Stel je persoonlijke vraag #57

Oh ja ik heb ooit mee gedaan aan Get the Picture, hoe kon ik dat vergeten. 200 gulden gewonnen want ik ging niet naar de finale

23 likes

Hoe kun je zo’n uitgebreid verhaal vertellen en dan niet noemen om welke band het gaat? Daar ben ik dan wel benieuwd naar.

4 likes

De songtekst die geciteerd wordt geeft wel 99% indicatie van welke band het is, ken het alleen niet zelf

1 like

Jaa, vind het leuk om mee te doen. Ooit mee begonnen toen ik amper kon rondkomen als student maar toch op vakantie wilde. Mijn mooiste prijzen zijn reizen naar AustraliĆ«, Spanje, Zuid Amerika en Parijs. Maar heb ook oa een koelkast, tablet, PlayStations, vliegtickets, fietsen etc gewonnen. Doe nu alleen mee als ik er tijd voor heb en zin in heb. ā€˜Vroeger’ ging alles via facebook en webpagina’s, nu 90% via Instagram.

3 likes

Sameee hahahah

6 likes

Seafret! Ik heb wel al lang niet meer naar ze geluisterd hoor, na dit verhaal heb ik hun album van toen weer even opgezet en het was super nostalgisch. EĆ©n van hun nummers is daarna volgens mij zo’n viral tiktok liedje geworden dus daar zijn 372762 langzame reverb versies van op spotify

1 like

Ik heb de crimper wafeltang van die suus gewonnen. Die vroeger wen fashion blog had met dat rode haar.

Heb het ding nog steeds, maar het is zo lelijk in je haar. Had het wel eens gedaan naar school en kreeg zulke gare blikken en opmerkingen (terecht haha)

2 likes

Zo herkenbaar. Wij wilden dit jaar weer naar Amerika en hebben bewust de parkenpas nog aangeschaft in 2025. Maar waarschijnlijk besluiten we toch om niet te gaan. Het is zo dubbel

2 likes

Ik deed vroeger mee aan superveel wedstrijden waar je vaak een vast antwoord voor moest geven. Je had zo een website waar alle wedstrijden en goede antwoorden stonden. Dus deed gewoon mee aan 10-15 dingen per maand (had geen leven blijkbaar).

Dus heb best veel gewonnen, maar nooit echt mega prijzen. Leukste prijzen waren kaartjes naar RouƩ Verveer en kaartjes naar een hele leuke balletvoorstelling met wat humor erin.

Mijn eerste prijs was een cd van Avril Lavigne. Was niet eens fan, maar herinner me dat ik heel hard gesprongen heb van blijdschap omdat ik iets gewonnen had.

2 likes

Via de website van Ellegirl, le coq sportif sneakers. Ik was 14 ofzo haha en wel meer onzin gewonnen maar die sneakers kan ik me nog zo goed herinneren. Wit met roze en ze waren zo degelijk en lelijk he haha.

3 likes

Half het forum had toen die epilady gewonnen toch? Ondat er een linkje werd gedeeld en de eerste zoveel reacties kregen dat ding teruggestuurd. Moesten we wel een uitgebreide enquete invullen geloof ik.
Echt een martelapparaat. Bestaan die dingen nog?

Wie zit er volgens jou fout in deze zaak?

• Hans zit fout
  • Nadine zit fout
  • Niemand zit fout
  • Ze zitten beide fout

0 stemmers

1 like

Korte samenvatting ivm betaalmuur?

4 likes

Hans verkoopt zijn miljoenenpand. Nadine koopt het terwijl ze helemaal geen geld heeft. Op het moment dat ze moet betalen en er wordt gedreigd met een boete komt ze met een mailtje in de richting van ā€˜oepsie ik had me helemaal niet gerealiseerd dat ik dit niet kan betalen. Kunnen we afspreken dat ik dit als een wijze les beschouw en jullie de boete laten vallen’. Hans zegt nee en begint een rechtszaak. Nadine wint de zaak omdat er niet duidelijk genoeg was gemaakt dat ze een boete van 10% zou krijgen als ze de verkoopsom niet zou betalen.

2 likes

Ik heb niet het hele artikel gelezen maar dat laatste (10%) staat toch in elk koop contract? Als het er niet in stond dan fout van de verkoper / makelaar / etc

2 likes

Zal me niet verbazen als zij in een bodemprocedure alsnog een deel van het bedrag gaat moeten betalen. Daar hint de uitspraak van het kort geding ook al op. Ze heeft de zaak ook niet gewonnen, hij verliest het kort geding, maar vooral omdat er geen spoedeisend belang is.

10 likes

Hoe oud is Nadine?

Begin 30. En de reden dat ze dit ā€˜foutje’ maakte is volgens haar advocaat dat ze nog nooit een huis had gekocht en daardoor te naĆÆef en lichtzinnig heeft gehandeld.

2 likes

Archive gebruiken

2 likes

Een phd zegt ook niks

40 likes