Stel je persoonlijke vraag #57

Vooral is het met die onderste zo handig om hem neer te leggen, ipv te laten staan, en hem dan aan het handvat vast te houden en dan alles heel makkelijk met de zwaartekracht te raspen terwijl alles in de rasp valt! Sinds ik dat doe is het peanuts

4 likes

Doe dat vaak ook gewoon niet hoor, tenzij het niet anders kan, maar anders snij ik het gewoon heel klein.

3 likes

Heb speciaal het rasp opzetstuk voor mn kitchenaid gekocht omdat ik een graftyfushekel heb aan raspen.
Gebruik dat ding nu meerdere keren per week :heart:

7 likes

Het ergste is als het niet in het recept staat maar in de ingredientenlijst :rage: ‘3 wortels (geraspt)’. Echt zo sneaky verstopt terwijl dat dan met afstand het kutste en het meeste werk is van het hele recept.

19 likes

Lol raspen is 2 min werk waar heeft iedereen het over met kitchenaid raspen van weet ik het hoeveel euro en meest kutte ooit

7 likes

Ik heb die ook gekocht en heb mijn mac and cheese met zelfgeraspte kaas op 30 minuten klaargekregen ipv 1uur.

4 likes

Ik vind het vooral irritant dat mijn hele aanrecht er vervolgens onder zit. Of ligt dat aan mijn raps-skills.

5 likes

Ik heb die smalle microplane en deze:

En toch snijd ik meestal m’n vingers en dat duurt langer dan de pret van het eten. Gember is ook altijd ellende, zo vochtig ofzo en dan komt er niks meer doorheen dus die snijd ik liever. En het afwassen is ook kut (geen vaatwasser).

3 likes

Jullie moeten allemaal op raspcursus

21 likes

Jaaaaa ahaha precies dit had ik gisteren en kwam mijn raspfrustratie vandaan. Zó smiechtig.

3 likes

Amazing nu zin om speciaal hiervoor een kitchenaid te kopen 🫶🏼🫶🏼🫶🏼

:rage: :rage: :hocho: :hocho:

5 likes

Haha wilde dit nog in ‘t impopulaire mening topic posten maar echt, boeit me niks. Leuk als je het toevallig ziet maar ik zou hier niet voor opstaan, laat staan er een hele vakantie omheen plannen 🫠

3 likes

Volgens mij kwam er wel damp van af

1 like

Wow memories unlocked, ik was Balto helemaal vergeten maar dat was ook m’n lievelingsfilm! Daardoor ook het noorderlicht leren kennen.

2 likes

Maar eh jongens, het is RAPS hè.

20 likes

Never forget de “snelle pompoen lasagne” uit één pan, plaat, planeet :clown_face:

1 like

ik drink graag een wijntje op een verjaardag/feestje dus als ik kan blijven slapen, graag! alleen als het betreffende familielid het aanbiedt hoor, ga het niet zelf vragen. en leuk dat je dan vaak na zo’n verjaardag nog ff samen blijft napraten met een borrel, beetje opruimen enzo. en als het kan de volgende dag samen (uitgebreid) ontbijten, eventueel daar in de buurt samen wat doen of even de stad in. heb hier nu helemaal zin in haha, ik hou van logeren. side note is wel dat ik het van tevoren wil weten zodat ik wel m’n toiletspullen kan meenemen, zomaar spontaan en dan de volgende dag krokant zonder skincare naar huis is niet mijn ding :joy:

7 likes

Dit kan met elke keukenmachine van. Kenwood multipro go kost een paar tientjes en is mini. Is goedkoper dan het kitchenaid opzetstuk alleen al.

3 likes

Ik heb ook allebei en het ligt er met net aan wat er gerapst moet worden.