Ligt eraan wie er liggen
Gewoon randoms
haha dat zou wel echt typische forumcontext zijn ‘ja trouwens de 5 mensen waren wel trump, nethanyahu, putin, kim jong-un en bolsonaro’
Mannen of vrouwen maakt wel verschil. Bij een man ga ik er toch sneller vanuit dat hij het er zelf naar gemaakt heeft dat hij daar ligt.
waarom kiezen de mensen die niets zouden doen daarvoor?
hahahaha
- 5 mannen laten dood gaan
- spoor overschakelen naar 1 vrouw
0 stemmers
Dan is het niet mijn schuld, in mijn hoofd ten minste. Bij die andere ben ik degene die iemand ter dood brengt eigenlijk. Bij die andere is het meer oh sorry wat lullig, maar niet mijn schuld.
onbeschaamd unaniem misandrisch ![]()
iedereen die vrouw kiest is pick me besluit ik bij dezen
Je bent alleen en neemt een taxi. Waar ga je zitten?
- Voorin
- Achterin
0 stemmers
Op mijn werk zijn vrij veel mensen die dan regelmatig zeggen dat ze niet goed tegen te veel prikkels kunnen, maar vervolgens niet zeggen wat dit dan betekent voor hun werk of hoe collega’s er rekening mee kunnen houden. En daar word ik echt woest van haha. Want ik wil echt rekening met mensen houden, maar de een kan niet tegen vergaderingen met meer dan 5 mensen in een ruimte dus die sluit dan online aan en de ander vindt dat niet erg maar kan dan weer niet in een kantoortuin zitten en weer ander werkt op random dagen opeens thuis omdat de prikkels de laatste weken te veel zijn. En al die dingen gaan soms ook helemaal niet samen dus dan kan je niet met iedereen rekening houden + ze geven het niet aan wat ze dan wel nodig hebben en nemen daar zelf dus geen initiatief in. Het enige wat ze doen is altijd achteraf zeggen dat iets te veel prikkels waren en dan beetje zo half grappend verwijtend. Echt gekmakend haha want je doet het werkelijk nooit goed. Ik wil gewoon of een handboek per persoon of een manager die grenzen stelt maar helaas is allebei niet aan de orde
Een taxi ansich vind ik al ongemakkelijk, helemaal als je dan voorin zit. Dan moet je helemaal een gesprek voeren, nee bedankt laat mij maar lekker achterin zitten naar buiten kijken.
Ik ben zo benieuwd waar je werkt nu? Hoe deal je met deze mensen. Zou echt woest zijn als ik de hele tijd door de hel die hybride teams heet zou moeten omdat mijn collega prikkelgevoelig is.
dit klinken echt als van die mensen die vinden dat de wereld zich aan hen moet aanpassen in plaats van zij aan de situatie. maar die vibe krijg ik al snel van het woord prikkels
oke hierna ben ik wel weer klaar met dit topic spammen voor vandaag MAAR in old skool taxidiensten die je belt ga/ging ik nog wel eens voorin zitten maar in ubers vaak niet want dat vinden veel duidelijk al niet chill en ik vind het ook een heel irritante ontwikkeling dat die mensen echt geen taxichauffeurhart hebben en soms zooo kk chag reageren en duidelijk niet even smalltalk willen hebben. (niet in elke uber hoor en heb in ubers soms juist ook hele bijzondere (fijne) gesprekken maar wel significant minder sociale chauffeurs dan bij taxicentrales.)
maar taxichauffeur is een vak en het is niet alleen auto rijden
en dan ook de stad niet kennen en een hele domme route rijden via de navigatie. geef mij maar een taximan of vrouw in hart en nieren die met me kletst, me een goed sterk taxiverhaal vertelt, en zonder navigatiesysteem een route in zn hoofd berekent met sluipweggetjes.
Om meerdere redenen. Vooral omdat het heel slecht en schadelijk is lichamelijk, en vanwege hoe schadelijk de effecten zijn in combinatie met hoe maatschappelijk geaccepteerd het is. Met effecten bedoel ik wat het met mensen doet (grenzen vervagen, filter verdwijnt, etc) en in combinatie met hoe maatschappelijk geaccepteerd het is, zorgt dat volgens mij voor een hoop ellende (allerlei soorten van geweld bijvoorbeeld, en dan zowel van toepassing op daders met vervaagde grenzen als slachtoffers die extra kwetsbaar worden door alcoholgebruik).
Ik kan het absoluut niet goed en duidelijk verwoorden volgens mij (ligt aan mij op dit moment) maar wellicht maak ik mijn punt toch een beetje duidelijk.
Werk bij een gemeente haha. En ergens is het dus wat dit soort dingen betreft vrij inclusief, maar het gaat wel echt steeds verder en er is een flink deel dat denkt/vindt dat de werkomgeving en collega’s helemaal moeten worden aangepast aan de eigen labels, stoornissen of TikTok diagnoses. Maar dat gaat gewoon niet haha want iedereen denkt daarin alleen maar aan zichzelf. Disclaimer hopelijk overbodig maar: het gaat me om de schaal ervan en hoeveel gevolgen het heeft voor samenwerken en natuurlijk niet om het feit dat het heel fijn is dat er werkgevers zijn die het belangrijk vinden dat er meer rekening wordt gehouden met elkaar/inclusiever willen zijn
HSP is gewoon aanstellerij en aandachtszoekerij
Maar vooral omdat ik echt goed wagenziek ben altijd
Je doet ze over het algemeen ook minder een plezier door voorin te zitten haha.