Stel je persoonlijke vraag #57

Dan maar een andere vraag, voor de afwisseling.

Je bent jarig en je moet een cadeau kiezen. Wat wordt het?

• Een fysiek voorwerp, bijvoorbeeld boeken, kaarsen, etc.
  • Een tegoedbon
  • Een activiteit met de cadeaugever
  • Een activiteit (alleen of met iemand naar keuze)

0 stemmers

3 likes

Een tegoedbon, maar wel voor hele specifieke winkels, geen bon van bol ofzo.

2 likes

Ja duh? Dat is net alsof je verwacht dat elektriciteitsleverancier ook binnen je elektrische installatie gaat voorzien.

Nou dit. En het is ook gewoon al een probleem in jaren 90 bouw, dus het is niet dat het ze opeens allemaal overkomt. Maar ik vind sowieso dat er hier nu een beetje wordt gedaan alsof kpn en ziggo liefdadigheidsinstellingen zijn die hun best doen hun hoofd boven water te houden.

2 likes

M’n schoonfamilie woont op een ander continent helaas, ik heb ze wel eens via FaceTime elkaar laten zien maar ze spreken ook geen gemeenschappelijke taal dus dat was een beetje onhandig met vertalen etc.

Een activiteit die ook echt waargemaakt gaat worden, van kijk hier heb je concertkaartjes, een lezing van je lievelings auteur of een reservering voor een restaurant ofzo. Niet van die ik had eigenlijk geen cadeau dus ik neem je een keer (lees nooit) uit eten haha

6 likes

Haha dit doet me denken aan dit lied van Yentl en de Boer

3 likes

Vroeger wel :older_woman:t3:

2 likes

Hoe kun je gaan zitten zonder je knieƫn te gebruiken?

7 likes

Moest hier ook even over nadenken maar ik denk dat bedoeld wordt zonder eerst op je knieƫn (of op 1 knie) te zitten op de grond, voor je op je billen kunt gaan zitten.

4 likes

Nee ik snap hem nu. Ik dacht vooral: je zult toch je knieĆ«n moeten buigenšŸ˜‚

10 likes

Oh ik ben op een leeftijd dat ik dat niet meer durf

2 likes

je had er niet bij gezegd dat je je benen moet kruisen! dat maakt het een stuk lastiger haha

2 likes

Mijn moeder stond in een kledingwinkel, mijn schoonmoeder komt binnen.
Mijn schoonmoeder zegt tegen mijn moeder ā€œah wie we hier hebben! Hoe gaat het met jou?ā€
Mijn moeder zegt ā€œsorry maar wie ben jij? Ik ken je niet?ā€
Wij waren toen al 14 jaar samen.
Nu we onze dochter hebben zien ze elkaar wel vaker.

10 likes

oh ik vind dat wel veel verschil maken dus je zal toch wel andere spieren gebruiken ofzo? het lukt alsnog wel maar somehow is het met benen over elkaar toch lastiger

2 likes

Oh voor mij is rechtstaan met gekruiste benen juist veel gemakkelijker? Heeft mss met de stand van je knieƫn te maken? Gaan zitten gaat beide gewoon.

1 like

Bovenbenen tegen elkaar, voeten naar buiten en hup

3 likes

wat grappig! ik vind het veel makkelijker om op te staan met mijn voeten plat op de grond en uit elkaar als een soort omgekeerde squat, dat kost me 0 moeite

4 likes

Ik zet mijn voeten breed, tegen de buitenkant van mijn billen aan. Knielen wat naar binnen draaien en dan in die beweging ook omhoog. Ziet er niet charmant uit haha maar het werkt wel!

Ik dacht dat ik het niet kon, maar zo lukt het idd!

3 likes