Stel je persoonlijke vraag #57

Gewoon koude boter in blokjes is toch standaard bij scones.

Dus je vindt zelf dat dit niet bestaat? Of waarom plaats je zo’n poll?

4 likes

Ik heb ook een buurman in de flat die elke ochtend heel vroeg een rondje loopt om prullenbakken te checken; ik kom hem vaak tegen als ik met de hond ga lopen. Hij heeft ook van zijn berging een soort blikjessorteerplaats gemaakt, dat heb ik een keer gezien toen die open stond en hij bezig was.

Wat ik nu doe is 's ochtends vroeg bij het uitlaten een doorzichtig pedaalemmerzakje met statiegeldflessen meenemen en die vlak voor de flat bij de vuilcontainers neerleggen :sweat_smile:

Beetje omslachtig maar hij spreekt geen Nederlands of Engels (heb al paar keer geprobeerd een praatje aan te knopen) en ik denk dat het echt heel awkward zou worden als ik hem woordeloos een zak flessen in de hand zou duwen. De zak is altijd weg als ik terugkom van mijn rondje; misschien niet altijd door de buurman, maar anders mag iemand anders die er behoefte aan heeft hem ook hebben van mij. Ik heb een hekel aan het inleveren van statiegeld dus voor mij is het een win-win.

12 likes

Welke Meghan

2 likes

Ik gok Trainor aangezien die op die foto staat.

Oh ik dacht dat het Kelly Osbourne was :smile:

3 likes

ze krijgen allemaal hetzelfde hoofd, ik snap het wel haha. Ik was deze foto al tegengekomen op Reddit omdat ze deze baby “Mikey Moon” heeft genoemd waar heel veel mensen over vielen

1 like

Eerst met hem in gesprek gaan en vragen of je hem ergens mee kan helpen. Misschien een warme maaltijd aanbieden elke week, misschien statiegeldflessen geven, misschien is er wel iets anders waar hij hulp bij wil? Bonnetje zou ik niet doen want de bonnetjes zijn niet onbeperkt in te wisselen, volgens mij zelfs vaak alleen op de dag van inleveren zelf.

2 likes

Ja ik vind het echt zo’n glijdende schaal naar allemaal andere onetische maakbaarheid. In de VS is het ook “normaal” dat je met IVF kunt kiezen welk geslacht je wilt toch? Echt vreemd ook dat dat dan juist in de VS allemaal relatief normaal is (in rijkere kringen neem ik aan)

8 likes

Herken jij wie dit is?

• Ja
  • Nee

0 stemmers

Het is

Samenvatting

Maan

4 likes

Ik heb met google image gekeken, en ik ken haar sowieso alleen van horen zeggen, zou haar ook op andere foto’s nooit herkend hebben, dus mijn nee is wellicht niet heel relevant :sweat_smile:

4 likes

Ha ik ging kijken met Google Lens en die had ook met haar normale gezicht niet herkend

3 likes

Ik vind het net een puber die in haar gothic era zit.

7 likes

Wat is het grootste leeftijdsverschil geweest tussen jou en een man waarmee je een relatie mee hebt (gehad)?

• 2 jaar
  • 4 jaar
  • 6 jaar
  • 8 jaar
  • 10 jaar
  • 15 jaar
  • 20 jaar
  • 25 jaar
  • Nog meer

0 stemmers

En het grootste leeftijdsverschil tussen jou en een man waarmee je “iets” hebt gedaan? “Iets” als in vul zelf in; ONS, alleen zoenen, etc.

• 2 jaar
  • 4 jaar
  • 6 jaar
  • 8 jaar
  • 10 jaar
  • 15 jaar
  • 20 jaar
  • 25 jaar
  • Nog meer

0 stemmers

Is je antwoord op poll 1 en 2 redelijk hetzelfde of zit daar een groot verschil in?

• Precies hetzelfde
  • Redelijk hetzelfde, scheelt een paar jaar
  • Groot verschil

0 stemmers

1 like

Groot verschil, door seksueel geweld. Ben er goed over heen dus kan er goed over praten. Maar leeftijdsverschil was destijds 35 jaar

10 likes

Een syndroom is gewoon een verzameling symptomen/kenmerken die vaak samen worden vastgesteld, dus “bestaat niet” is zoals zeggen dat de lucht groen is.

5 likes

Wow ik dacht lady gaga

1 like

Toen ik 19 was had ik een scharrel die een collega was en hij was 30 :no_good_woman::nauseated_face: vond ik zelf toen geen probleem maar nu denk ik wtf gast goorlap.

4 likes

Toen ik 15 was heb ik een paar keer seks gehad met een man van 23! Nooit spijt van gehad overigens

2 likes

Ik was net 18 toen ik zoende met een 28 jarige, echt smerig als ik daar nu aan terugdenk. Ben inmiddels zelf die leeftijd voorbij en heb me rond die leeftijd echt nooit ook maar enigszins aangetrokken gevoeld tot een tiener. Goorlap.

7 likes