Een bikini van nivea door een soort spel te doen. Was nog in EGF tijd.
Dat je het geduld had om die vragenlijst in te vullen joh
ik heb in één jaar 2 tvâs gewonnen met winacties
en dat jaar had ik zelf net een nieuwe tv gekocht
Wat heb je met die drie tvâs gedaan?
eentje heb ik nog, eentje weggegeven, eentje verkocht via marktplaats
Een sjoelbak met de plaatselijke Sinterklaas-kleurwedstrijd
(ik was 7 ofzo)
Eén keer gedaan, gelijk prijs haha!
Een boekenkast met de bingo op de camping. Waren mijn ouders errrrrrug blij mee want zo mega veel plek hadden we niet meer in de auto. ![]()
Ik heb een keer een kleurwedstrijd gewonnen bij ons in het dorp. Ik was begonnen aan de kleurplaat, maar had echt geen zin meer om hem af te maken. Toen herinnerenden mân ouders me eraan dat ik graag mee wilde doen en âmoestâ ik hem nog afmaken vlak voordat we weggingen om hem in te leveren en heb ik uit een soort protest alles de âverkeerde kleurâ gegeven. Dus bijvoorbeeld bomen met paarse bladeren, koeien met roze vlekken, een groene zon, etc. En toen won ik ook nog ![]()
En ik heb een keer een regenboog van Mo Man Tai gewonnen via insta! Zo eentje, maar dan met andere kleuren.
Mijn leukste prijs was een jaarabonnement van de dierentuin nadat ik de schrijfwedstrijd had gewonnen. Het was echt een ultra cliché verhaal maar oke. Ik was 12 en mega trots.
Een vakantie bij radio 538! ![]()
Kaartjes voor meerdere concerten bij de radio
Waar ben je naartoe gegaan?
Griekenland! Als ze je belden draaiden zij aan een rad en die bepaalde het land. Daarna krijg je een voucher van een maatschappij en kan je daar boeken.
Nou gelukkig maar dat het niet op Luxemburg uitkwam
Haha ja er zat o.a. ook Zweden bij geloof ik en Curaçao. Maar ik was met alles blij geweest!
Ik heb begin deze maand een hotelovernachting gewonnen! Ik was helemaal vergeten dat ik mee had gedaan, dus compleet verbaasd toen ik gebeld werd. Was een leuk begin van het nieuwe jaar.
Ik heb een keer een stijltang bij de Fancy gewonnen. En een bungyjump tijdens de Megafestatie (zijn er uberhaupt nog mensen die dit kennen?). Maar ik was 14 en durfde niet ![]()
Een trip via Lonely Planet naar Duitsland, een weekendje weg in Nederland met een bingo, een stoel van de Casa, boeken, een schort om te koken, tickets voor cabaret e.d., en ik vergeet nog wel dingen. Best vaak wat gewonnen!
Ik heb een keer een kleurwedstrijd van een supermarkt ofzoiets gewonnen, en de prijs was toen een knuffel die mij echt heeft geterroriseerd in mân nachtmerries?? Had een paar nachten achter elkaar AFSCHUWELIJKE nachtmerries over die knuffel, tot mân moeder 'm wegdeed, maar jaren later kwam 'ie nog wel eens in mân nachtmerries terug (in de leeftijd 5-10 hebben we het over)
Kan mij nu niet meer herinneren hoe die knuffel er uit ziet maar nu ik dit opschrijf ben ik als de dood dat ik er vannacht weer over droom
![]()