Stel je persoonlijke vraag #57

Haha Ik heb de poll niet eens kunnen beantwoorden omdat ik dacht huh is dit niet gewoon een feit ofzo?

4 likes

ME werd heel lang niet als ziekte gezien en als iets psychisch. Volgens mij zijn er nog steeds dokters die dat niet volledig erkennen.

En chronisch vermoeidheidssyndroom is weer iets anders wat volgens mij meer een verzamel term is voor klachten die niet op een andere manier verklaard kunnen worden.

Niet iedereen met chronische vermoeidheidssyndroom heeft ME.

5 likes

Is dit een rare manier om te poseren met een baby die je niet zelf gedragen en gebaard hebt, maar hebt laten groeien in de baarmoeder van een financieel afhankelijke vrouw?

• Nee is normaal
  • Ja is kapot raar

0 stemmers

Is dit Kelly Osbourne?

• Mogelijk wel
  • Denk van niet

0 stemmers

3 likes

Naar aanleiding van een ander topic…

Hoe zouden jullie reageren als je partner spontaan met twee bosjes rozen komt aanzetten, als cadeautje. Zitten blijkbaar verpakt in plastic. Verder geen andere context. Alleen twee keuzes mogelijk voor je reactie.

• Ik vind het lief
  • Ik vind het verschrikkelijk

0 stemmers

2 likes

Ik ben sowieso niet zo’n fan van bloemen in een vaasje. Gifstengels die langzaam voor je ogen staan te sterven.

15 likes

@Violoncello wat voor jou, deze vibe?

11 likes

Mijn man is niet van de spontane cadeautjes dus als ie dan een keer een reep chocolade voor mij meeneemt want hij was toch bij de winkel vind ik dat juist heel lief

14 likes

Maar je krijgt geen chocolade! Het zijn twee bosjes rozen.

1 like

Ja dat snap ik maar het hele concept ik zag dit ik moest aan je denken dus kijk eens lieverd vind ik gewoon lief

8 likes

Ik denk hier eigenlijk ook zo over. Ik vind bloemen zo zonde als cadeau en slecht voor het milieu. Maar zou toch mijn best doen een beetje enthousiast te reageren omdat ik het wel lief vind dat hij als verrassing iets voor me mee neemt. Mocht hij vaker zulke spontane cadeaus meenemen dan zou ik wel duidelijk maken dat ik chocola meer waardeer.

3 likes

Kook/eet jij weleens groente die je niet zo lekker vind, maar je vind dat je weer eens moet variëren in je groente?

• Ja dat doe ik
  • Zelden
  • Nee, ik kook alleen wat ik echt lekker vind
  • Ik eet al 1000 soorten groenten dus niet van toepassing

0 stemmers

1 like

Ja maar ik vind 9/10 groenten niet perse heel lekker dus als ik dat niet zou doen dan zou ik nagenoeg geen groenten eten.

1 like

ja wie snijdt boerenkool???

5 likes

Ja die gesneden groenten uit het diepvriesvak van AH zijn echt top voor luilakken zoals ik

7 likes

Ohja heel fair!

1 like

Ik! Maar ik eet geen boerenkoolstamppot dus ik eet het eigenlijk alleen grof gesneden in bepaalde gerechten.

1 like

Ik! Ik ben echt een boerenkoolsnob, in zo’n voorgesneden zak zitten vaak delen van die harde middenstengels meegesneden en dat vind ik niet lekker dus ik koop altijd losse bladeren

5 likes

Sorry betere versie:

Koop jij groente mixen die voorgesneden zijn? Dus Chinees, provinciaals etc etc

• Ja altijd
  • Ja vaak
  • Ja soms
  • Nooit

0 stemmers

En andere groentes gesneden buiten boerenkool of anderen dingen die IEDEREEN gesneden koopt?

• Ja altijd
  • Ja vaak
  • Ja soms
  • Nee nooit

0 stemmers

2 likes
  • Het is trouwens Provençaals en niet provinciaals jij ontzettende sukkel

0 stemmers

Haha provinciaalse groente van buiten de ring

35 likes