Heb jij dit net geprobeerd voor je de poll invulde?
- Ja
- Nee
0 stemmers
Heb jij dit net geprobeerd voor je de poll invulde?
0 stemmers
Nee, ik oefen dit regelmatig, haha. Ben er bijna weer om zonder momentum op te staan!!
0 stemmers
Wat een onduidelijk artikel, ze âmoetâ helemaal niks?
Die Reesema is trouwens wel de laatste die over iemands lichaamshouding mag oordelen hahaha.
Sander is een pestkop. Wat je mening over Caroline ook is.
In de podcast van Dijkhoff en Segers mocht Sander (een vooraf opgenomen) een vraag stellen aan Caroline. De vraag was rustig en netjes gesteld, en hij vroeg waarom de partij nu naar extreem rechts neigt. Ze weigerde en speelde slachtoffer, ze vond het zo erg hoe ze als extreem-rechts wordt beschilderd. Kansloze vrouw.
Tijdens afleveringen met Jaap kan hij soms te plat zijn, maar liever 10 Sanders dan 1 Jack van Gelder, Victor Vlam, Raymond Mens oid.
Tuurlijk wekt de manier waarop zij incasseert geen sympathie op
Ik zie Sander alleen in snippets en columns langskomen,
Maar 9 van de 10 keer heeft hij het over âdomrechtsâ en dat is pesterig en niet constructief.
Hij heeft het dan over beweringen/beweegredenen die niet gebaseerd zijn op feiten, maar op onwaarheden. Domrechts is misschien lomp maar hoe zou jij feitenvrije politieke meningen dan omschrijven? Met een fluwelen handschoen komen we ook niet ver vrees ik. Ik zie meestal ook veel sterkte onderbouwing bij Sander. De extreemrechtse feitenvrije retoriek is gewoon gevaarlijk he.
Citaat Alles problematisch vinden wat links is, gaat dus zo ver dat ze volgens mij ook haar linkerbeen niet meer kan gebruiken.â
Vind dit erg gemeen van mijzelf maar ik moest hier wel om lachen.
Hij legt het vaak uit als âje van de domme houdenâ en ja dan ben ik wel eens dat ze domrechts is.
Geef het niet graag toe, maar ben het toch wel vaak met hem eens ![]()
Sander is volgens mij ook juist behoorlijk naar links opgeschoven de afgelopen jaren. Vind zijn columns in de Volkskrant altijd wel goed.
Caroline - â hihi Nelson Mandela sterft op 5 december hihahoâ - ook, dus ze heeft een gezellie evenknie gevonden. Echt to hell met deze generatie uiterst rechtse politici die dag in dag uit uithalen, terwijl ze het land slopen en dan gaan janken als iemand lacht omdat ze manken. Ze verdient hetđ«
Hij gebruikt ook domlinks.
Accepteer je wel eens aarzelend? Bijvoorbeeld dat als je iemand om hulp vraagt en diegene zegt ja dat je daarna nog gaat zeggen âalleen als het niet teveel moeite is hoorâ oid
0 stemmers
Als je het doet, waarom doe je dat dan?
0 stemmers
Afhankelijk van de situatie vraag ik weleens of iemand het zeker weet. Aarzelend is het wellicht niet. Het is meer om te checken of het echt concreet kan worden. Dus even de boel afstemmen.
Ik vraag zelden hulp dus die enkele keer vraag ik gewoon âkun je dit en dit voor mij doenâ Ik ga er van uit dat als mensen niet kunnen ze dat gewoon zeggen
Ik zeg het vooral bij dingen die ik ook wel alleen/anders opgelost krijg. Meen het dus ook.
Ik vraag het alleen nog een keer bij een aantal mensen waarvan ik weet dat ze het soms moeilijk vinden hun grenzen te bewaken