Als je het niet erbij had gezet, was dit toch net een foto van een vrouw die net bevallen is
Vreemd, sorry hoor
Ik koop alleen wel eens wortel julienne voor carrot cake, ainât nobody got time for that
Dit gaat toch gewoon om huid op huid contact met een pasgeboren kind en zijn/haar moeder voor hechting en binding. Even los van de rest van het verhaal. Is niet als fake bevalling bedoeld
Wat grappig, ik zie nu pas dat deze clip in/bij het Groninger Museum is opgenomen haha
Kom jij in je privéleven eerder voor vrouwen op dan voor mannen?
- Ja zeker
- Daar sta ik neutraal in
- Nee ik zou juist eerder voor de man opkomen
0 stemmers
En op je werk? Als het om een strijd tussen een man en een vrouw gaat die werkinhoudelijk is
- Kom ik eerder voor de vrouw op
- Dan bekijk ik het puur zakelijk
- Kom ik eerder voor de man op
0 stemmers
Op mn werk wel puur zakelijk, er zijn meerdere vollidioten m/v maar de ergste toch wel mannen
Ja op de dagen dat ik echt geen zin heb om te koken. Dan eten we bijvoorbeeld aardappelgratin met broccoli en een vega burger. Of gebakken aardappels, maar das best veel werk. Maar sowieso no shame in my agv game.
Op mijn werk zeker, we hebben maar 13 % vrouwen in deze tak van de organisatie. Vrouwen worden hier ondergesneeuwd door de mannen, ook als ze goede ideeen hebben.
Bij mij op werk hebben we precies 1 man dus opkomen voor de vrouw in de discussie is daar eigenlijk nooit van toepassing
Ik ben de naam al vergeten voordat iemand klaar is met het uitspreken vaak. En die blinde paniek als ik zie dat er iemand op ons af komt lopen en ik dan snel aan mân vriend moet vragen of ik die persoon al eerder heb ontmoet etc. en hij dan zo traag als stront als een blinde om zich heen kijkt.
Hij is daarentegen extreem goed daarin, zelfs inclusief achtergrondinfo. Ik onthoud het (vooral gezicht) alleen bij opvallende mensen.
Mooie showcase van middelmatig talent ![]()
Ja ik werk in de IT dus ook echt een mannen bolwerk. Deze poll is ontstaan doordat er (licht) gedonder is omdat een vrouw een grote bek heeft gegeven tegen een mannelijke collega en ik denk alleen maar ja good for herđ
Terwijl het constant andersom gebeurd
toonverwijt?
ik heb echt een mening over hollywoodsterren die draagmoeders betalen om hun babyâs te baren omdat ze hun figuur niet willen verpesten.
Meghan had vast gehoord dat ze geen ozempic meer mocht gebruiken als ze zelf zwanger werd
Ja ik probeer niet te oordelen omdat ik niet alle details ken, maar die foto alsof ze zelf was bevallen is wel echt bizar.
Vraagje, iemand in onze straat heeft het door allerlei omstandigheden financieel moeilijk. We zijn hem een keer tegen gekomen toen hij statiegeldflessen in prullenbakken aan het zoeken was.
Ik heb een hele zak vol statiegeldflessen. Ik kan ze zelf inwisselen maar hij mag ze ook hebben. Is het denigrerend om deze aan hem te geven of is dat juist aardig? Moet ik ze zelf inleveren en het bonnetje geven? Gewoon geld geven is ook raar.
- Flessen aan hem geven
- Flessen niet aan hem geven
- Bonnetje aan hem geven
- Niets doen
0 stemmers
Ik zou eens een gesprekje aan knopen en vragen of je iets voor hem kan betekenen.
We hebben hem geholpen toen het niet goed met hem ging en sindsdien probeert hij juist dingen voor ons te doen (wat natuurlijk totaal niet nodig is) dus ik denk dat hij sowieso alles afhoudt. Maar kan het natuurlijk altijd vragen
Kan je de zak niet gewoon bij zijn huis neerleggen of het bonnetje door de brievenbus? Ik kan me ook wel voorstellen dat iemand anders zegt nee ben je gek het is niet nodig als de buurvrouw aan de deur staat met de vraag of je ze wil hebben omdat ze je in de prullenbakken heeft zien grabbelen