Er is ook nog een kans dat ze katvanger is. Dat komt ook vaker voor dan mensen zich realiseren. Als ze de next Anna Delvey wilde zijn vind ik het niet zielig maar uit het artikel lijkt het niet om een doorgewinterde zelfverzekerde con artist te gaan
Wat betekent dit?
Edit: ohhhhmijntyfusgod ik ben dom maar minder dom dan iemand die een huis van 7 miljoen probeert te kopen
Ah oke, dat wist ik niet. Ik ga hier verder over nadenken, misschien dat dit mijn perspectief verandert.
In ieder geval interessant en leerzaam om het gesprek hier te lezen
Wat boeit jou meer?
- Wie dit gaat winnen
- WIE ZIJN DEZE MENSEN EN VOORAL NADINE
0 stemmers
Ik denk dat Nadine Roos is van op zoek naar Marlotte.
Dit is uiteraard een grap
Geloof je dit
- Ja waarom niet
- Nee is voor de aandacht
- Nee is voor spon met het hondenhotdog merk
0 stemmers
Ik heb deze in de supermarkt ook wel eens in het verkeerde schap gevonden. Maar er staat gewoon op de verpakking dat het voor honden is, inclusief hondje in het logo. Deze gast weet echt precies hoe hij viral moet gaan hoor.
Overigens vindt mijn hond deze wel het beste ooit.
Haha same here. Alle moeilijke trucs lukken met mr goodlads (betere reclame wat mij betreft)
Hmja ik vind een hondje als logo op een hotdog nou niet per se doorslaggevend. En als dit echt tussen andere hotdogs zou liggen snap ik de verwarring wel.
Logo met hond zou ik in dit geval nog denken: oh grappig van hotdog
Maar je leest toch de verpakking om te checken hoe je het moet opwarmen? Dan kom je de tekst “only for dogs” vanzelf tegen.
Hij eet ze koud
Wat goor ![]()
Anyway, ik denk dat hij heel goed weet wat hij deed.
Haha als een hond ![]()
Ja ik lees dat echt niet altijd hoor, het is een hotdog, verwarmen is geen hogere wiskunde haha. En als ik zoiets eet ben ik wss al in een zero effort bui.
Als je niet leest moet je ook niet zeiken dat het iets anders is dan je dacht ![]()
In Oostenrijk/Duitsland verkopen ze van die dunne vleessticks voor kinderen. Toen ik die voor het eerst at, dacht ik ook: nu weet ik hoe die vleessticks smaken die in Nederland alleen voor honden te koop zijn. ![]()
Of ze moeten het gewoon bij het hondenvoer leggen i.p.v. tjssen het mensen eten ![]()
Je hebt een verjaardag van een familielid op 2 uur rijden (enkele reis dus). Wat doe je erna het liefst?
- Daar blijven slapen als het mogelijk is
- Terugrijden naar huis
- Ik ga überhaupt niet, te ver voor een verjaardag
- Anders, namelijk…
0 stemmers
Hahahah @Violoncello ook hier te zien ![]()
- Jaaa
- Nee
- Boeit me niet
0 stemmers