Stel je persoonlijke vraag #57

Ben jij tevreden over je servies?
Bestek/glazen, noem maar op. Ik heb van alles en nogwat en bijna alles is gekleurd (op 20 saaie letterlijk ikea beige dinerborden na). En ik vind het nu heel leuk! Dat bij elkaar passen of alles in dezelfde kleur vind ik nogal kut. Doet me aan mn grootmoeder denken.

• Ja ik ben er tevreden over en heb alles in dezelfde kleur
  • Ja ik ben tevreden en ik heb vrij kleurrijk servies
  • Nee niet tevreden

0 stemmers

Vind het ook zo typisch dat duur porselein en kristallen servies ineens deze kerst op tafel kwam bij familie. Ik weet zeker dat dat van mn oma was. Mn tante gaf wel toe, ja dat heb ik gekregen.

1 like

Ik heb de le creuset rainbow collectie dus kleurrijker kan bijna niet

13 likes

Het is zo hilarisch hoe makkelijk extreemrechtse spreekbuizen altijd in de slachtofferrol kruipen als er een onvertogen woord valt vanuit links, terwijl ze zelf de hele dag met hagel onwelgevallige opmerkingen lopen te schieten. Echt ik kan hier 0,0 sympathie voor hebben

11 likes

Totaal niet tevreden, servies past helemaal niet bij wat ik leuk vind. Alleen is mn servies nog te goed en vind ik, oa vanwege duurzaamheid, onnodig en niet te verantwoorden om nieuw servies te kopen.

11 likes

Vind jij dat jouw natuurlijke haarkleur bij je past? Dat het bij je staat?

• Ja
  • Nee

0 stemmers

Ik vind dit dus,dat het past maar mn moeder wil altijd niet geloven dat ik van donkerblond heel snel automatisch naar donkerbruin haar ben gaan als kind. Naja krullen haal ik er zelf uit.

1 like

Ben al jaren losse borden en schaaltjes van kwaliteitsservies aan het verzamelen uit de kringloop. Alles is anders maar het past toch bij elkaar en I love itttt. Maar wel geduld hebben want heb nog steeds maar 3 grote borden haha. Maar heb het er voor over want heb zo’n chromen bordenrek en dan staat het zo veel gezelliger dan alles hetzelfde

10 likes

Oh ik hoor nou dat ze het dan bleekte. Wtf hahaa.
Ehm ik denk dat ik van mezelf nu donkerbruin/zwart haar heb

Welke haarkleur heb jij van jezelf natuurlijk nu?
Anoniem:

• Lichtblond
  • Middenblond
  • Roos (rossig?!)
  • Lichtbruin
  • Donkerbruin
  • Zwart

0 stemmers

Voel me ff een freak, maar het is anoniem!

Mensen vinden mijn haar zwart. Ik denk eerdef donkerbruin? Maarja

3 likes

Huh, bleekte je moeder als kind jouw haar….?

Ik was als kind flink blond, als tiener muizig donkerblond en nu middenbruin. Maar mijn moeder weigert mijn haar bruin te noemen haha, ze noemt mij steevast nog blond. Blijft een beetje hangen in het verleden blijkbaar.

1 like

Ja, dat deed ze. Vooral nog toen met citroensap in de zomer haha. Neem het haar niet kwalijk. Vind het alleen nu stom omdat ik donker haar mooier vind dan blond maar dat is een voorkeur.

Ik wilde daardoor vroeger ook blond zijn.

Anoniem: heb je een voorkeur voor blond of donker haar?

• Nee
  • Ja

0 stemmers

3 likes

Ben je grijs vergeten? :smiling_face_with_tear:

4 likes

Vooral een voorkeur voor auburn/rood. Ik wil het al jaaaaren in die kleur verven maar weet ook dat ik heel laks ben met beautyregimes bijhouden, om nog maar te zwijgen over de kosten (zou het moeten laten doen want ik ben een kluns met haar). Nu besloten dat ik het ga doen vanaf het moment dat ik grijs word.

ik heb echt die peper en zout donkerblond lichtbruine nietszeggende evangelische kleur. ik vind het zo saai bij mezelf dus ik verf het al echt sinds ik 15 ben ofzo. en ik vind donker haar altijd mooier dan blond eigenlijk.

6 likes

Ik heb dit ook, maar het wordt wel elk jaar donkerder heb ik het gevoel. Mn moeder vraagt ook altijd ‘is je haar nou donkerder?’ hahaha

2 likes

Ja ik ben echt in een paar jaar van peper/zout/donkerblond naar echt (donker)bruin gegaan! Over 2 jaar is het diep donkerbruin, verwacht ik :weary: moet er nog steeds aan wennen maar wil niet meer verven/blonderen.

Ik ook! Merk ook dat ik in mn hoofd mezelf nogsteeds als blond zie maar dat is echt niet meer zo.
Vind het wel leuk hoe het elke keer anders is maar irriteer me aan iedereen die elke keer zegt ‘wow je haar wordt steeds donkerder he?!’ (@Nude zo herkenbaar haha).

Het grootste nadeel is dat mn sporadische grijze haren veel meer zichtbaar zijn nu de rest donkerder wordt :cry:

1 like

Ugh ja ik probeer die grijze haren nog te omarmen :sob:

Mag een onbekende man jouw schoenen kort likken op straat voor €50?

• Nee, wel voor €500
  • Ja hoor
  • Nee voor geen enkel bedrag

0 stemmers

@ ja stemmers, je moet op tramhalte IJsselstein Binnenstad zijn

8 likes

Love this. Toen ik die haarkleur nog had was ik nog nietszeggend en evangelisch :joy: ik verf mijn haar al vanaf mijn 15e regelmatig

2 likes

Ow thanks :money_with_wings::money_with_wings:

3 likes

Met alle liefde

1 like