Stel je persoonlijke vraag #57

Nou als je weer weet hoe dat ding eruit zag, moet je het vooral hier delen

2 likes

Haha ja het was gewoon zoiets als een beer ofzo, het zag er doodnormaal uit maar het was bezeten i guess??? Echt een heel moordlustig wezen in mn dromen

1 like

Heb toen ik 8 was met een kleurwedstrijd van McDonalds een reis naar Disneyland Parijs gewonnen voor 4 personen met 2 overnachtingen in zo’n hotel van het park.

Dat was wel heel magisch! 🫠

32 likes

Een designstoel met een stoelendans op de woonbeurs haha.

9 likes

150 gulden shop tegoed bij de hans textiel met een kleurwedstrijd. Een gameboy bij videoland. Kaartje voor Lowlands met een fotowedstrijd in de Oor.

3 likes

Je wint de bingo en mag je cadeau uitkiezen, wat kies je?

• Sony Erikson telefoon
  • Mega Winnie de Poeh-knuffel
  • Half jaar gratis hondenbrokjes
  • Koffertje
  • Theedozen
  • Sokken
  • Takkenschaar
  • Bikini
  • Sjoelbak
  • Boekenkast
  • Regenboog van Mo Man Tai
  • Bungyjump
  • Een stoel van de Casa
  • Boeken
  • Schort om te koken
  • Knuffel (eng)

0 stemmers

En nu de deluxe editie, wat kies je

• 250 euro
  • iPad
  • TV
  • Cabarettickets
  • Hotelovernachting
  • Vakantie Griekenland
  • Jaarabonnement van de dierentuin
  • Concertkaartje
  • Stijltang
  • Een trip via Lonely Planet naar Duitsland
  • Weekendje weg
  • Reis naar Disney met overnachtingen
  • Designstoel
  • 150 shoptegoed Hans Textiel
  • Gameboy
  • Lowlandskaartje
  • Panasonic broodbakmachine

0 stemmers

10 likes

Knuffel (eng)
:joy:

11 likes

Een gesigneerde cd van Ali B via een bel-en-win-actie van de Fancy. Wist toen nog niet dat dat per keer geld kostte dus had stiekem heel vaak gebeld en mijn zusje de schuld gegeven van de hoge rekening maar toen kwam het bewijs dus op mijn naam binnen via de post :sob:

19 likes

Wat voor soort winactie zou jij winnen?:

• Stoelendans
  • Raad de ringtone
  • Kleurwedstrijd
  • clichĆ© verhaal schrijven

0 stemmers

Ja de saaie mogelijkheden heb ik weggelaten

Een band waar ik heel veel naar luisterde had ooit op facebook een ā€˜caption this’ gepost om een aquarel die ƩƩn van hen had gemaakt te winnen. De foto was een ander bandlid naast een prullenbak op een klif, mijn caption was ā€˜hey MTV, welcome to my crib’ en nu heb ik dat ding nog steeds aan mijn muur :pleading_face: mijn zusje en ik mochten ook op de gastenlijst naar hun concert in Nederland, dat was ook sick.

Het is eigenlijk helemaal niet zo heel mooi maar wel een goede reminder voor mezelf dat ik soms dus wel echt grappig ben

19 likes

I’m fourteen and this is deep

3 likes

Dat schilderij waren ook allemaal golven met de tekst van (toen) hun bekendste lied, It feels like there’s oceans between you and me…

Ultieme 2015 vibes hoor, had zo op weheartit gekund

2 likes

Ik heb een 1st Gen iPod Nano met Lays chips gewonnen. Zaten kaartjes in de zak die je dan kon registreren en toen werd ik teruggebeld en was ik te eerlijk dat ik nog geen 16 jaar was en moesten mijn ouders goedkeuring geven. Hebben ze gedaan haha.

8 likes

Ik heb onlangs een aflevering van Met het mes op tafel gewonnen. Na de kansspelbelasting bleef er ongeveer 1250 netto over :smile:

88 likes

Van Haribo ooit een mega opblaasbare kers die lijkt op dat kersensnoepje haha voor in het water

en van Nickelodeon ooit een vest en een boekje met als thema kids choice awards, was helemaal teleurgesteld dat ik niet tickets voor dat evenement had gewonnen hahahah denk niet dat ik me realiseerde dat dat helemaal niet in Nederland was

4 likes

Neee wat vet hahaha! Was je ook op chique gekleed? Heerlijk programma :grin:

2 likes

Een cadeaubon van €100 voor een toffe tattoo artiest via Sophie ousri. En een cadeaubon voor een gratis piercing bij een shop die ik al volgde. Beide via Instagram.

8 likes

Ooit een online spel van de Tina gespeeld. Beukenlaan 35, was episch toen. Won ik een dvd van de dansroutine van Keep on Trackin me en die choreo beheers ik dus tot in de puntjes.

22 likes

Dat was echt zo leuk!

12 likes

Valt mee!! Had er wel lang over nagedacht :joy: en ter plekke was er visagie en ook een beetje haarstyling en dat was echt leuk en bijzonder om mee te maken, want heb zelf meestal niks/beetje mascara en lipstick en alleen een borstel door m’n haar haha.

De afleveringen van 3 en 4 december zat ik in mocht je willen kijken haha!

12 likes