Stel je persoonlijke vraag #57

Of ze moeten het gewoon bij het hondenvoer leggen i.p.v. tjssen het mensen eten :woman_shrugging:

16 likes

Je hebt een verjaardag van een familielid op 2 uur rijden (enkele reis dus). Wat doe je erna het liefst?

• Daar blijven slapen als het mogelijk is
  • Terugrijden naar huis
  • Ik ga überhaupt niet, te ver voor een verjaardag
  • Anders, namelijk…

0 stemmers

3 likes

Hahahah @Violoncello ook hier te zien :laughing:

Vind je dat je een :clap:t3: moet krijgen van Violoncello als je een vega(n) gerecht plaatst in het Wat eet je vanavond topic?
  • Jaaa
  • Nee
  • Boeit me niet

0 stemmers

2 likes

Vind dit in het straatje vallen dat collegas commentaar hebben op iemand haar eten. Alsin lekker gezond.
De meeste mensen vinden dat al onwijs irritant.

3 likes

Ik vind het altijd zo onlogisch om langer te blijven als iets ver rijden is.

Waarom zou ik in vredesnaam nog langer willen blijven, zodat het bezoekje me 2 dagen kost ipv 1 dag??

9 likes

Same, ik rij liever 2x2u dan dat ik ergens moet blijven slapen. Vreselijk.

19 likes

Als ik in een recept lees dat ik moet raspen, ga ik echt zuchten en heb ik zo’n zin om heel iets anders te gaan maken. Wat een kutklus en ik haal ook zo vaak vingers er aan open (nu m’n duim weer jippie)

Raspen

• Geen probleem, best leuk zelfs
  • Geen probleem maar ook niet perse leuk
  • Ja vind ik ook echt een kutklus

0 stemmers

Het Noorderlicht

• Boeit me echt heel erg veel, ben er, ga er of zou er speciaal voor op reis (gegaan/gaan)
  • Boeit me medium maar zo gister in NL is wel lachen
  • Boeit me echt geen zier

0 stemmers

Sinds zondag vind ik raspen het meeste kutte ooit, haha. Heb toen mn duim meegeraspt en dat doet zeeeeeeer

Ik ben veganist en het boeit me echt geen hol als iemand daar boos van wordt of gaat applaudisseren.

2 likes

Ja same :sob: Ik typ dit met een halftamme duim waar de pleister de hele tijd van losspringt en ik zie in m’n huid ook echt precies de hele ronde afdruk van zo’n raspstukje zitten :weary: Wat een gezeik is dat raspen

2 likes

Maar wel alleen met een goede rasp bijv die van microplane die zijn top.

7 likes

Eerst had ik zo’n rasp en dat vond ik niet lekker werken.

Maar met deze vind ik het juist wel leuk. En het is chill dat ik een vaatwasser heb, want anders had ik het minder leuk gevonden.

5 likes

Vooral is het met die onderste zo handig om hem neer te leggen, ipv te laten staan, en hem dan aan het handvat vast te houden en dan alles heel makkelijk met de zwaartekracht te raspen terwijl alles in de rasp valt! Sinds ik dat doe is het peanuts

4 likes

Doe dat vaak ook gewoon niet hoor, tenzij het niet anders kan, maar anders snij ik het gewoon heel klein.

3 likes

Heb speciaal het rasp opzetstuk voor mn kitchenaid gekocht omdat ik een graftyfushekel heb aan raspen.
Gebruik dat ding nu meerdere keren per week :heart:

7 likes

Het ergste is als het niet in het recept staat maar in de ingredientenlijst :rage: ‘3 wortels (geraspt)’. Echt zo sneaky verstopt terwijl dat dan met afstand het kutste en het meeste werk is van het hele recept.

19 likes

Lol raspen is 2 min werk waar heeft iedereen het over met kitchenaid raspen van weet ik het hoeveel euro en meest kutte ooit

7 likes

Ik heb die ook gekocht en heb mijn mac and cheese met zelfgeraspte kaas op 30 minuten klaargekregen ipv 1uur.

4 likes

Ik vind het vooral irritant dat mijn hele aanrecht er vervolgens onder zit. Of ligt dat aan mijn raps-skills.

5 likes

Ik heb die smalle microplane en deze:

En toch snijd ik meestal m’n vingers en dat duurt langer dan de pret van het eten. Gember is ook altijd ellende, zo vochtig ofzo en dan komt er niks meer doorheen dus die snijd ik liever. En het afwassen is ook kut (geen vaatwasser).

3 likes