Stel je persoonlijke vraag #57

Een bikini van nivea door een soort spel te doen. Was nog in EGF tijd.

2 likes

Dat je het geduld had om die vragenlijst in te vullen joh

1 like

ik heb in één jaar 2 tv’s gewonnen met winacties

en dat jaar had ik zelf net een nieuwe tv gekocht

12 likes

Wat heb je met die drie tv’s gedaan?

eentje heb ik nog, eentje weggegeven, eentje verkocht via marktplaats

4 likes

Een sjoelbak met de plaatselijke Sinterklaas-kleurwedstrijd :smiling_face_with_three_hearts: (ik was 7 ofzo)

9 likes

Eén keer gedaan, gelijk prijs haha!

1 like

Een boekenkast met de bingo op de camping. Waren mijn ouders errrrrrug blij mee want zo mega veel plek hadden we niet meer in de auto. :joy:

4 likes

Ik heb een keer een kleurwedstrijd gewonnen bij ons in het dorp. Ik was begonnen aan de kleurplaat, maar had echt geen zin meer om hem af te maken. Toen herinnerenden m’n ouders me eraan dat ik graag mee wilde doen en ‘moest’ ik hem nog afmaken vlak voordat we weggingen om hem in te leveren en heb ik uit een soort protest alles de ‘verkeerde kleur’ gegeven. Dus bijvoorbeeld bomen met paarse bladeren, koeien met roze vlekken, een groene zon, etc. En toen won ik ook nog :joy:

En ik heb een keer een regenboog van Mo Man Tai gewonnen via insta! Zo eentje, maar dan met andere kleuren.

12 likes

Mijn leukste prijs was een jaarabonnement van de dierentuin nadat ik de schrijfwedstrijd had gewonnen. Het was echt een ultra cliché verhaal maar oke. Ik was 12 en mega trots.

4 likes

Een vakantie bij radio 538! :sunny:

21 likes

Kaartjes voor meerdere concerten bij de radio

4 likes

Waar ben je naartoe gegaan?

Griekenland! Als ze je belden draaiden zij aan een rad en die bepaalde het land. Daarna krijg je een voucher van een maatschappij en kan je daar boeken.

6 likes

Nou gelukkig maar dat het niet op Luxemburg uitkwam

2 likes

Haha ja er zat o.a. ook Zweden bij geloof ik en Curaçao. Maar ik was met alles blij geweest!

2 likes

Ik heb begin deze maand een hotelovernachting gewonnen! Ik was helemaal vergeten dat ik mee had gedaan, dus compleet verbaasd toen ik gebeld werd. Was een leuk begin van het nieuwe jaar.

5 likes

Ik heb een keer een stijltang bij de Fancy gewonnen. En een bungyjump tijdens de Megafestatie (zijn er uberhaupt nog mensen die dit kennen?). Maar ik was 14 en durfde niet :sweat_smile:

11 likes

Een trip via Lonely Planet naar Duitsland, een weekendje weg in Nederland met een bingo, een stoel van de Casa, boeken, een schort om te koken, tickets voor cabaret e.d., en ik vergeet nog wel dingen. Best vaak wat gewonnen!

1 like

Ik heb een keer een kleurwedstrijd van een supermarkt ofzoiets gewonnen, en de prijs was toen een knuffel die mij echt heeft geterroriseerd in m’n nachtmerries?? Had een paar nachten achter elkaar AFSCHUWELIJKE nachtmerries over die knuffel, tot m’n moeder 'm wegdeed, maar jaren later kwam 'ie nog wel eens in m’n nachtmerries terug (in de leeftijd 5-10 hebben we het over)

Kan mij nu niet meer herinneren hoe die knuffel er uit ziet maar nu ik dit opschrijf ben ik als de dood dat ik er vannacht weer over droom :cry: :cry: :cry:

5 likes