Ja maar dan ben je niet “klimaatneutraal”, dat is vrijwel niemand in nederland met onze levensstijl
Ja ik merk dit ook heel erg en vraag me echt af waar dat vandaan komt. Of ik nou überhaupt niet zo van de lange adem ben en niet genoeg doorzettingsvermogen heb of dat ik de hoop gewoon verloren ben
Beetje in dezelfde categorie.
Geef jij minder geld uit aan Amerikaanse producten, diensten, etc. (incl. vakanties) vanwege Trump?
- Ja, bewuste keuze
- Ja, onbewuste keuze
- Nee, bewuste keuze
- Nee, onbewuste keuze
- Geen flauw idee
0 stemmers
Wat voor dingen gebruiken de mensen die op ja stemmen dan niet meer?
Ik denk bij de Amerikaanse diensten die ik gebruik vooral aan Google en Microsoft (voor werk) en dat blijf ik wel gebruiken.
Gebruiken is niet het juiste woord, maar we wilden sparen voor een vakantie daarheen en dat doen we nu bewust niet meer ![]()
Je kan inderdaad denken aan vakanties naar de VS die je anders wel zou plannen. Bij diensten kan je denken aan bijvoorbeeld Google en Microsoft, maar ook aan zaken zoals streamingdiensten of andere digitale producten. En bij fysieke producten wellicht kleding, zoals van Levi’s of Nike.
Maar alleen dat ik er nu echt niet op vakantie wil. Een vriendin is geëmigreerd en die wilde ik gaan opzoeken, maar dat ga ik onder Trumps beleid zeker niet doen.
Ben jij wel eens echt boos op je partner
- ja, echt laaiend
- mwha jawel boos maar het kán bozer
- nee dat komt niet voor, alleen geïrriteerd soms
- nee dat komt niet voor, geen enkele negatieve gevoelens richting mijn partner
0 stemmers
Ik ben wel eens heel boos om de situatie waar we in zitten en dan is hij de ongelukkige die naar mij moet luisteren, dat wel
@Shaaar ik heb dit ook en dacht dat dit misschien was omdat ik een kind gekregen heb en daardoor veel minder mentale ruimte, maar dat klopt eigenlijk niet want ik ben na zijn geboorte nog de A12 opgegaan met XR enz, het is meer iets van 2024 en later denk ik. Misschien een soort afstomping doordat alle doelen totaal niet meer haalbaar lijken sinds het kabinet-Schoof (en de maatschappelijke tendensen die daartoe geleid hebben)? Ik zeg ook maar wat
Edit: en ook de versnelling van allerlei andere ontwikkelingen (opkomend fascisme, geopolitieke spanningen, enz) die afleiden misschien
Oh ja in dat opzicht wel, heb daar familie wonen (spreek ze zelden) en zou hun graag willen opzoeken maar niet met de huidige situatie. Qua producten en diensten eigenlijk niet om heel eerlijk te zijn.
Dit kan ik niet geloven haha. Dat iemand dit heeft.
Misschien mensen die nog in de eerste 3 weken van hun relatie zitten…
Ohja dat zou nog kunnen haha.
Heb jij ooit wat gewonnen?:
- Ja, een lullig bedrag bij een loterij
- Ja, een aanzienlijk bedrag bij de loterij
- Ja, een winactie van een bedrijf/tijdschrift/influencer etc
- Anders
- Ja, wat bij de bingo
- Nee, ik doe niet mee aan winacties
- Nee, ik win nooit wat
0 stemmers
Ik heb ooit een geldbedrag (ongeveer 250 euro ofzo) gewonnen bij een tv-programma.
Via TMF een Sony Erikson telefoon met het voorspellen van de ringtone van de week ![]()
Een keer met een gratis maand postcode loterij 250 euro ![]()
En toen ik klein was een mega Winnie de Poeh-knuffel met een kijkdooswedstrijd bij de blokker
En mijn hond heeft ooit een half jaar gratis brokjes gewonnen via een Instagramactie.
Een Panasonic broodbakmachine was wel mijn favo. Verder bij de postcodeloterij zo een koffertje en van die random shit zoals theedozen en sokken ofzo.
Ook een keer een enorm grote takkenschaar (ik heb alleen een balkon zonder planten), mijn vader was er wel blij mee.
iPad bij CBS voor invullen van vragenlijst en ooit entree tickets via een influencer.