, ik had er eigenlijk nooit over nagedacht maar nu ik dit zo lees denk ik ja, wat gek eigenlijk dat tweelingen vaak hetzelfde aan krijgen. ![]()
Ja dit. Het zijn gewoon twee individuen die toevallig op hetzelfde moment geboren zijn. Behandel ze dan ook als twee verschillende mensen in plaats van kopieën van elkaar. Familiefoto met dresscode oké maar los van uitzonderlijke situaties dat de hele familie iets vergelijkbaars aan heeft, hoeven ze echt niet dezelfde kleren aan of dat nou precies hetzelfde is of een andere kleur van dezelfde kleding. Als je het niet zou doen als ze x jaar uit elkaar geboren zijn, doe het dan ook niet bij een meerling.
PRECIES hetzelfde vind ik een beetje awk maar soms matchend en een ding hetzelfde wel leuk ik zou dat wel doen als ik een kind zou hebben denk ik
even uitgaande van dat je een kind hebt dat oud genoeg is om te weten wat een t shirt en een broek is
ouders laten jullie wel eens je kind een outfit voor jou uitkiezen?
- no way in helllll
- nee
- soms mag kind helpen met uitzoeken
- ja semivolledige outfit
- mijn kind is elke dag mijn stylist
0 stemmers
en mag je kind diens eigen outfit uitkiezen?
- ja ook naar speciale dingen
- ja in prinsessenjurk en kaplaarzen naar school of het park mag maar met kerst oid wel wat ‘normaals’
- opzich maar wel binnen de perken van wat ‘normaal’ is
- kind mag helpen kiezen
- nee ik kleed mijn kind aan
- ik koop alleen maar saaie kleding dus het maakt niet uit wat mn kind zou kiezen
0 stemmers
Denk dat dit een beter topic is voor deze vragen
Nou djeezzz haha.
ja eigenlijk wel maar ik geef mezelf een joker!!
Wat? Mij boeien verkeerde polls verder niet maar denk dat in dat andere topic toch de meeste moeders/moeders to be zitten
Oh ja zo, er is meestal direct kritiek hier over kinder polls haha.
Ahh nee zo had ik het niet bedoeld
De eerste situatie komt eigenlijk niet voor maar ik geloof dat ik het ok zou vinden aangezien ik mijn eigen kleding koop en dus prima vind wat erin ligt