Stel je persoonlijke vraag #57

Ken je dit lied nog?

• Ja, dit zingen we gewoon (deels) nog mee hoor
  • Ja, ergens vaag
  • Nee

0 stemmers

1 like

Oooh Do, ik hou zo van haar stem. En Ruth Jacott :heart_eyes: oh en Antony :cry:Brainpower! replay! Wat een iconen bij elkaar zeg deze clip.

Ik kan me de clip en de bewegingen van de zangers beter herinneren dan de tekst.

9 likes

ik dacht eerst van niet tot de rap erin kwam haha

6 likes

Mag ik een prijs omdat ik zelfs Maud van Idols seizoen 2 herkende?

34 likes

Holy shit ik herkende zelfs Men2B van Popstars: the rivals

I’m bigger than that :notes:

19 likes

in groep 7 moesten we dit zingen als optreden om met school geld in te zamelen voor giro 555, en ik moest het eerste stukje van karin bloemen zingen :sob:

4 likes

Ik weet gewoon nog dat hier een Eshan en een Anno (?!) en een Nils in zaten.

7 likes

Ik heb dit lied soms ineens random in m’n hoofd :sweat_smile:

Ken je dit lied nog?

• Ja, kan het (deels) meezingen
  • Ja, vaag
  • Nee…

0 stemmers

1 like

Ik kan echt huilen om dit soort dingen hĆØ, zeker als ze dan allemaal zo samen zingen. :sob:

6 likes

Ben jij beter in namen onthouden of juist gezichten?

• Naam
  • Gezicht
  • Beide
  • Ik onthoud dat allemaal niet

0 stemmers

3 likes

Whaha ik had juist het hele rapgedeelte uit mn hoofd verbannen blijkbaar :sob:

3 likes

Spitskool in een zak, want krijg een hele kool niet op en het is irritant snijden!!!

1 like

en raffish!! love deze

17 likes

Als je het niet erbij had gezet, was dit toch net een foto van een vrouw die net bevallen is
Vreemd, sorry hoor

2 likes

Ik koop alleen wel eens wortel julienne voor carrot cake, ain’t nobody got time for that

6 likes

Dit gaat toch gewoon om huid op huid contact met een pasgeboren kind en zijn/haar moeder voor hechting en binding. Even los van de rest van het verhaal. Is niet als fake bevalling bedoeld

73 likes

Wat grappig, ik zie nu pas dat deze clip in/bij het Groninger Museum is opgenomen haha

3 likes

Kom jij in je privƩleven eerder voor vrouwen op dan voor mannen?

• Ja zeker
  • Daar sta ik neutraal in
  • Nee ik zou juist eerder voor de man opkomen

0 stemmers

En op je werk? Als het om een strijd tussen een man en een vrouw gaat die werkinhoudelijk is

• Kom ik eerder voor de vrouw op
  • Dan bekijk ik het puur zakelijk
  • Kom ik eerder voor de man op

0 stemmers

1 like

Op mn werk wel puur zakelijk, er zijn meerdere vollidioten m/v maar de ergste toch wel mannen

3 likes

Ja op de dagen dat ik echt geen zin heb om te koken. Dan eten we bijvoorbeeld aardappelgratin met broccoli en een vega burger. Of gebakken aardappels, maar das best veel werk. Maar sowieso no shame in my agv game.

5 likes