Jullie moeten allemaal op raspcursus
balto was vroeger mijn lievelingsfilm en daardoor wil ik echt heeeel graag het noorderlicht in een sneeuwgebied zien ooit! ik ben afgelopen of de zomer daarvoor ook eens ‘s nachts naar het strand gefietst toen het hier semi te zien was om het wat beter te kunnen zien zonder lichtvervuiling.
maar ik vind natuurverschijnselen sowieso altijd vet eigenlijk
Jaaaaa ahaha precies dit had ik gisteren en kwam mijn raspfrustratie vandaan. Zó smiechtig.
Amazing nu zin om speciaal hiervoor een kitchenaid te kopen 🫶🏼🫶🏼🫶🏼
Haha wilde dit nog in ‘t impopulaire mening topic posten maar echt, boeit me niks. Leuk als je het toevallig ziet maar ik zou hier niet voor opstaan, laat staan er een hele vakantie omheen plannen 🫠
Volgens mij kwam er wel damp van af
Wow memories unlocked, ik was Balto helemaal vergeten maar dat was ook m’n lievelingsfilm! Daardoor ook het noorderlicht leren kennen.
ik wil hem al zo’n tijd weer kijken maar kan hem online alleen in het Engels vinden, echt jammer. moet er eens een van marktplaats/kringloop vandaan halen en een vcr of dvd speler ergens lenen
Maar eh jongens, het is RAPS hè.
Never forget de “snelle pompoen lasagne” uit één pan, plaat, planeet ![]()
ik drink graag een wijntje op een verjaardag/feestje dus als ik kan blijven slapen, graag! alleen als het betreffende familielid het aanbiedt hoor, ga het niet zelf vragen. en leuk dat je dan vaak na zo’n verjaardag nog ff samen blijft napraten met een borrel, beetje opruimen enzo. en als het kan de volgende dag samen (uitgebreid) ontbijten, eventueel daar in de buurt samen wat doen of even de stad in. heb hier nu helemaal zin in haha, ik hou van logeren. side note is wel dat ik het van tevoren wil weten zodat ik wel m’n toiletspullen kan meenemen, zomaar spontaan en dan de volgende dag krokant zonder skincare naar huis is niet mijn ding ![]()
Dit kan met elke keukenmachine van. Kenwood multipro go kost een paar tientjes en is mini. Is goedkoper dan het kitchenaid opzetstuk alleen al.
Ik heb ook allebei en het ligt er met net aan wat er gerapst moet worden.
Oh wat een fijne tip! Was sws niet van plan echt een kitchenaid te kopen hahahaha en zit eigenlijk ook niet te wachten op nóg weer een apparaat erbij in de keuken maar heb m’n duim wel echt flink geraakt gisteren, het bloed bleef er vandaag nog uitgutsen toen ik het per ongeluk zacht tegen iets aanstootte, dus zelf raspen ga ik me voorlopig echt niet meer aan wagen. Gaat op de wishlist!
Ik heb een rasp op mn keukenapparaat, maar een citroen raspen (waarbij ik topje van mn duim verminkt heb) gaat dan niet.
Ik hoor het al, ga gewoon nooit meer raspen
Ik gebruik nu standaard deze, als je geen 10 citroenen hoeft te doen.
Heb jij je EHBO doos/pakket op orde?
- Ja ben helemaal ready
- Denk ik?
- Mwah ik heb een paar dingen
- Echt geen idee, wss alles over datum
- Ik heb niks
0 stemmers
Zie net een product verlopen in 2008 in de mijne ![]()