Ken je dit lied nog?
- Ja, dit zingen we gewoon (deels) nog mee hoor
- Ja, ergens vaag
- Nee
0 stemmers
Oooh Do, ik hou zo van haar stem. En Ruth Jacott
oh en Antony
Brainpower! replay! Wat een iconen bij elkaar zeg deze clip.
Ik kan me de clip en de bewegingen van de zangers beter herinneren dan de tekst.
ik dacht eerst van niet tot de rap erin kwam haha
Mag ik een prijs omdat ik zelfs Maud van Idols seizoen 2 herkende?
Holy shit ik herkende zelfs Men2B van Popstars: the rivals
Iām bigger than that ![]()
in groep 7 moesten we dit zingen als optreden om met school geld in te zamelen voor giro 555, en ik moest het eerste stukje van karin bloemen zingen ![]()
Ik weet gewoon nog dat hier een Eshan en een Anno (?!) en een Nils in zaten.
Ik heb dit lied soms ineens random in mān hoofd ![]()
Ken je dit lied nog?
0 stemmers
Ik kan echt huilen om dit soort dingen hĆØ, zeker als ze dan allemaal zo samen zingen. ![]()
Ben jij beter in namen onthouden of juist gezichten?
0 stemmers
Whaha ik had juist het hele rapgedeelte uit mn hoofd verbannen blijkbaar ![]()
Spitskool in een zak, want krijg een hele kool niet op en het is irritant snijden!!!
Als je het niet erbij had gezet, was dit toch net een foto van een vrouw die net bevallen is
Vreemd, sorry hoor
Ik koop alleen wel eens wortel julienne voor carrot cake, aināt nobody got time for that
Dit gaat toch gewoon om huid op huid contact met een pasgeboren kind en zijn/haar moeder voor hechting en binding. Even los van de rest van het verhaal. Is niet als fake bevalling bedoeld
Wat grappig, ik zie nu pas dat deze clip in/bij het Groninger Museum is opgenomen haha
Kom jij in je privƩleven eerder voor vrouwen op dan voor mannen?
0 stemmers
En op je werk? Als het om een strijd tussen een man en een vrouw gaat die werkinhoudelijk is
0 stemmers
Op mn werk wel puur zakelijk, er zijn meerdere vollidioten m/v maar de ergste toch wel mannen
Ja op de dagen dat ik echt geen zin heb om te koken. Dan eten we bijvoorbeeld aardappelgratin met broccoli en een vega burger. Of gebakken aardappels, maar das best veel werk. Maar sowieso no shame in my agv game.